Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava,3 lapsen yh vuokrasi ison asunnon.

Vierailija
09.12.2014 |

4 huoneen,keittiön ja saunan rivitaloasunnon vaikka hän on 25v opiskelija. Mistä rahat vuokraan? vuokra kuitenkin n 850€/kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää, ap nimittäin. Mut ihanaa että sulla on asiat noin hyvin, että jaksat murehtia muiden asioita, ole onnellinen :-)

Muuta onnen aihetta ei sun kaltaisellasi uteliaalla paskakasalla oikein olekaan.

Vierailija
2/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehk se on säästänyt ennen opintoja? Kolmen lapsen kanssa ei taida asunnon kokorajakaan tulla asumistuessa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
4/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, noin iso kämppä noin halvalla :O Ei noin pienellä rahalla saa täältäpäin kaksiota isompaa, ja niistäkin tapellaan versissäpäin.

Vierailija
5/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä siinä on?

Minä olen 3 lapsen yh ja asun 4h+k+s ja vuokra melkein 1000 euroa kuussa.

Kyllä tämänkokoinen perhe tarvitsee tämänkokoisen asunnon. Mitä ihmeellistä siinä on? Aika moni 3 lapsinen perhe asuu tämänkokoisissa ja moni varmasti vielä isommissa!

Olen myös opiskelija, opiskelen aikuisopiskelijana työmarkkinatuella ja kulukorvauksella. Välillä teen palkallista harjoittelua(sijaisuuksia) samassa jolloin vähennetään työkkäristä ja asumistuesta jos ylittyy tienistit yli sallitun.

Ei ole minun syy mutta näin nyt vaan on että kelasta saa hyvät tuet asumiseen ja minusta työkkärillä plus koulutusrahalla pärjää erinomaisesti! Oli kuitenkin yli 800 euroa käteen 4 viikon välein! Plus lapsilisät ja elatusmaksut. Niin ja se asumistuki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan