Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

töihinlähtö

Vierailija
09.12.2014 |

Huomenta. Hyvää työpäivää kaikille. Työ pitää mielen virkeänä ja rytmin elämässä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieli tässä ei kyllä tosiaankaan ole virkeänä.. Ja koko päivä tiedossa koneella istumista

Vierailija
2/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen muista taukojumppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kannattaa venytellä hartioita ja niskan seutua. Niskan seutua voi venytellä ihan tässä istuessakin. Pomo multa eilen kysyi, kun kallistelin päätä, että onko sulla niska kipeä. Sanoin että ei, mutta koetan estää sen tulemisen kipeäksi. SAnoi sitten vaan, että hyvä homma, muista vaan taukojumppa. Minä piirtelen töissäni yli puolet ajasta hiirellä, sitten kirjoittelen ja istun koko päivän. Ei muuten tee  hyvää olla kotona koneella, heti näin aamusta, kun tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kirjaimellisesti.  

Vierailija
4/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, minulla vasta 8.00 alkaa tänään työvuoro. Sairasautossa olen töissä, joten vaihteleva päivä taas tiedossa.

Vierailija
5/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valvonut koko yön, menen nukkumaan sitten kun huvittaa. T. Työtön

Vierailija
6/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää kaikille.

Vierailija
7/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää kaikille! Mulla onkin leppoisa päivä tänään, kaksi asiakastapaamista. Toinen klo 10 ja toinen klo 14. En viitsi mennä konttorille siinä välillä vaan tulen kotiin lounaalle. Näin vuoden vaihteen lähettyvillä asiakkaani ovat kiireisiä eivätkä ehdi tavata minua.

Vierailija
8/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hajuakaan mitä tänä teen, mutta aina töitä on jotain. Eilen valmistui edellinen projekti ja en tiedä, mistä seuraavana lähdetään liikkeelle. Pieni firma, jossa pomo päättää järjestyksen. Aamuksi on pientä "hanttihommaa". Pikkufirman hyvä puoli, että samanlaisia päiviä on vain harvoin. 

Vierailija
9/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas tiedossa ilkeitä kommentteja osaamattomuudesta. Kukaan ei myöskään opeta. Itsekseni harjoittelen ja toivon etten mokaile pahemmin...

Vierailija
10/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ikuisuudet kotoa kasin opiskelleena ja patkatoita tehneena haluan muistuttaa kaikkia tyopaikan omaavia: Nauttikaa siita, etta teilla on jokin paikka, mihin on pakko aamuisin menna! AP on niin oikeassa. Nyky-Suomessa on melkein etuoikeus olla hyvassa tyossa, vaikkei se itselle silta joka aamu tuntuisi.

Vierailija
11/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:14"]

Tänään taas tiedossa ilkeitä kommentteja osaamattomuudesta. Kukaan ei myöskään opeta. Itsekseni harjoittelen ja toivon etten mokaile pahemmin...

[/quote]

Mikäs se näin "perse" työpaikka on? Ei opeteta ja sitten valitetaa ettei osata.

Vierailija
12/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää! Aamu alkoikin niin hyvin, katselin kelloa että nyt tulee kiire ja vauhdilla töihin. No eipä siellä ketään ollu vielä ja kelloa tarkemmin katsellen olin tuntia aikaisemmin paikalla. Kotia vaan syömään aamupala ja kohta lähettävä töihin.

Vierailija
13/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:23"]Hyvää työpäivää! Aamu alkoikin niin hyvin, katselin kelloa että nyt tulee kiire ja vauhdilla töihin. No eipä siellä ketään ollu vielä ja kelloa tarkemmin katsellen olin tuntia aikaisemmin paikalla. Kotia vaan syömään aamupala ja kohta lähettävä töihin.
[/quote] :D whoot?

Vierailija
14/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus, kiitos! Nyt reippaana ylös sängystä vaikka väsyttäisin, on sinne töihin kuitenkin mukava mennä. Tänään leppoisa päivä, varmaan auttelen työkavereita ja teen viikon toimistohommat.

Vierailija
15/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:19"]

Jo ikuisuudet kotoa kasin opiskelleena ja patkatoita tehneena haluan muistuttaa kaikkia tyopaikan omaavia: Nauttikaa siita, etta teilla on jokin paikka, mihin on pakko aamuisin menna! AP on niin oikeassa. Nyky-Suomessa on melkein etuoikeus olla hyvassa tyossa, vaikkei se itselle silta joka aamu tuntuisi.

[/quote]

Tsemppiä. Kyllä työelämässä on todella paljon meitä, jotka tietävän miltä tuo tuntuu. Jäin työttömäksi vuonna 1994, minkä jälkeen seuraavan kerran ns. vakituinen paikka irtosi 2011. Tuossa ehdin kyllä olla äitiyslomalla ja hoitovapaalla, mutta 15 vuotta tein pätkätöitä, työllistämistöitä ja kävin kursseja + kokonaan uuden ammatin tuossa välissä. Onneksi löytyi pomo, jolle kelpasi työtönkin ja olemme molemmat olleet tyytyväisiä. Halusin kertoa, että joskus onnistaa, vaikka monta kertaa se epätoivo valtasi mielen. 

Vierailija
16/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:19"]

[/quote]

Tsemppiä. Kyllä työelämässä on todella paljon meitä, jotka tietävän miltä tuo tuntuu. Jäin työttömäksi vuonna 1994, minkä jälkeen seuraavan kerran ns. vakituinen paikka irtosi 2011. Tuossa ehdin kyllä olla äitiyslomalla ja hoitovapaalla, mutta 15 vuotta tein pätkätöitä, työllistämistöitä ja kävin kursseja + kokonaan uuden ammatin tuossa välissä. Onneksi löytyi pomo, jolle kelpasi työtönkin ja olemme molemmat olleet tyytyväisiä. Halusin kertoa, että joskus onnistaa, vaikka monta kertaa se epätoivo valtasi mielen. 
[/quote] Kiitos :) Hyvaa tyopaivaa sinulle!

Vierailija
17/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvii mennä. Pelkkä ajatus laukaisee ahdistuskohtauksen. Viikon päästä paluu edessä. En tiedä miten selviän. Työpaikkani tai oikeastaan osasto jossa olen on varsinainen työpaikka suoraan helvetistä.

Vierailija
18/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 06:42"]

Huomenta. Hyvää työpäivää kaikille. Työ pitää mielen virkeänä ja rytmin elämässä.

[/quote]

Työ luo ennenkaikkea turvan sille mitä elämä on ilman työtä. Elämässä on paljon muutakin ja työnteolla voi paeta tavallaan todellisuutta. Todellisuutta siitä miten maailmalla kuolee ihmisiä nälänhätään jatkuvasti ja kuinka elämänrytmimme tuhoaa maapalloa.

Ilman työtä, alkoholia ja perhettä en kestäisi selvänä viikkoakaan.

Vierailija
19/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää työpäivää! Olen kiitollinen, että minulla on mukava työ ja mahtava esimies ja työkaverit.

Vierailija
20/21 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja työpäivää! Minulla on vapaapäivä tänään, joten taisi siivouspäivän lykätä.