Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassia ei tarvitse kauppaan , apteekkiin ja terveyspalveluihin

Vierailija
12.10.2021 |

Näin kuulin ja luin. Koskee vapaa-ajan toimintoja , esim. ravintola ym. Käytössä jos alueella on rajoituksia , ei muuten .

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona passilla halutaan helpottaa yökerhojen tms. Elämää, joihin rajoitukset ovat pahiten osuneet. Ja rokotettujen kesken vaikka korona tarttuu, se ei pääse kuormittamaan terveydenhuoltoa, tosin kuin rokottamattomien keskuudessa. Elämme yhteiskunnassa, jonka on auettava nyt, jotta saadaan talous nousuun taas pitkän tauon jälkeen. Se on tehtävä juuri näin, ihan vaan siksi koska kaikki eivät rokotetta halua ottaa ja se on toki heidän oikeutensa, mutta ei pitäisi sitten kiukuta asiasta.

Vierailija
82/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen ainakin epäoikeudenmukaiseksi sen, että olen sairastanut koronan ja saanut 1 rokotteen. Tehosteen saan myöhemmin, jos haluan. Suojaksi riittää 1 piikki. Eli ei täyty koronapassin vaatimukset täydestä rokotesarjasta.

Tietääkseni koronan sairastanut yhden rokotteen saanut on oikeutettu koronapassiin. Lasketaan täysin rokotetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat sairastaneet koronataudin yli puoli vuotta sitten ja saaneet yhden annoksen koronarokotetta, joutuvat koronapassin saadakseen menemään testiin, joka kustannetaan itse. Ihan hanurista....

Vierailija
84/85 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on haitallisempi:

A) rokotettu, joka saa tartunnan ja levittää sitä oireettomana ympäriinsä joukkokokouksissa

vai

B) rokottamaton, joka elää karanteenin kaltaisissa oloissa, tekee etätöitä ja käy kerran viikossa kaupassa maski kasvoilla ja käsihygieniaa noudattaen?

Voisko se kaikesta pihalla oleva omahyväinen lääkintäneuvos vastata?

Vierailija
85/85 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee julkiselle koronatestiin valittaen "kurkkukipua", niin silloin saa testin ilmaiseksi ja passiin merkinnän. Näin ajattelin itse toimia rokottamattomana. Käyn siis testeissä ja tietty mainitsen että oireita on, jolloin julkinen terveydenhoito testaa ilmaiseksi. Porsaanreikä löytyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi