Voiko puolivälissä raskautta vielä "laihtua"?
Järjetön nälkä vaivannut ihan alusta asti ja kiloja kertynyt turhaan. Jos nyt saisi hillittyä syömistä ja aloitettua kävelyhartastuksen, niin saisikohan turhaa lihomista hillittyä? En halua ihan valaaksi muuttua, kun ekassa raskaudessa ne pahimmat nälkäviikot tuli kuitenkin myöhemmin. Muutenkin synnytystä varten haluaisin yrittää saada vähän kuntoa. Onnistuisiko vielä?
Kommentit (2)
Mulle neuvolassa sanottiin että ei ole haittaa laihtumisesta, itse rv 27, kun painoa on ennestään vähän ylimääräistä. Ketoosiin ei vain saisi kroppa mennä, ettei myrkyt lähde liikkeelle, eli tärkeää on se säännöllisyys, 2-3 tunnin välein syöminen, mutta vain vähän kerralla.
Itselle tullut 10kg nyt mikä on tosi vähän aiempiin raskauksiin verrattuna, mutta, jos vain hillitsisin itseni niin kyllä kilot tippuisi, syön aika paljon kaikkea herkkua, pelkästään herkkulakolla laihtuisin.
Olisi niin ihana tulla sairaalasta kotiin samanpainoisena kuin mitä oli raskauden alkaessa, vielä voin saada sen! Sairaalaan kun jää se 7-10kg, kun mulla nestettä kertyy aina lopussa paljon.
En tiedä voiko nyt laihtua, mutta älä herkuttele tai napostele. Muista juoda.