Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä lemmikit reagoineet raskauteen?

Vierailija
08.12.2014 |

Ovatko esim. tienneet ennen kuin plussasit? Viimeksi kun olin raskaana meidän koira käperty nukkumaan ihan minun mahaan kiinni. Ei normaalisti tee näin. Nukkuu yleensä jalkopäässä. Viikon päästä tästä plussasin. Jossain vaiheessa palasi vanhoihin tapoihin. Pian siitä raskaus menikin kesken. 

Meillä yritystä... rinnat kipeät ja mitä teki koira... Käpertyi eilen nukkumaan mun mahaan kiinni. Uskaltaisinkohan jo toivoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen ollut suojeleva, onneksi on jo tajunnut, että selviän ihan itsekin. Ei nimittäin päästänyt ketään lähelle hetkeen. Toinen on yliriippuvainen, mutta vasta nyt vipoilla viikoilla. Monet koirat on haistellut mahaa eikä hypi sen päälle/mua vasten.

Vierailija
2/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:04"]Voi että, ihania juttuja. Haistaako koira tai kissa sen raskauden jotenkin vai miten se sen vaistoaa? Aika mielenkiintoista.

Tuli kyllä vähän tukala olo kun mietin tota meidän 7-kiloista kollia vatsani päälle nokostelemaan.
[/quote]
Eläimet on tosi fiksuja tällasissä! Itse en raskaana ole ollut, mutta kun olen kipeä, kissa tulee kylkeen kiinni, mahakivussa varsinkin, joten luulisi eläinten aistivan myös raskauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:04"]

Voi että, ihania juttuja. Haistaako koira tai kissa sen raskauden jotenkin vai miten se sen vaistoaa? Aika mielenkiintoista.

Tuli kyllä vähän tukala olo kun mietin tota meidän 7-kiloista kollia vatsani päälle nokostelemaan.

[/quote]

Kyllä koira haistaa. Ekalla kerralla synnytyksen jälkeen koira kauhistui, kun haisin yhtäkkiä ihan erilaiselta!

8

Vierailija
4/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni uroskoira ei päästänyt häntä näkyvistään kun ystäväni oli raskaana - änkesi vessaankin mukaan. Samainen koira tunki päätään minun jalkoväliini ja tuli ihan lähelle ollessani raskaana, aivan raskauden ensimetreiltä saakka. Että kyllä ne jotkut jotenkin sen raskauden haistaa/huomaa.

Vierailija
5/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän raskaus haisee...

Vierailija
6/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:22"]Miltäköhän raskaus haisee...
[/quote]
Hormonit.
Kyllähän jotkut koirat naisen kuukautistenkin aikana on kiinnostuneita alusvaatteista ja työntämässä päätä jalkojen väliin, vaikkei kuukautisille ihmisnenään haisisikaan.
En kyllä tiedä mille noi hormonit haisee :D

Vierailija
7/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirathan voivat myös haistaa syöpiäkin.

Vierailija
8/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on ruvennut viettämään aikaa mun mahan päällä, oikeastaan aina kun makaan sohvalla tai sängyssä niin kissa kömpii päälle hengaamaan :) En tiedä johtuuko se raskaudesta vai onko siinä muuten vaan hyvä paikka, ei ole ennen tullut oma-aloitteisesti syliin. Saa nähdä viihtyykö mahan päällä enää siinä vaiheessa kun potkut tuntuu. :D
Onnea teille yritykseen, toivottavasti onnistaa!

Vierailija
9/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hamsteri teki mulle onnittelukortin kun plussasin. :) 

Vierailija
10/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon koira lopetti leikkimisen mun kanssa pari päivää ennen kuin plussasin. Tuijotti vain,mutta palloleikkiin en enää kelvannut :D

Vierailija
11/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi koiraa vasta kun raskaus oli yli puolen välin hakeutui koirat mahan läheisyyteen ajoittain.

Vierailija
12/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kissat tykkäsi hengailla mahan lähettyvillä, osittain mahan päällä. Tosin kyllä kai se on aika ovela tunne siinä makoilla :D
Kumpikin tuli myös puskemaan mahaa. Nämä on kyllä molemmat sylikissoja muutenkin.
Kun potkut alkoi tuntua, toinen kissa aina tuijotti mahaa pahasti kun potkut häiritsivät unia. Toinen kissa aina kokeili tassulla että mikä se oli, nauroin aina että ne heittelee taas yläfemmoja.

Vierailija
13/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen kissoista alkoi vallan hakeutumaan mun ison mahani viereen/päälle nukkumaan, vaikka muuten inhoo olla sylissä pitkiä aikoja. Sit kun vauva synty, niin ei masupaikka enää kelvannut.

Vierailija
14/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira seuraili mua molemmissa raskauksissa. Synnytyksen jälkeen seurailu loppui. Oli myös aivan ylikiinnostunut mun alkkareista :/

Jännä juttu nuo mahan päällä nukkuvat kissat. Olisi mielenkiintoista tietää, mikä siinä mahtaa olla jujuna.

Vierailija
15/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini koirat, joita ulkoilutin kerran heti plussattuani, suhtautuivat muhun todella suojelevasti ja räyhäsivät aivan hirveästi kaikille vastaantulijoille.

Vierailija
16/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon koira hakeutui koko raskauden ajan ihan ekoilta viikoilta asti mun vatsan päällä tai ihan siihen kiinni nukkumaan, eikä millään olisi halunnut siirtyä. Ei koskaan muuten tehnyt vastaavaa. Nuuhki myös erityisesti alusvaatteita eikä suostunut rajumpiin leikkeihin. Jäi huolestuneena paikoilleen inisemään kun kaaduin raskaana ollessa lenkillä ja nuuhki mahaa erityisen tarkasti kun päästiin kotiin. On yleensä omapäinen mutta mutta raskausajan totteli mun luokse käskyjä kuin unelma.

Vierailija
17/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww <3 eläimet on niin ihania! Ohis

Vierailija
18/18 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ihania juttuja. Haistaako koira tai kissa sen raskauden jotenkin vai miten se sen vaistoaa? Aika mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä