Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua 20 nuorempi mies haluaisi alkaa rakastajakseni?

Vierailija
08.12.2014 |

sain viime viikolla lapseni valmentajalta kuumottavan ehdotuksen. Hän haluaisi alkaa rakastajakseni. Meillä on ikäeroa 20 vuotta. Olen itse jo melkein viidenkymmenen ja ollut naimisissa ikuisuuden. Vaikka ajatuskin tuntuu ihan mahdottomalta, olen ollut ihan sekaisin ehdotuksen jälkeen. Mies on ihan hyvän näköinen ja todella mukava ja olen joskus laskenut ystävättärillenikin leikkiä, että mielelläni kuskaan lastani harrastuksiin, kun samalla nään tämän komistuksen. Nyt sitten yllättäen törmäsimme eräässä iltatilaisuudessa ja ensi kertaa pääsimme juttelemaan ihan kahden kesken ja hän heitti tämän yllättävän ehdotuksen. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta, miten tuollainen kuvio toimii?

Vierailija
2/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias jos mies laittaisi samanlaisen aloituksen :-D sehän haukuttais ihan alimpaan helvettiin mut naista oikein kannustetaan ja teko olis tosi jeeees! "Kerran elämässä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran vastaava tilanne sinkkuaikoinani. Mamma halusi myös muuta bondailua (fine dining, konsertit, reissut...). Evvk mun kannalta. Casehan oli vain pussien tyhjennys kannaltani. :)

Vierailija
4/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, minulla on +55 ystävätär jonka kanssa olen viettänyt mukavia hetkiä ;). Ap on oikeassa, kun kehuu viisikymppisiä usein nainen on upeimmillaan silloin.

Vierailija
5/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitko ap sen miehen? Mitä sanoi?

Vierailija
8/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 07:58"]

Mulla oli kerran vastaava tilanne sinkkuaikoinani. Mamma halusi myös muuta bondailua (fine dining, konsertit, reissut...). Evvk mun kannalta. Casehan oli vain pussien tyhjennys kannaltani. :)

[/quote]

Tämä mamma ei sellaista halua. Noihin hetkiin minulla on oma mies. Mutta tuokio nuoren miehen kanssa sängyssä kiinnostaisi. ap

Vierailija
10/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kotoisin? Jos Saksasta, Englannista tms, niin lähtisin. Jos taas jostain etelävaltiosta, niin miettisin vielä.

Vierailija
11/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:03"]

Mistä kotoisin? Jos Saksasta, Englannista tms, niin lähtisin. Jos taas jostain etelävaltiosta, niin miettisin vielä.

[/quote]

Etelä-Amerikasta

Vierailija
12/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain helppoa pillua. Tai sitten mies yrittää sinun avullasi hivuttautua lapsesi lähelle..:-(

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Etelä-Amerikasta

[/quote]

Vierailija
13/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vain flirttailee? Etelä-Amerikkalaiset ovat aikamoisia naistenmiehiä...

Vierailija
14/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:32"]

Haluaa vain helppoa pillua. Tai sitten mies yrittää sinun avullasi hivuttautua lapsesi lähelle..:-(

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Etelä-Amerikasta

[/quote]

[/quote]

no "lapsi " on jo 17 vuotias. Kovasti pessimistisiä on ajatuksenne. Tänään vien lapsen harrastamaan. Saa nähdä mitä tapahtuu, kun nähdään ;) ap

Vierailija
15/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan.

Vierailija
16/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, joko pääsit kokeilemaan nuorta miestä? 

Vierailija
17/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella timmissä kunnossa oleva 38-vuotias yhden teini-ikäisen lapsen äiti. Olen lapsesta asti harrastastanut tanssia ja urheillut muutenkin paljon. SILTI en vain voi kuvitella, että 55-vuotias mamma olisi niin hehkeässä kunnossa, että voisi päivänvalossa riisuutua komean nuoren miehen silmien alla nolaamatta itseään. Ehkä pimeässä peiton alla ja umpikännissä saattaisi toimia...

Pliiis, älä nolaa itseäsi lapsesi opettajan silmissä :-((

Vierailija
18/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten viisikymppinen on jotenkin automaattisesti mielenkiintoinen sängyssä? Jos on viimeiset 25 vuotta pannut sen saman perus-Jormansa kanssa niin mitä tosi kiinnostavaa se nainen on siinä samalla oppinut?

Vierailija
19/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit varmaan jo kysymykseen ilmoittamalla olevasi naimisissa.

Vierailija
20/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:14"]

Molemmat oltiin pienessä hiprakassa ja tanssittiin. En tiedä kuinka tosissaan oli? Hän ei ole suomalainen. Ehkä heillä päin on tapana heitellä tuollaisia. Tuntee kyllä miehenikin. ap

[/quote]

Niin.

Oletko varakas? Hyvässä asemassa? Onko "ihailijasi" ns. etelämmistä maista ja mahdollisesti jopa muslimi?

Unohtaisin, kaikki tyynni. Näkee sinut meriittinä/trophyna/saavutuksena, astinlautana ja/tai rahoittajana. Vie kyllä häntä eteenpäin, mutta sinulla ei ole kovin loistelias tulevIsuus itselläsi.

Mutta jos on esim. pohjoisamerikkalainen tai vaikkapa afrikkalainen, selvittäisin taustaa lisää. Miksi on Suomessa? Millainen tausta hänellä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan