Tuista nillittäjät! Kieltäytyisittekö tuista jos jäisitte tyhjän päälle?
Jäisitte esim. työttömäksi, ei säästöjä, ei puolison tuloja tai muita rahanlähteitä, aivan kuten muillakin tukia saavilla. Kieltäytyisittekö tuista?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:28"]
No sanoohan sen nyt järkikin, että jos saat ansiosidonnaista yli 2000e/kk niin ei todellakaan ole hinkua myyjän hommiin kympin tuntipalkalla :D
Älkää mammat yrittäkökään väittää muuta.
[/quote]
Ihan ymmärrettävää tuossa tilanteessa, mutta aika iso osa työttömistä saa jotain ihan muuta kuin sen 2000e ansiosidonnaista, ja myyjän hommat kelpaavat duuniksi aivan hyvin. En ole koskaan kuullut että myyjän paikka olisi jäänyt täyttämättä.
[/quote]
Ainahan siihen joku lyhyeksi aikaa toki löytyy, mutta pointtini oli että vaikea on löytää kun ei paskaduuni tahdo kelvata nykyään ihmisille kun tuet takaavat kuitenki kohtuullisen elintason sohvalla makaajallekin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:28"]
No sanoohan sen nyt järkikin, että jos saat ansiosidonnaista yli 2000e/kk niin ei todellakaan ole hinkua myyjän hommiin kympin tuntipalkalla :D
Älkää mammat yrittäkökään väittää muuta.
[/quote]
Ihan ymmärrettävää tuossa tilanteessa, mutta aika iso osa työttömistä saa jotain ihan muuta kuin sen 2000e ansiosidonnaista, ja myyjän hommat kelpaavat duuniksi aivan hyvin. En ole koskaan kuullut että myyjän paikka olisi jäänyt täyttämättä.
[/quote]
Aika moni palstalainenkin kyllä haukkuu "Siwan kassoja", tuskin lähtisivät itse siis niihin hommiin. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:13"]
Pöljä. Miksi niistä pitäisi kieltäytyä kun JUST TUOLLAISIIN TILANTEISIIN KELAN JA SOSSUN TUET ON TARKOITETTU!!! Hätätilanteisiin kun muita tuloja ei vaan ole. Siinähän se vika onkin kun jotenkin on asiat päässy luisumaan sellaiselle tolalle että ne tilapäiseksi tarkoitetut äärimmäisen hätätilan tuet ovat joillekin säännöllinen toimeentulon keino ja niitä saa jopa enemmän kuin saisi palkkaa.
[/quote]
Joskus se työttömyys pitkittyy, niin voi käydä kenelle tahansa.
[/quote]
Niin kauan kun on vaikea saada työntekijää ns. paskaduuuniin, jota tarjoan (=myyjä) niin turha selittää siitä kuinka itsestä riippumattomasta syystä työttömyys muka pitkittyisi! Nirsoilua!
[/quote]
Missä tarjoat sitä myyjän työtä? Tai mikä tekee sun tarjoamasta myyjän työstä paskaduunia? Mä olen myyjä, tehnyt sitä työtä ja jopa pitänyt siitä, koska vaikka asiakkaat on joskus takamuksesta niin enimmäkseen ne on mukavia. Että kiitos, mulle kelpaa se sun myyjän työ jos on yhtään täällä päinkään.
Ayn Rand:kin joutui elämänsä ehtoopuolella turvautumaan sosiaaliavustuksiin. En tiedä kelpasivatko hyvin, mutta kelpasivat kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:01"]
Pöljä. Miksi niistä pitäisi kieltäytyä kun JUST TUOLLAISIIN TILANTEISIIN KELAN JA SOSSUN TUET ON TARKOITETTU!!! Hätätilanteisiin kun muita tuloja ei vaan ole. Siinähän se vika onkin kun jotenkin on asiat päässy luisumaan sellaiselle tolalle että ne tilapäiseksi tarkoitetut äärimmäisen hätätilan tuet ovat joillekin säännöllinen toimeentulon keino ja niitä saa jopa enemmän kuin saisi palkkaa.
[/quote]
[/quote]
Niin kauan kun on vaikea saada työntekijää ns. paskaduuuniin, jota tarjoan (=myyjä) niin turha selittää siitä kuinka itsestä riippumattomasta syystä työttömyys muka pitkittyisi! Nirsoilua!
[/quote]
Missä tarjoat sitä myyjän työtä? Tai mikä tekee sun tarjoamasta myyjän työstä paskaduunia? Mä olen myyjä, tehnyt sitä työtä ja jopa pitänyt siitä, koska vaikka asiakkaat on joskus takamuksesta niin enimmäkseen ne on mukavia. Että kiitos, mulle kelpaa se sun myyjän työ jos on yhtään täällä päinkään.
[/quote]
Ei tainnu sitä työtä olla olemassakaan...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tainnu sitä työtä olla olemassakaan...
[/quote]
On, mutta en todellakaan jouda päivystämään palstalla vastailemassa sun kysymyksiisi :D Enkä todellakaan sano mitä yritystä pidän, siitä ei seuraisi mitään hyvää.
Seuraavan kerran etsin työntekijää tod. näk. maaliskuussa ,joten voit vaikka sitten selailla mol.fi sivuja ja arvuutella mitä on meidän ilmoitus jos noin kovasti kiinnostaa...
Niinpä... :)
Nää on näitä "naapuri ei saa saada mitään, mutta mun pitää saada kaikki" -juttuja. Asiasta on tehty jokunen tutkimuskin.
2