Pyykkikorimme on jonkinlainen teleportti!
Siis ihan näitä perusasioita tapahtuu. Laitan pyykkikoriin sukkia, toinen parista häviää _aina_. Pojallani on 49 sukkaa ilman paria.
En tiedä, minne sukat siirtyvät.
Myös toisin päin tapahtuu siirtymiä. Jätin kaverin mökille viime kesänä vahingossa erään kesämekon. Kaveri soitti vielä perään, että se jäi sinne. Nyt yksi päivä mietin mekkoa, että siellä se talvehtii ja mitä tapahtuikaan tänään, mekko ilmaantui pyykkikorin pohjalle. Olin ihan ällistynyt laitoin kaverille viestin, että onko tämä joku jekku, mutta ei kuulemma ole. Hän oli yhtä äimistynyt.
ihmisiä teleportin kautta ei ole vielä siirtynyt enkä uskalla kokeillakaan, kun en tiedä mihin päädyn.
Kommentit (27)
Hawking myös arvelee että seuraavan 100 vuoden kuluessa pyykinpesukoneille kehittyy tietoisuus ja ne syrjäyttävät ihmisrodun ellemme hajaannu pitkin avaruutta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:14"]
Hawking on tutkinut aihetta. Kyseessä ei ole pyykkikori vaan pyykinpesukone, tarkemmin sen linkousvaihe. Suuri pyörintänopeus yhdistää teleportin toiseen samalla taajuudella pyörivään koneeseen ja keveimmät objektit, useimmiten sukat saattavat kulkeutua portin läpi. Sitä ei vielä tiedetä miksi mustat sukat siirtyvät paljon todennäköisemmin kuin muun väriset.
[/quote]Tässä selitys, miks meilläkin on paljon parittomia sukkia!!
Ootko ap varma, ettei osa niistä 49:stä sukasta oon meidän?
Meillä kaksi poikaa ja mies. Vähän väliä ilmestyy miesten sukkia, jotka eivät ole heistä kenenkään, sekä yksittäisiä että pareina. Minun omiani häviää nimenomaan tuossa pyykkäysvaiheessa, olen varma, että olen laittanut sisään kaksi ja ulos tulee vain yksi. Onko kellään nÄKynyt harmaita farkkuja 28 tuumaa, aika kuluneet, lahkeet mallia hukkapätkälle lyhennetty? Mulla on sellaiset tällä hetkellä kadoksissa.
Meikkiksen taloyhtiön pyykinpesukone imaisi mustaan aukkoon alusvaatteita. Kerran menin liian ajoissa hakemaan pyykkiä ja musta aukko olikin nuori mies, joka oli keskeyttänyt pesukoneen ohjelman ja oli käsivarsia myöden alusvaatepyykissäni. terveiset sille pervolle, 160euronnedestä ehti alusvaatteita nyysimään.
Ai pesukoneko se on! Mä oon luullut, että meillä asustaa sukkia syövä hirviö. Olen huomannut, että se syö aina vain toisen sukan, toisen jättää koskematta. Ja joskus se myös tykkää mutustella sukkiin ihan vaan reikiä välipalaksi. Erityistä namia sen mielestä tuntuvat olevan pienet, kirjavaiset lasten sukat.
Mutta jos se onkin toi pesukone tossa se hirviö... Ihan viaton ilme naamallaan se tossa möllöttää. Hmph. Ryökäle. Taidan ottaa sen saman tien puhutteluun.
Voin ostaa teleportti-korin jos sillä pääsee Narniaan!