Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkikorimme on jonkinlainen teleportti!

Vierailija
08.12.2014 |

Siis ihan näitä perusasioita tapahtuu. Laitan pyykkikoriin sukkia, toinen parista häviää _aina_. Pojallani on 49 sukkaa ilman paria.
En tiedä, minne sukat siirtyvät.

Myös toisin päin tapahtuu siirtymiä. Jätin kaverin mökille viime kesänä vahingossa erään kesämekon. Kaveri soitti vielä perään, että se jäi sinne. Nyt yksi päivä mietin mekkoa, että siellä se talvehtii ja mitä tapahtuikaan tänään, mekko ilmaantui pyykkikorin pohjalle. Olin ihan ällistynyt laitoin kaverille viestin, että onko tämä joku jekku, mutta ei kuulemma ole. Hän oli yhtä äimistynyt.

ihmisiä teleportin kautta ei ole vielä siirtynyt enkä uskalla kokeillakaan, kun en tiedä mihin päädyn.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pyykkikoriin ilmeistyi viimekesänä naisten alushousut. Ne eivät olleet omat, olivat hyvin isoa kokoa.

Vierailija
2/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:27"]Oletko kokeillut parittaa niitä sukkia?
[/quote]

Paritus on lailla kielletty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju selventää asioita. Olen huutanut miehelleni ihan turhaan.

Meidän autossa onkin sittenkin vastaanottoportti. Viime tiistaina löysin takapenkiltä siniset rintaliivit 80. Ne esille minun, koska olen hieman tuhdimmassa kunnossa. 

TÄYTYY HUOMENNA PERUUTTAA AVIOEROHAKEMUS.

Vierailija
4/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää sinne koriin ja tuu tänne. Lämmitän glögiä. 

Vierailija
5/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mekko ilmestyi nimen omaan pyykkikoriin, ei pesukoneeseen! Kyseessä ei voi olla tämä paljon väitelty pesukoneen musta aukko.

Ja hei sinä jolla on se huppari! Mulla on 8v poika, joka on pienikokoinen ja käyttää 122cm vaatteita, eikö se ole n. 6v mitoitus? Poika sanoi jättäneensä hupparin kylppärin lattialle pesukoneen eteen, mä veikkasin että ois jättänyt kouluun. Olipa hyvä ettet kertonut tuntomerkkejä, ehkä tässä päästään todistamaan teleporttaus! Huppari on tosiaan vaalean harmaa ja siinä on ompelukuvana rinnuksissa nro 1. Täsmääkö? Toinenkin huppari katosi, tämä oli syksymmällä ja huppari oli kirkkaanpunainen, rinnuksissa oli tummansininen painatus. Molemmat muistaakseni Nextistä. Mitä sanot, täsmääkö? Tai löytyykö jonkun muun pyykkikorista? En muistanut nimikoida näitä kumpaakaan, erikoistuntomerkkejä en osaa tämän enempää antaa ja ainakaan mitään oleellista ei muisteta olleen taskuissa.

Sukista. Osa sukista, näistä parittomista ei näytä ollenkaan tutuilta. En muista ostaneeni kyseisiä. Olen järkeillyt tämän niin, että esim yökylässä tai liikuntatunnilla voi sukat vaihtua. En tullut ajatelleeksi, että näitä parittomia olisi teleporttautunut muista pyykkikoreista.
Meidän pyykkikori on rottinkinen ja siinä on luonnonvalkoinen kangassisus. Kangas on irrotettava ja konepestävä.

Ap.

Vierailija
6/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:52"]

Hyppää sinne koriin ja tuu tänne. Lämmitän glögiä. 

[/quote]

Mitäpä jos kaikki hyppäisimme glögitermarin kanssa pyykkikoriin ensi yöksi :) Vai olisiko viikonloppu parempi? Tavataan sit siellä jossain.

Vierailija
7/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:52"]Hyppää sinne koriin ja tuu tänne. Lämmitän glögiä. 
[/quote]

Laitapa glögi lämpenemään! Mä olen aina valmiina seikkailuun. Harjaan hiukset ja vaihdan vähän siistimpää päälle, tulossa ollaan!

Ap.

Vierailija
8/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni "hukkaa" kaikki vaatteeni joista hän ei pidä pyykkituvassa.

Vierailija
9/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut parittaa niitä sukkia?

Vierailija
10/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käytin jossain vaiheessa pyykkipussia, mutta silti niitä katoili.

Vierailija
11/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Teleportteja ei ole olemassa.

Vierailija
12/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siellä musta aukko. Asiat vaan katoavat kuin jonkin suunnattoman voiman vetäminä jonnekin tuntemattomaan.

Tai ehkä se on aika-avaruutta vääristävää madonreikä ja sukat ilmaantuvat joskus 50 vuoden päästä esimerkiksi naapurin kahvinkeittimeen? 

Vierailija
13/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teiltä kadonnut 6-7v:n pojan huppari? Meille on ilmestynyt sellainen, mutta se ei ole meidän. Ton ikäinen/kokoinen poika on käynyt meillä viimeksi 2 viikkoa sitten, joten ei ole voinut keltään jäädä, kun tänään vasta ilmestyi. Ehkä se teleporttautui teiltä meille.

Vierailija
14/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis haluan korostaa, että pidän pyykkikorin kierron tasaisena, enkä päästä esimerkiksi korin pohjalle muodostumaan sedimenttikerrpksia tmv, joiden vuoksi sattuisi erehdyksiä tai olisin unohtanut, että olenkin haudannut puolet sukista korin pohjalle. Tällä hetkellä kori on tyhjä. Nyt odottelen mitä uutta sinne ilmestyy.

Vierailija
15/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:36"]

Onko teiltä kadonnut 6-7v:n pojan huppari? Meille on ilmestynyt sellainen, mutta se ei ole meidän. Ton ikäinen/kokoinen poika on käynyt meillä viimeksi 2 viikkoa sitten, joten ei ole voinut keltään jäädä, kun tänään vasta ilmestyi. Ehkä se teleporttautui teiltä meille.

[/quote]

Lapses on varastanut sen.

Vierailija
16/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä katosi viime viikolla pojan uudet pyjamahousut! Paita löytyi mutta housut....en löydä mistään!

Vierailija
17/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis römpsä oli kun sut puski!

Vierailija
18/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pyykkikorilla on Narniakompleksi =D

Vierailija
19/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei koskaan ole pyykkikone syönyt yhtäkään sukkaa. Kaksi (2) sukkaa on päätynyt parittomiksi, mutta uskoisin että niiden kohdalla syynä on enemmänkin se, että sukka on muuten vaan tipahtanut jonnekin.

Pyykkikoneen "musta aukko" on urbaanilegenda, jota huolimattomat ihmiset käyttävät "hauskana" tekosyynä huithapeliudelleen.

Vierailija
20/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawking on tutkinut aihetta. Kyseessä ei ole pyykkikori vaan pyykinpesukone, tarkemmin sen linkousvaihe.

Suuri pyörintänopeus yhdistää teleportin toiseen samalla taajuudella pyörivään koneeseen ja keveimmät objektit, useimmiten sukat saattavat kulkeutua portin läpi.

Sitä ei vielä tiedetä miksi mustat sukat siirtyvät paljon todennäköisemmin kuin muun väriset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme