Viihdytkö paremmin valkoisissa vai mustissa alusvaatteissa?
Kommentit (15)
Sen jälkeen kun olen alusvaatteet vetänyt päälleni en jaksa ajatella niitä sen enempää. Omistan enemmän mustia, käytännön syistä.
Omistan pelkästään mustia alusvatteita.
En omista yksiäkään mustia rintaliivejä. Mustia sloggeja löytyy menkkojen aikaan käytettäväksi. Muuten kaikki alusvaatteet liloja ja punaisia. Yhdet valkoiset liivit kesäkäyttöön on.
Mustissa arkena. Valkoisiakin on vaaleiden vaatteiden alle.
Äitini joskus väitti, että mustista alusvaatteista tulee syöpää, joten olen aina käyttänyt valkoisia tai punaisia. Kun nyt ajattelen, en ole koskaan ottanut selvää, valehteliko äitini ja miksi ihmeessä :D
Puhtaat, uudet, valkoiset saa mut tuntemaan itseni kuningattareksi.
Punaisissa, runsaasti pitsiä sisältävissä. Vain Victoria's Secretin ja Agent Provocateurin asut kelpaavat.
Mies, 29-v.
On muitakin värejä. Vai yritättekö olla seksikkäitä/tyylikkäitä mustissanne?
Ei sillä värillä ole merkitystä, eikä muutenkaan ulkonäöllä, vaan istuvuudella ja mukavuudella. Ostan yleensä valkoisia käytännön syistä (valkoisesta ei lähde väriä muuhun pyykkiin ja niistä myös on helpompi havaita, tuliko puhdasta), mutta jos esim. sopivaa kokoa ei ole juuri saatavilla valkoisella niin samanlainen mustakin (tai jokin muu väri) kelpaa. Muutoinhan ne alkkarit jäävät vaatteiden alle enkä esittele niitä kenellekään, joten ei se väri minun viihtyvyyteen vaikuta tuon taivaallista.
Valkoisia. En käytä juurikaan mustia vaatteita, minusta se on synkkä ja tunkkainen epäväri.
Molempi parempi. Riippuu, mitkä vaatteet laittaa siihen päälle. Mustia mulla taitaa kuitenki olla enemmän. Ja taitaa niitä löytyä aikalailla kaikissa sateenkaaren väreissä tuolta vaatekaapista.
Mustissa. En edes omista valkoisia.