Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut tuttuun ja turvalliseen kaverimieheen.

Vierailija
04.07.2024 |

Oma suhteeni mieheen ollut täynnä ongelmia ja riitaa ja nyt viime aikoina olen ollut yhden kaveri miehen kanssa ja ymmärsin että oma elämäni on niin sekaisin etten ole ymmärtänyt vaatia itselleni parempaa elämää. Kaveri mies on niin rento ja huumorintajuinen ja saa minut nauramaan helposti. Oma mieheni vaan valittaa kaikesta eikä mikään ole hyvin. Mitenkohän sitä pääsisi helpoiten miehestä eroon ettei tule mitään draamaa lisää koska en vaan jaksa sitä valitusta niinkin pienistä asioista etten ole kauppaan ehtinyt ja ruokaa tehnyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaa ystäväsi. Helppo alku.

Vierailija
2/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho voiko olla, että vuosikaudet friendzonattu Kilttimies (TM) saa vihdoin (pahasti kulunutta) pesää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho voiko olla, että vuosikaudet friendzonattu Kilttimies (TM) saa vihdoin (pahasti kulunutta) pesää? 

Ei saa. Tää tarinan voidaan paiskata mappi ööhön.

Vierailija
4/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voi jättää pysäkille.

Vierailija
5/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisessa tilanteessa kannattaa kyllä erota suoraa yhteisymmärryksessä "emme enään nauti toistemme seurasta".

Vierailija
6/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä pääsee eroon monin tavoin. Riippuu haluaako tehdä sen kiltisti vai oikein paskamaisesti. Lähetä vaan teksti viesti sille että otat eron.

Vierailija
7/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ennen kun otat uuden.

Vierailija
8/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen voi jättää pysäkille.

Ja naisen alttarille...

Vierailija
9/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkeen sama tilanne paitsi etten ole itse parisuhteessa

Vierailija
10/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se "peså" kulu.

Vierailija
11/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaisessa tilanteessa kannattaa kyllä erota suoraa yhteisymmärryksessä "emme enään nauti toistemme seurasta".

Ei kannata sanoa "enään" koska sitä sanaa ei ole olemassa!

Vierailija
12/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Ap, että hän on, kuten  kerroit kaverisi. - En minä (miehenä) enää sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että nainen on parisuhteessa mieluummin jonkun toisen kanssa kuin minun tai on halunnut jatkaa eloaan sinkkuna, eikä edetä kanssani parisuhteeseen ja minun kohtaloni on taas kerran ollut huomata, että voimme parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa jatkaa vain kavreina tai jopa mahd. ystävinä tapaa ajatella, että voi kumpa hän muuttaisi mielensä ja ymmärtäisi vielä joskus minun arvoni.

Kavereuudet ja ystävyydet naisten kanssa ovat erinoamien asia, vaikka joskus on myös tuntunut sille, että olisi helpompaa, jos tosien vosi vain unohtaa tai olla enää koskaan näkemättä.

Mutta jos jos olen kaveri, niin sitten olen kaveri tai mahd "se" ystävä ja siihen kuuluu minusta se, että kunnioittaa toisen rajojan ja valintoja ja päätöksiä silloinkin kun ne eivät ole aina itselle mieleen. 

Tai ellei kunnioita, niin ainakin elää sen tosiasian kanssa, että toinen haluaa jatkaa omaa elämäänsä ilman, että haluaa jakaa sitä kanssasi parisuhteessa. Tai ainakin niin, että et loukkaa tai satuta häntä siksi, että hän on tehnyt alinnan tai päätöksen, joka ei sinua mahd. miellytä. 

Tiedän kyllä, että on pariuhteita, jotka ovat saattaneet syntyä ja kehittyä alkuaan kaveruudesta, Mutta tällainen vaatii molempien valmiutta ja halukkuutta, enkä minä ainakaan ole valmis ajattelemaan jokaista kaveri tai edes ystävääni mahdollsiena parisuhdekumppanina, - En edes heidän, joukosta, joihin olen ollut joskus hyvinkin ihastunut, ellen peräti jo enemmän ja vähemmän myös rakastunut. 

Vierailija
13/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa "enään" koska sitä sanaa ei ole olemassa!

"Jos sanot enääN niin tirvasen sua nenääN."

Vierailija
14/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että juna tulee ja hyppäät sen kyytiin mutta se miehesi jää asemalle.

Vierailija
15/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naista joka ei olisi valmis pettämään. Naisiin ei yksikertaisesti kykene luottamaan kun jatkuvasti naiset ihan avoimesti puhuu kuinka harrastaa pettämistä

Vierailija
16/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naista joka ei olisi valmis pettämään. Naisiin ei yksikertaisesti kykene luottamaan kun jatkuvasti naiset ihan avoimesti puhuu kuinka harrastaa pettämistä

Kenestäköhän naisista sinäkin kirjoitit?  Tai sitten on vain mukavampaa hyväuskosiena hölmönä kuten minä (2,mies), joka en koe ollenkaan samoin.

Vierailija
17/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestäköhän naisista sinäkin kirjoitit?  Tai sitten on vain mukavampaa hyväuskosiena hölmönä kuten minä (2,mies), joka en koe ollenkaan samoin.

Taitaa pettäminen olla enemmän sääntö, kuin poikkeus tänä päivänä. Sitoutumisesta on tullut kirosana. Pilkan aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme