Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita puhelinkammoisia?

Vierailija
05.09.2006 |

Ahdistaako ketään koskaan kun tuntematon numero soittaa? Pelottaako hoitaa virallisia asioita puhelimitse?

Minulla on jostain syystä ollut aina tuollainen kammo. Tykkään ennemmin nähdä ihmisen kasvotusten ja puhua. Puhelimessa menen ihan kipsiin. Jotenkin koko puhelimen soiminen herättää semmoisen ärsyttävän hermostuneisuuden" kuka siellä nyt taas" ...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen - joten sympatiseeraan :)

Olen päässyt siitä vähitellen eroon, kun työssä joutuu tuota puhelinta pakostikin käyttämään aika paljon. Ongelma oli mulla siis nuorempana.

Kaipa siihen tottuu, kun vaan pakottaa itsensä puhumaan puhelimessa eikä välttele kohtuuttomasti soittamista.

Vierailija
2/4 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla edes virallinen asia, äidille soittamistakin voin vetkutella päiväkaupalla. Ja ehkä lopulta en edes soita, vaan menen varoittamatta käymään. Viralliset asiat saa odottaa soittoa parikin viikkoa. Enkä tiedä mistä tuo johtuu. Lienee geeneissä tai kotoa opittua, sillä mun veli on ihan samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut olemaan rento puhelimessa. Eikä kyse ole siitä, ettei harjoitusta olisi ollut. Virallisten asioitten hoitaminen puhelimitse saa palan kurkkuun ja vedet silmiin, ja yleensä pistänkin mieheni ne hoitamaan. Mieluummin käyn virastoissa tai nykyään hoidaan asiat yleensä sähköpostilla.

Vierailija
4/4 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua puhelimeen vastaaminen häiritse mutta soittaminen, melkeinpä _kelle_ tahansa tuntuu joskus ylivoimaiselta. Pelkään ilmeisesti aina sitä että sekoan sanoissani ja mokaan itseni.

Lapsen myötä on tottunut että joutuu soitteleen outoihin paikkoihin, en enää siirrä asiaa viime tippaan vaikka jännittääkin.

Tsemppiä sulle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan