Mies ei enää kunnioita mua eikä perhettä
On alkanut ihan häpeämättä pierrä mun ja lasten kuullen. Viime viikonloppunakin kaksi kertaa! Mua loukkaa ihan hirveästi ja lapset saa huonoja vaikutteita. Mitä teen?
Kommentit (12)
Vie mies lääkäriin. Ei terve ihminen piere.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:25"]
On alkanut ihan häpeämättä pierrä mun ja lasten kuullen. Viime viikonloppunakin kaksi kertaa! Mua loukkaa ihan hirveästi ja lapset saa huonoja vaikutteita. Mitä teen?
[/quote]
"Jos ei ihiminen uskalla kunnoolla pieraasta, niin sillon siinon jottain muutaki vilippiä" vanha suomalainen sananlasku
Voi hemmetti miten surkea/heikko nainen sinä olet. Pieru on täysin luonnollinen asia, jopa kaikki eläimetkin piereskelevät silloin tällöin. Oikeasti pierun pidätteleminen toisinaan aiheuttaa henkilölle melkoiset vatsakivut.
Samaa mieltä, mielestäni piereskely on epäkohteliasta seurassa. Olenkin ohjannut miestäni mieluummon menemään vessaan/kylppäriin pieremään, tai ulos. Sänky ja sojva ovat paikkoja mistä suutun eritoten, jos siellä pieree. Hyi! Onneksi mun mies on melkein jo oppinut lähtemään muualle pieremään, joskus käy vielä " vahinkoja". Kuulostaa armaan neuroottiselta, mutta mä en halua kuulla toisen aineenvaihdunta ääniä :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:31"]Jätä se sika asap
[/quote]
Menisin kyllä ensin perheneuvolaan tai parisuhdeterapiaan keskustelemaan mieheni kanssa. Aina kannattaa keskustella ennen eropäätöstä.
Anna samalla mitalla takaisin jos pystyt:)
Meillä kotona kaikki pieree. Ei se tarkoita ettei kunnioittaisi.
Olehan maija ihan hiljaa ja siivoa vaikka, saat joululahjaksi vitun avioeropaperit.