Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas tulee yksinäinen joulu

Vierailija
11.10.2021 |

:( Ja joka vuosi odotan asioiden muuttuvan. Olen tyhmä, joka ei opi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku joulu kirjoitti:

Vietän joulun yksin. Sinkku mies olen. Viihdyn yksin ja jouluruokia teen ja katan pöydän. Nautin perinteisen jouluruoan rauhassa syöden. Nautin joulu ajasta telkkaria katsellen ja aattoiltana käyn tekemässä kävelyn. Äidille ja isälle kynttilän sytytän heitä muistellen.

Voi että... kuulostatpa sympaattiselta.

Vierailija
22/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi on keskustelupalstat edes. Voi myös harkita nettipelejä, joissa on paljon muita pelaajia. MMORPG peli kuten vaikka tämä uusi New World.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku joulu kirjoitti:

Vietän joulun yksin. Sinkku mies olen. Viihdyn yksin ja jouluruokia teen ja katan pöydän. Nautin perinteisen jouluruoan rauhassa syöden. Nautin joulu ajasta telkkaria katsellen ja aattoiltana käyn tekemässä kävelyn. Äidille ja isälle kynttilän sytytän heitä muistellen.

Kuulostaa hyvältä. Mäkin viettäisin sen suunnilleen noin jos oisin sinkku. Yhden sinkkujoulun olen viettänytkin. Oli mukavaa. Vanhempani elävät, joten kävin hautareissun sijaan aattoyön messussa.

Vierailija
24/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimejouluna meni kaikki treffikaverin kanssa päin P:tä ja sitä varmaan muistelen. Hänellä tosin nyt lienee aivan mahtava joulu eikä muista enää koko asiaa.

Vierailija
25/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi on keskustelupalstat edes. Voi myös harkita nettipelejä, joissa on paljon muita pelaajia. MMORPG peli kuten vaikka tämä uusi New World.

Joo, kyllä mä olen täällä itkemässä niin kuin joka vuosi. Sitten muut ovat minulle ilkeitä. Suljen puhelimen ja itken itseni uneen 😊

Vierailija
26/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku joulu kirjoitti:

Sinkku mies olen itsekkin ja inhoan joulun teennäisyyttä. Haudalla käyminen ja kynttilät ovat sitten ehkä toinen asia.  Rosollit ja sillisalaatit, yök. Ystävien ja rakkaiden kokoontuminen useammin kuin jouluna on hienoa. Hyvää ruokaa, hyvää juomaa ja tunnelmaa. Se että väkisin pitää kokoontua rosollin ja kinkun ääreen, ei ole mukavaa. Ehkä oman rakkaan löytyminen voisi vähän helpottaa tuota pakollista kärsimystä?

Vierailija
27/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ollut jouluaaton ja joulupäivän yksin, ja sitten tapanina lähtenyt muiden ihmisten pariin. Menihän se. Kerrostalossa voi esimerkiksi nauttia siitä, että kerrankin on joka puolella hiljaista (ei tarvitse kuulla alakerrasta tekno-musiikkia), ja tunnelma on joka tapauksessa toisenlainen, kyllä siihen pääsee jotenkin kiinni, vaikka yksin onkin.

Vierailija
28/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lähteä minun kanssani Osakaan jouluksi? ^.^ Japani on ihana jouluna! Mies24

Vierailija
29/40 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jo valmiiksi tuollaiset hehkutetut perhejuhlat joita yksinäinen ihminen viettää yksin kotonaan. Voi luojan kiitos, että teen nykyään vuorotyötä ja voin pyytää koko joulun töitä että voidaan edes työkavereiden kanssa juoda glögit. Totta puhuen töissäkin on jouluna jotenkin erilainen tunnelma kuin yleensä, ihan kuin ilmassa olisi jotain "maagista".

Vierailija
30/40 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän viestini on poistettu, kun kerroin kadehtivani ap:ta ja inhoavani sitä, että pitää suorittaa velvollisuusvierailut omien vanhepien luo sekä anopille. MItä pahaa tässä on? Enkö saa inhota sosiaalista pakkopullajoulua ja haikailla yksinäisyyden perään? On taas joku tästäkin näköjään mielensä pahoittanut.

Mutta sanonpa vielä kerran, että ap kadehdin yksinäistä jouluasi. Saisipa vain olla ja katsoa teeveetä ihan rauhassa. Aviomieskin voisi painua jorpakkoon. Kyläilyt tai ylipäätään seurustelu kenenkään kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Lyön vetoa, että en ole ainoa laatuani.

Vierailija
31/40 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen joulu on ylellisyyttä.

Vierailija
32/40 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä sieltä mörskästä aviomiehen luota pois halusit, tuollaiset päätökset on voimassa tosiaan 24/7/365.

Vierailija
33/40 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka jonnekin joululeirille

Vierailija
34/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010 toukuu alkanutta erakkoelämää myös jouluna.

Vierailija
35/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on masentavaa.

Vierailija
36/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mullakaan ole hääppönen. Käyn aattona vanhempien luona. Muuten olen yksin kotona.

Sama täällä.

Vierailija
37/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnotonta, että ihminen jätetään yksin

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/inhimillisia-uutisia/julkai…

Vierailija
38/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei ainakaan mene joulun taika tunnelma pilalle kun ei ole ketään sukulaista joka saattaa sanoa pahasti tai on pöyristyttävän kaksinaamainen. Silloin haluaisi lähteä kotiin karkuun siitä piinasta ja jännityksestä millä hetkellä se tapahtuu uudestaan

Vierailija
39/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap jotain maatilan joulua. Siellähän on ihmisiä ja joulun tunnelmaa. On joulupukin vierailut, kirkkoon reellä meno, joulusaunat, ruoat yms.

Vierailija
40/40 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi olin tämänkin joulun :(