Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen nyt taas kuuli A-studiossa

Vierailija
11.10.2021 |

Jos on varaa palkankorotuksiin. Niih! Jos työnantajalta kysytään, niin ei koskaan. Kyllähän se niin on, että palkkojen pitäisi kehittyä ylöspäin eikä alaspäin niin kuin tällä hetkellä tuppaa olemaan. Pätkätyömarkkinoilla ei hirveesti ole varaa vaatia palkka tason pysymistä edes sillä tasolla, jota on aiemmin saanut, kun työntekijöiden panos myydän pilkkahintaan asiakasyrityksille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut yhtäkään sellaista työnantajaa joka olisi aidosti ollut halukas maksamaan työntekijälle kunnon palkkaa, jos palkkaa ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kokemusta on kolmesta työnantajasta jotka kaikki inisivät enemmän tai vähemmän siitä kuinka kallis suomalainen työntekijä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tyytyväinen, että yritys, johon hain ja viimein pääsin, noudattaa tessiä ja maksaa sen mukaista palkkaa. Työnhakijan on hirveän vaikeaa hinnoitella itsensä niin, ettei palkkapyyntö ole liian korkea. Itse hinnoittelin itseni maltillisella hinnalla ja olin enemmän kuin tyytyväinen, kun lopullinen palkka olikin muutaman satasen isompi kuin pyyntöni.

Vierailija
4/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makeislahjat ja kiitoskortti lämmittävät.

Vierailija
5/5 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta makeislahjat ja kiitoskortti lämmittävät.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme