Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+2 kg ja rv 29. Kuinkahan paljon nousee kokonaisuudessaan?

Vierailija
08.12.2014 |

Ja ei en ole millään laihiksella ennen kuin joku ehtii tuomitsemaan. Mutta en myöskään ole omaksunut piintynyttä tapaa eli lupaa syödä kahden edestä, koska sellaista ei ole. Olen jaksanut joka päivä vielä lenkkeillä pitkän, n. tunnin lenkin, tosin vauhti on jo vähän hidastunut, mutta ei väliä, kunhan pääsen edes vähän reippailemaan. Ruokailurytmi on raskaudessani tullut kuntoon. 5 pientä ateriaa päivässä, aina samaan kellonlyömään. Ja paljon paljon kasviksia! Määrä entiseen on varmaan triplaantunut! Myös kalaa syön n. 4x viikossa. 

Yllättävää kyllä, mielitekoja ei ole ollut lainkaan. Tosin jos tekee mieli esim. kohvehtia, sitten otan kohvehtia, mutta kahden palan jälkeen on alkanut jo tökkimään se makeus. 

Ja voihan olla että viimeisillä viikoilla ne kilot sitten tulevat, mene ja tiedä. Sitten ne pudotellaan synytyksen jälkeen. Ei se maailman loppu ole. 

Millä viikoilla teille on ne raskauskilot tulleet? Ja kuinka hyvin olette jaksaneet urheilla, te joilla urheilu on kuulunut elämään myös ennen raskautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mullakaan tohon mennessä tullu ku pari kiloa. Loppuajasta turvotus räjähtikin käsiin ja 10vkon ainana tuli 16kg, ne kyllä jäikin synnärille sitten .

Vierailija
2/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinulle ehtii hirveästi enää kiloja kertyä, ja jos niitä tulee, niin voivathan ne olla myös nestettä. Mulle tuli viimeisten viikkojen aikana 1,5-2 kiloa viikossa painoa, mutta ne lähti synnytyksen jälkeen hujauksessa pois. Eiköhän nekin nestettä ollut, ei kenellekään rasvaa kerry 2 kiloa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino lähtee nousemaan normaalilla syömisellä luontaisesti raskauden viimeisellä kolmanneksella. Monelle tulee turvotuksia ja vauvakin kasvaa, rinnat kasvaa, monelle tulee se pari kiloa rasvaakin. Kaikki painon lisäsys ei siis tietenkään tarjoita puhtaan läskin lisääntymistä kehossa.

Vierailija
4/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tuo piintynyt tapa syödä kahden edestä havaintojesi mukaan on?

Vierailija
5/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
6/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:35"]

Kenellä tuo piintynyt tapa syödä kahden edestä havaintojesi mukaan on?

[/quote]

Vuosien varrella olen kuullut useammankin tuttavan "naureskelevan" omille ruokailutottumuksilleen raskauden aikana kuinka nythän on lupa syödä ja ovat tosissaan syöneetkin kaikkea mitä mieli tekee. Näin ovat itse kertoneet, eivätkä ole edes yrittäneet tätä peitellä. Tosin ei se minua liikuta mitä kukin suuhunsa laittaa, mutta ite en siihen oo ryhtynyt.AP