Bloggari kampanjoi Suomen itsenäisyyttä vastaan.
http://lauranpienisuuriperhe.blogspot.com
Vastahan tuo syötti pilttejä vauvalleen. Niin ja päiväkodissa on pikku huoria.
Kommentit (28)
En mä voi uskoa että tuo on mitenkään totta, taitaa olla jonkun tylsistyneen kotiäidin tekemä trolliblogi. Huomaa tuosta kirjoitusasustakin jo, että kirjoitetaan tarkoituksella mahdollisimman väärin ja töksähtelevästi. Sitten tämä trolliblogisti mainostaa joka päivä blogiaan täällä ja yrittää vakuutella että juujuu tämä on totta.
Hohhoi, seuraava!
Tuohan on kuin AV blogin muodossa :D
Pikkuisen ilkeitä nuo vastaukset kommentteihin.
Ei enää aloituksia tästä sontablogista, jookos...
Tää blogi on trolli. Bloggaajalla oli aikaisemmin toinen blogi, "Niinan ja perheen blogi". Siitäkin teki säännöllisesti haukkuma-avauksia av:lle, kuten tästä uudestakin (löytyy haulla). Luultavasti joku palsta-aspan tapainen tyyppi, joka saa jotain kiksejä tällaisesta touhuilusta.
WTF?! Mitä mä just luin. Onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:27"]
WTF?! Mitä mä just luin. Onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
[/quote]
AHHAHHAHA, kerroppa sinä blogin kirjoittaja/alapeukuttaja miten tästä tulisi parempi paikka elää jos liityttäisiin Ruotsiin tai VENÄJÄÄN?! Siis ihan konkreettisesti parempi paikka?
En aio klikata itseäni tuohon blogiin. Kaikenlaisia mainostusyrityksiä sitä onkin. Hyvä yritys kuitenkin.
White Trash blogisti taas vauhdissa.
eihän toi tyyppi voi olla tosissaan.... ?
sattuu silmiin kaikki kirjoitus_virheet ja huhhuh mitä juttua....
Suomi ei edes ole itsenäinen, vaan osa EU:ta...
Hullulla halvat ja idiootilla ilmaiset huvit.
Voisiko joku laittaa tolle viestiä että lopettaa bloggaamisen ennenkuin menettää kasvonsa.
Älä mainosta joka päivä paskaa blogiasi.
Onko tää ihan oikea blogi vai joku vitsi? Vai taas jonku avohoitotapauksen terapiakirjoittelua?
Ap voi muistaa että joukkoomme mahtuu myös älyllisesti pienemmällä kapasiteetilla varustettuja. Heilläkin on oikeus pitää blogia vaikka se ei niin loistokas olisikaan. Itse en hyväksy älyllisesti kehitysvammaisten arvostelua ja vertailua normaalien blogeihin yms. Toivottavasti sukulaiset tai lastensuojeluviranomaiset tukevat tätä äitiä että perheen pyörittäminen kuitenkin onnistuisi.
:)