Onko Witcher hyvä sarja?
Kommentit (160)
Toivottavasti sarjan 2. kaudella nähtäisiin Sigismund Dijkstra!
Yks mun suosikki hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nähdään!
Roolissa Graham McTavish!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mullistava sarja, mutta en myöskään kokenut aikaani tuhlatuksi. Piti otteessaan ja visuaalisesti kelvollinen.
Henry Cavill ilman paitaa on kyllä visuaalisesti kelvollinen, vähintäänkin. 😍
Sarja on mielestäni sellainen 8/10. Hyvää huumoria, hahmot mahtavia. Henry Cavill on ollut ihan paras valinta Geraltiksi. Jotkut niistä hirviöistä vaan on tosi nolon ja feikin näköisiä, mikä vähän haittasi.
Siis miks mä olin ihan nevö hööd tästä, aloin kattoo eilen ku luin tätä ketjuu ja onhan tää hyvä!
Geralt, kun Stregobor kertoo sille jostain ennustuksesta:
"Hmm. Doesn't rhyme. All good predictions rhyme."
🤣
En tiiä sarjasta mut Witcher 3 on paras peli mitä oon pelannut ja oon pelannut 20 vuotta.
Sarja voisi kai olla hyvä, mutta päähenkilöllä on niin RASITTAVA ÄÄNI, etten pystynyt katsomaan puolta jaksoa enempää.
Ehkä jos laittaisi jonkun dubbauksen päälle niin sitten pystyisi katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin Geraltia ja mä oon heteromies. Mikä uros!
Mä en oo mikään ekspertti, enkä tunne sua yhtään, mut näillä sun antamilla tiedoilla mä sanoisin että sä olet homo.
Siis parasta tässä sarjassahan on nimenomaan Henry Cavillin suoritus. Enkä tarkoita sitä että se on komea, vaan sitä miten hyvin esittää Geraltin hahmoa, jos on yhtään lukenut (tai vaikka pelannut). Muuten ihan ok sarja mut Cavill on roolissaan loistava.
Samaa kuraa ku fantasiasarjat ja leffat yleensä - peräkammarin poikain väkivaltafantasiaa höystettynä taikuudella. Paskaa lapsenmielisille ihmisille, jotka elävät mieluummin mielikuvitusmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkihahmoista***
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika kökkö.
Oisko jotain perusteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika kökkö.
Ei. Paska on paskaa, ei sitä suurennuslasilla tutkimalla tule hullua hurskaammaks.
Kirjoista 2 ekaa on mahtavia. Peleistä nro 3 on upea. Sarjan 1. tuotantokausi on oikein viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aika kökkö.
Ei. Paska on paskaa, ei sitä suurennuslasilla tutkimalla tule hullua hurskaammaks.
Ai jaa. No sit mun mielipide: loistava sarja.
Perustelut: no kyllä timantin aina tunnistaa ja tää on sitä!
Ihan hyvä sarja mut kyl mä myönnän et jos siinä ei ois Cavill tai joku yhtä kuuma miesnäyttelijä niin tuskin olisin alkanut katsomaan.
Summon the bitches!
-Eskel