Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrauksesta

Vierailija
08.12.2014 |

Miksi nuo ei toimi minulla! =(

Olen muutaman kerran koittanut tuota kuuria vähän milläkin valmisteella mutta on ollut tosi vaikeaa. Viimeksi piti aloittaa gambridge kuuri mutta toisena päivänä olo meni niin heikoksi etten puhua jaksanut!! Sitten lopetin tuon heikon olon takia siihen. Pisimmillään olin 2 viikkoa mutta nälkä ja heikotus oli koko ajan ja pelkällä itsekurilla olin sen 2 viikkoa kyseisellä kuurilla. En siis usko että olin ketoosissa tuon 2 viikonkaan aikana.. Kerran olin viikon ja sama juttu että koko viikon aivan järkky olo ja kun en jaksanut enää lastakaan viedä kerhoon niin oli pakko lopettaa.

Miksi jotkut puhuu hyvästä ja energisestä olosta kuurin aikana ja siitä että näläntunne katoaa? Miksi minulle ei käy niin? Haluan aloittaa kuurin ja olla sillä että saan tämän syömiskierteen katkeamaan mutta miksi se on minulle niin vaikeaa! Siis kuurilla olisi helppo olla jos olo olisi normaali mutta ei kai kukaan jaksa nälkää ja heikotusta vastaan taistella ainakaan 2 viikkoa pidempään. Miten jotkut pystyy olemaan pariakin kuukautta ja kauemmin?

Olen lihonut parissa vuodessa yli 20 kiloa (normipainon ylärajasta merkittävään lihavuuteen) ja kohta en poistu enää kotoa kun en kehtaa =( Nyt jo jätän ystävien tapaamisia välistä kun näytän niin hirveältä eli todellakin pakko jotain tehdä! Ja ei, ystäväni ei varmastikkaan välitä miltä näytän mutta tämä on omassa päässäni niin iso juttu että mieluummin linnottaudun kotiin kun lähden ulos.

Nyt olen jo vähentänyt syömisiä ja syön säännöllisesti muutaman tunnin välein. Mitään ei tapahdu vaikka kaikki karkit ja herkut jääneet pois joten haluaisin kunnon alun tälle hommalle.

Auttakaa, kommentoikaa ja kertokaa kokemuksistanne kuureista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan syönyt niillä VLCD-kuureilla pelkästään sen suosistellun määrän niitä dieettituotteita, ei mitään muuta? Syömällä muuta on hyvin helppo vahingossa saada niin paljon kaloreita ja/tai hiilihydraatteja, ettei mene ketoosiin tai pysy siinä. 

Minä olen kyllä nutrannut onnistuneesti 10 viikkoa peräkkäin. Ekat 3-4 päivää alussa oli karmea olo, mutta kestin sen särkylääkkeiden ja sokerittoman energiajuoman avulla. SEn jälkeen tosiaan näläntunne ja heikotus katosivat ja loppuaika oli helppoa. En syönyt edes niitä sallittuja kasviksia, pelkästään 4-5 pussia Nutrilett suklaa VLCD-valmistetta päivässä.

Vierailija
2/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 lisää vielä, että voihan olla ettei sinulle vain nuo ketoosikuurit sovi...

Oletko kokeillut ihan perinteistä kalorien laskentaa esim. Kiloklubin tai kalorilaskurin avulla, ja tietoista kalorien rajoittamista vaikka 1200-1500 kcal päivässä? Tuota monta kertaa päivässä syömistä suositellaan monessa paikkaa, mutta mulla ainakin se on aina ollut huono tapa, tulee helposti ihan liikaa kaloreita päivässä. Itse syön mieluummin vain 2-3 kertaa päivässä ja ilman välipaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka säännöllisesti ja kevyesti syömistä. Kahdet treenit päivässä siihen päälle niin eiköhän lähde. Reipas kävely ja kotijumppa jos ei ehdi salille yms.

Vierailija
4/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista =)

En ole syönyt muuta kuurin aikana, edes sallittuja kasviksia. No tietty mä oon just se jolla toi ei vaan toimi =(

Ja kyllä, kaikki mahdolliset on koitettu mutta aina raskauksien aikana paino noussut monta kymmentä kiloa! Olen siis isoimmillaan tiputtanut 40 kiloa kerralla mutta raskaudet ovat tuoneet kilot takaisin. 3 lasta siis minulla.

Koen tosi vaikeaksi kaloreiden laskemisen. Siksi en ole kuin vilkaissut kiloklubia ym. Myöskään ruokapäiväkirjan pito ei toimi.

Painonvartioissa olen aina nuo kilot tiputtanut mutta sekin ilo minulta vietiin kun paikkarit lopetti, eikä nykyinen hyvän painon ystävätkään ole sama juttu. Siinäkin lasketaan ja punnitaan ja valmistetaan itse alusta loppuun, vaikeaa siis minulle.

Kai tämä joskus tulosta tuottaa, siis tää kevennys.. Vaaka ei tosin vaan näytä alenemisen merkkejä ja tuntuu että koko elimistö olis ihan tukossa vaikka vatsa kyllä toimii! Siks siis tuota nutrausta ajattelin vauhditukseksi mutta en tiedä uskallanko siihen sitten lähteä..

ap

Vierailija
5/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi