Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok antaa lapsen skipata harrastus koska ulkona sataa?

Vierailija
11.10.2021 |

Harrastuspaikka ei ole avannut sisätiloja (tietenkin kun halvemmat kustannukset olla ulkona) ja tänään urheilu olisi ulkona.

Itse henkilökohtaisesti en menisi, koska lajia olisi mukavampi ja mahdollista harrastaa sisätiloissa. Mutta en halua kuitenkaan opettaa lapselle että ei tarvitse mennä jos ei huvita. (Hän on aina ollut hyvin tunnollinen.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi miettisin tässä, että kuinka paljon lapsi on kinunut, että pääsisi kyseistä lajia harrastamaan, haluaako oikeasti menestyä urheilijana tässä harrastuksessa ja kuinka paljon rahaa on mennyt harrastamiseen. Mutta koska sanot lapsesi olevan tunnollinen, niin antaisin sen perusteella skipata yksittäisen sadepäivän, mutta jos sadepäiviä ulkosalla alkaa ilmaantumaan useampi, niin sitten joudutaan hyväksymään se tosiasia, että näin nyt tässä harrastusryhmässä ollaan päätetty, että joko sitten lopetetaan koko harrastus tai sitten jaksetaan ne sateiset ulkoliikuntapäivät mukisematta.

Vierailija
2/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se lapsi voi ihan itse päättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vienyt. En laita sitä vilustumaan tonne sadekeliin eikä itsekään halua. Saappailla ja sadetakilla ei voi tuota harrastaa.

Eniten kismittää kun tiedän että monet muut seurat ovat siirtäneet harrastuksen sisätiloihin jo aikaisemmin. Mutta täällä on vielä pakko olla ulkona.

Vierailija
4/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se lapsi voi ihan itse päättää?

No ei aina voi itse päättää. Jos vanhemmat maksavat harrastuksen niin lähtökohtaisesti se lapsi menee sinne niin kauan kun lukukausi on. Ei sitä jätskiäkään saa joka päivä.

Vierailija
5/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni riippuu paljon siitä minkä ikäinen lapsi ja onko jo tavoitteellinen harrastus 

Vierailija
6/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö harrastus pitäisi olla semmoinen, mitä voi harrastaa vain silloin kun huvittaa. Jos ei huvita, silloin ei tarvitse harrastaakaan? Työ on sitten semmoinen pakkotahtinen systeemi, jonne on pakko mennä vaikkei huvitakaan...

Vierailija
7/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtisin, että lapsella on kuravaatteet puettuna ja lapsi menisi sinne ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan