Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus mokannut pahasti töissä?

Vierailija
11.10.2021 |

Mokasin tänään töissä pahasti, big time, ja olo on aivan kamala. Tuli firmalle tappiota, työkavereille nolo tilanne ja lisätöitä ja itselle ansaittu puhuttelu pomolta. Aloin ensimmäistä kertaa yli 20 vuoden työuralla itkeä töissä. Kauhea häpeä, en ole pystynyt syömään enkä nukkumaan, rintaa puristaa ja oksettaa. En tajua mikä muhun meni, tein vain tosi typeriä valintoja ja munasin täysin. Ja eikun huomenaamulla takaisin....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mokanneet, mitta kaikki ei ole jääneet kiinni ja kaikki ei ole edes tajunneet sitä itse.

Älä jää suremaan, vaan jatka eteenpäin.

Vierailija
2/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokannut, mutta työnantajalle ei tullut taloudellista vahinkoa, vain isosti mainehaittaa. Jouduin myös esimiehen puhutteluun. Ei siinä oikein muuta voinut, kuin pyytää nätisti anteeksi ja luvata, että yritän jatkossa olla tarkempi ja kysyä ennen kuin toimin omin päin tärkeässä asiassa.

Usko pois, olet tuon kokemuksen jälkeen vielä paljon parempi työntekijä kuin aikaisemmin. Tsemppiä huomiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aiheuttaa kaikenlaista.

Vierailija
4/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokannut, ei onneksi aiheuttanut hengenvaaraa.

Vierailija
5/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaaraa ei ole tainnut koskaan aiheuttaa, mutta firman auton olen kolaroinut varmasti aika monen tonnin edestä. En tiedä menikö se vakuutuksesta, mutta sain kyllä kuulla aiheesta jonkun aikaa.

Vierailija
6/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tapa olla koskaan mokaamatta on olla tekemättä mitään. Virheiden mittakaavat vain eroavat. Lääkäreiden ja hoitohenkilökunnan virheistä voi lähteä ihmishenki, ja sitäkin tapahtuu.

Vierailija
7/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokannut, mutta vain koska luotin liikaa työkaverin puheisiin, enkä tarkastanut asiaa itse.

Vierailija
8/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, onneksi. Iso moka tarkoittaisi sitä, että joku vammautuu tai kuolee.

Vierailija
9/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokannut monesti. Kyseessä on ollut kyllä lähinnä asioiden unohtaminen, eli olen unohtanut tehdä ajoissa asian X ja siitä on aiheutunut harmitusta ja vaivaa joko asiakkaalle tai minulle. Kyllähän ne aina harmittaa mutta kaikille sattuu virheitä ja unohduksia.

Mutta mitään "vakavaa" ei ole koskaan sattunut.

Vierailija
10/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut mokattua ja isosti. Kävin krapulapaskalla ja unohdin vetää vessan. Pönttö oli kuin räjähdyksen jäljiltä ja haju kaatoi puolet toimiston väestä lattialle. Häpeän tätä vielä 20 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
11/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän dokannut kuin mokannut. En tiedä kun en muista juuri mitään.

Vierailija
12/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen työpäivä siivoojana, laitoin väärän avaimen toimiston oven lukkoon, jäi siihen jumiin ja lukot piti vaihtaa. Oli siinä kyllä aika idiootti olo, hävetti suunnattomasti.

Vierailija
13/13 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sairaanhoitajana olen antanut väärän potilaan lääkkeet. Onneksi tästä ei tullut mitään terveydellistä haittaa kenellekään. Joskus meinasi käydä myös niin, että luin vaan lääkärin määräystä, kuten se oli kirjattu ja kun olin menossa lääkehuoneeseen annostelemaan määrätyt lääkkeet, niin hokasin, että ei perhana tuota lääkettä voi antaa tuollaisella annoksella! Sitten vaan sanomaan lääkärille, että laskepas annoa uudestaan ja tee uusi määräys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme