Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, paljonko taskurahaa annatte itsellenne kuukaudessa?

Vierailija
11.10.2021 |

Mulla menee max. 100 e. Tähän ei laskettu pakollisia ruokamenoja ja kuntosalikorttia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni 300€ vaatteisiin

Vierailija
2/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin

Vierailija
4/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä  taskuraha tarkoittaa  aikuisella  vakityössä  käyvällä. Onko se  joku muu kuin  maksukortti ?

Vierailija
5/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  taskuraha tarkoittaa  aikuisella  vakityössä  käyvällä. Onko se  joku muu kuin  maksukortti ?

Tarkoitan rahasummaa jonka sallii itsensä tuhlata pakollisten kulujen ja menojen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

300e. Enempää en ole tarvinnut. Tuosta ostin just talvitakin. Säästössä on taas muutaman kk taskurahat mutta voi olla että lähden tammikuussa reissuun ja käytän ne siihen

Vierailija
7/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän joka kuukausi tilille 500€,ne saan tuhlata joko ruokaan tai johonkin muuhun.

Vierailija
8/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, en osaa ajatella tuolla tavalla. Laitan 10% tuloista säästöön heti kun palkka tulee. Loput budjetoin ja pohdin eri tyyppisten kuljen välillä. Joskus tuntuu hyvältä matkustaa tai mennä teatteriin ja illalliselle. Näitä tulee tehtyä aika harvoin. Vaatteiden ostoa välttelen mutta nyt ostin lenkkeilyhousut kun entiset kirjaimellisesti kuluivat puhki.

Oikeasti melkein kaikki rahat menee lasten menoihin ja asuntolainaan joten omia henkilökohtaisia menoja joutuu punnitsemaan tosi tarkkaan.

Ollaan 5-kymppinen pariskunta.

Vierailija
9/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään budjettia, mennee keskimäärin 500-1000e kuussa riippuen riitä onko esim jotain matkoja maksettavana. Säästöön saan jo tarpeeksi ilman että pitäisi tarkkaan suunnitella.

Vierailija
10/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan rahasummaa jonka sallii itsensä tuhlata pakollisten kulujen ja menojen jälkeen.

Mulla oli suht hyvät tulot ennen kuin jäin pois töistä, nettona 70-80 000 e/vuosi. Olen aina aika tarkkaan seurannat rahan menoa. Tuolloin meni lk 1 000 kuussa, jota en pystynyt "jäljittämään" mihin mennyt eli olin käteistä käyttänyt; kahvilat, heräteostoina kalliimpia ruoka-aineita, harrastesälää yms. ei välttämätöntä.

Nyt korona-aikana ja ilman tuloja elän nuukemmin ja luokkaa 100 e kuussa menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä