Lue keskustelun säännöt.
En jaksaisi odottaa, että raskaus alkaa
08.12.2014 |
Oletan, että sellainen jossain vaiheessa alkaa, mutta menee aina pitkä aika. Nyt vuoden yritelty lasta. Muita? Elän vain kuukautisia odotellen. :D (tai mahdollista plussaa!)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsen syntymän jälkeen et jaksa oottaa sitä hetkeä, kun lapsi muuttaa pois
Mulla sama keskenmeno tuli mutta pelko etten enää saa lapsia :(