Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kumman toivot vievän?

Vierailija
11.10.2021 |

Tarkoittaa parisuhdetta tietysti, etupäässä romanttisia tilanteita treffeistä seksiin. Tulkitse itse tarkemmin.

En anna "molemmat vievät"-vaihtoehtoa. Valitse pienempi paha tai kumman toivot vievän 51-49.

Älä vastaa mikä on tilanne miehesi kanssa, vaan mikä olisi ideaalitilanne sinulle.

Nainen, kumman toivot vievän?

Vaihtoehdot

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstakäsitys naisista passiivisina ja alistuvina näyttää pitävän aika hyvin paikkansa.

Miehen pitää olla pomo, muuten nainen ei syty.

Kysymysvaihtoehdot olivat oudot. Miksi ap on sekoittanut treffailuaktiivisuuden ja dominoivuuden seksissä?

Kukaan järkevä nainen ei jahtaa miestä treffeille, silloin pitää olla jo jokin häiriö.

Niinpä. Jos mies ei näe vaivaa, ei tee aloitteita niin se ei ole myöskään kiinnostunut. Syöttiä käyttävät miehet ei myöskään ole kiinnostuneita, eli tekee aloitteen kuin ilmottaakseen että täällä olen, siihen loppuu vaivan näkeminen. Sen jälkeen naisen pitäisi alkaa juosta perässä. Tämä on nähty tarpeeksi monta kertaa. Tee ihmeessä aloite jos ei haittaa olla se aloitteen tekijä aina ja aivan kaikessa. Mutta älä ihmettele jos toinen ei panosta ikinä mitenkään suhteeseen ja on täysin perässä vedettävä. Miehet kun menee suhteeseen vaikka niitä ei kiinnostaisi tippaakaan henkilö jonka kanssa he on. Siksi parempi että mies on se joka haluaa ja tekee.

Vierailija
42/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, mutta mies saa viedä hieman enemmän. En tahdo pääasiassa jahdata miestä vaan miehen, joka jahtaa minua. Sellainen kyllä on ja se onkin yksi syy miksi toivon suhteen kestävän vaikka elämän loppuun asti. Yksikään muu mies ei ole mennyt minusta yhtä pahasti sekaisin ja tehnyt yhtä paljon pitääkseen minut/lapset. Olisi surkeaa jos mies haikailisi muiden perään ja joutuisi omaa miestä vahtaamaan, jahtaamaan ja viemään. Katsoisin silloin jonkun kiinnostuneemman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun uskottavuus katosi.

Minä vien 1,9%

Sen jälkeen kun joku kommentoi naisten alistuvuudesta, yhtäkkiä pompsahti 5%.

Lyömme lukkoon 1,9%.

Miksi kysyt, kun kerran tiedät jo vastauksen ja tunnet kaikki naiset? 

En ole ap.

1,9%-2% oli tilanne jo eilen.

Nyt sitten naiset manipuloivat gallupia etteivät näyttäisi samanlaisilta kaikki.

Ei, vaan osa naisista vastaa tähän lainkaan, koska vaihtoehdot ovat järjettömät. Tosin olen monta kertaa törmännyt palstalla aiheeseen, missä vastahakoisia miehiä koetetaan pakottaa seurusteluun, joten täällä noita treffeillä aktiivisia naisia on. Mikäli tässä tarkoitetaan sitä, että pommitetaan viesteillä ja tehdään tapaamisaloitteita jne. Itse en ole koskaan tehnyt mitään sellaista, mutta olen vastavuoroinen silloin kun kiinnostaa. Kysymyksestä ei oikein selvinnyt mitä viemisellä tarkoitetaan. Eiväthän ihmissuhteet niin toimi, että toinen on täysin vietävänä tai täysin viejä, sellainen on poikkeustilanne, missä voi lopulta tulla eteen stalkkaaminen tai muu häirintä.

Minun kokemuksieni mukaan nuo naiset ovat kaukana dominoivista. He ovat epätoivoisia, se on eri asia. Yleensä lapsikuume päällä.

Näin juuri. Koska dominointi tarkoittaa täysin vastakkaisen tyyppistä naista.

Vierailija
44/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymyksen asettelu. Miksi et kysy, kumpi teillä määrää " kaapin paikan" ?

Tai oletko kynnysmatto vai pidätkö miestäsi kynnysmattona?

Vierailija
45/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri eilen kirjan Kaikki elämäni miehet, mikä kertoo naisesta, joka numeroi runsaat seksipartnerinsa kertoen suhteen kulun. Siinä taas yksi mielenkiintoinen kulma näihin asioihin, kun kuvioon astuu nainen, joka käyttäytyy kuin pelimies. Hänelle kaikki ovat lähes yhtä yhdentekeviä, jolloin hän sekoittaa tämän oletetun normaalikuvion. Ja jotkut miehet rakastuvat häneenkin, kuten naiset, jotka jäävät roikkumaan pelimiehiin.

Samasta ilmiöstä äärimmäisyyteen vietynä on kyse miehissä, jotka rakastuvat seksiä myyviin naisiin ja kuvittelevat, että suhde on vastavuoroinen.

Vierailija
46/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa toivoisi jo että mies veisi. En enää jaksaisi arkajalkoja. Olen osani saanut.

En ymmärrä. Jos kerran olet aikuinen nainen ja tiedät mitä haluat, niin voit viedä oikein hyvin itsekin.

Se on se tunne, mikä siitä tulee. Ei niinkään se osaako tai pystyykö itse.

Vierailija
47/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin juuri eilen kirjan Kaikki elämäni miehet, mikä kertoo naisesta, joka numeroi runsaat seksipartnerinsa kertoen suhteen kulun. Siinä taas yksi mielenkiintoinen kulma näihin asioihin, kun kuvioon astuu nainen, joka käyttäytyy kuin pelimies. Hänelle kaikki ovat lähes yhtä yhdentekeviä, jolloin hän sekoittaa tämän oletetun normaalikuvion. Ja jotkut miehet rakastuvat häneenkin, kuten naiset, jotka jäävät roikkumaan pelimiehiin.

Samasta ilmiöstä äärimmäisyyteen vietynä on kyse miehissä, jotka rakastuvat seksiä myyviin naisiin ja kuvittelevat, että suhde on vastavuoroinen.

Siis tuossa kirjassa oli jännä huomata, miten joidenkin miesten pasmat menevät sekaisin, kun nainen ei välitä normaalista liehittelystä ja seksin saamiseen liittyvästä kuvioinnista. Jos kuka tahansa saatavissa oleva kelpaa, niin kaikki ovat yhdentekeviä, minkä vuoksi yhden illan suhde aivan oikein arvioidaan vain oman itsen pönkityksen kautta eikä lainkaan normaalina ihmissuhteena. Se on kuin kohtaaminen bussipysäkillä, merkitys on yhtä vähäinen näille ihmisille. Ovatko nämä ihmiset samoja joille on luontevaa myös myydä tai ostaa seksiä? Seksihän ei merkitse mitään, se on vain limakalvojen kohtaaminen ja toisella ihmisellä ei ole samalla tapaa merkitystä kuin ventovieraalla, jonka kanssa vaihdetaan pari sanaa bussipysäkillä.

Vierailija
48/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse tiedän parhaiten kenestä olen kiinnostunut ja milloin esim. haluan seksiä, tykkään itse olla enimmäkseen aloitteellinen. En tavallisesti innostu minua sattumanvaraisesti lähestyvistä miehistä koska saattavat olla tosiaan sattumanvaraisesti ihan mitä vain ja harvoin sitä, mistä kiinnostun. Joten käytän aikani mieluiten vain niihin miehiin, joista kiinnostun oma-aloitteisesti ja lähestyn heitä itse. Lisäksi yksinkertaisesti tykkään tehdä aloitteita. Sama pätee seksiin parisuhteessa. Kun mies tekee aloitteen, en ehkä ole silloin niin paljoa seksituulella kuin jos itse tekisin aloitteen silloin kun tietysti todella olen seksituulella. Toisaalta tietysti on mukava kokea olevansa haluttu, joten sikäli on kiva myös jos mies tekee aloitteita välillä. Mutta jos pitäisi valita vain minä tai mies, niin mieluummin teen itse. Vastasin tähän kyselyyn että minä useammin.

Vierailija
49/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa toivoisi jo että mies veisi. En enää jaksaisi arkajalkoja. Olen osani saanut.

En ymmärrä. Jos kerran olet aikuinen nainen ja tiedät mitä haluat, niin voit viedä oikein hyvin itsekin.

Se on se tunne, mikä siitä tulee. Ei niinkään se osaako tai pystyykö itse.

Onko se tunne halutuksi itsensä tunteminen? 

Itse haluan sen tunteen ja antaa saman tunteen takaisin. Muuten ei tule suhdetta eikä edes treffejä.

Ja jos on valmiiksi sitä mieltä, että minä en ole haluttava, ei varmaankaan odota sitä mieheltäkään, jolloin on turvauduttava toiveajatteluun, pakottamiseen jne. Saattaa koskea myös miehiä, jotka eivät tunnista sitä, ettei naista kiinnosta eikä tule koskaan kiinnostamaankaan. Osa heistä sitten koettaa pakottaa eli ovat stalkkereita.

Vierailija
50/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itse tiedän parhaiten kenestä olen kiinnostunut ja milloin esim. haluan seksiä, tykkään itse olla enimmäkseen aloitteellinen. En tavallisesti innostu minua sattumanvaraisesti lähestyvistä miehistä koska saattavat olla tosiaan sattumanvaraisesti ihan mitä vain ja harvoin sitä, mistä kiinnostun. Joten käytän aikani mieluiten vain niihin miehiin, joista kiinnostun oma-aloitteisesti ja lähestyn heitä itse. Lisäksi yksinkertaisesti tykkään tehdä aloitteita. Sama pätee seksiin parisuhteessa. Kun mies tekee aloitteen, en ehkä ole silloin niin paljoa seksituulella kuin jos itse tekisin aloitteen silloin kun tietysti todella olen seksituulella. Toisaalta tietysti on mukava kokea olevansa haluttu, joten sikäli on kiva myös jos mies tekee aloitteita välillä. Mutta jos pitäisi valita vain minä tai mies, niin mieluummin teen itse. Vastasin tähän kyselyyn että minä useammin.

En vastannut tähän, koska kysymysvaihtoehdoissa ei ollut itselleni sopivaa vaihtoehtoa, mutta hyvin pitkälti samaan tapaan ajattelen. Mutta en tekisi aloitteita miehelle, joka ei osoittaisi kiinnostusta. Silloin oma kiinnostukseni lakkaa myös. 

Tässä muuten toinen askarruttanut asia eli osalle ihmisistä ei käy näin. Johtuuko se siitä, että he eivät osaa tulkita toisen kiinnostusta (toiveajattelevat) vai siitä, että he eivät koskaan ole ajatelleetkaan olevansa kenenkään ykkösvaihtoehto? Miksi he ovat edelleen ihastuneita, vaikka toinen ei vastaa kiinnostukseen? Kun itselläni kiinnostus sammuu useimmiten nopeasti ja heti, jos toinen osoittaa merkkejä, ettei ole kiinnostunut. Tästä varmaan johtuu, ettei "huteja" ole tullut elämässä juurikaan.

Vierailija
51/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastannut tähän, koska kysymysvaihtoehdoissa ei ollut itselleni sopivaa vaihtoehtoa, mutta hyvin pitkälti samaan tapaan ajattelen. Mutta en tekisi aloitteita miehelle, joka ei osoittaisi kiinnostusta. Silloin oma kiinnostukseni lakkaa myös. 

Tässä muuten toinen askarruttanut asia eli osalle ihmisistä ei käy näin. Johtuuko se siitä, että he eivät osaa tulkita toisen kiinnostusta (toiveajattelevat) vai siitä, että he eivät koskaan ole ajatelleetkaan olevansa kenenkään ykkösvaihtoehto? Miksi he ovat edelleen ihastuneita, vaikka toinen ei vastaa kiinnostukseen? Kun itselläni kiinnostus sammuu useimmiten nopeasti ja heti, jos toinen osoittaa merkkejä, ettei ole kiinnostunut. Tästä varmaan johtuu, ettei "huteja" ole tullut elämässä juurikaan.

Tuon mainitun kirjan päähenkilö ajattelee noin. Hän pommittaa miestä, joka ei vastaa, joka vastaa viiveellä jne. Sillä erotuksella, että päähenkilö itse ymmärtää syyn miksi käyttäytyy niin, kun taas esimerkiksi täällä vastaavalla tavalla käyttäytyvät naiset koettavat keksiä keksimällä tekosyitä sille miksi mies ei vastaa, kohtelee välinpitämättömästi jne. vaikka rakastaa.

Vierailija
52/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka sukupuolittunutta tämä on.

Ja se että naiset, monin verroin enemmän kuin miehet, pitävät tästä kiinni.

Naisissa on vähemmän hajontaa sen suhteen kumman halutaan vievän, naiset ajattelevat jyrkemmin nainen vie-kuvion negatiivisena ja mies vie-kuvion positiivisena, jopa siten että osa pitää epänormaalina tai biologian vastaisena jos roolit kääntyvät väärin päin.

Jotenkin hassua että naiset ovat yhteiskunnallisesti miehiä liberaalimpia, mutta parisuhteissa äärikonservatiiveja lähes kautta linjan?

Vierailija
53/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vastaajista kuvaa tilanteen jossa nainen vie ja se johtaa parisuhteisiin joissa nainen joutuu vetämään miestä perässä.

Tämä ei vastaa ap:n kysymykseen siten kuin sen ymmärrän. Tässähän puhutaan taktikoinnista, mikä indikoi niin sanotun todellisen kiinnostuksen kanssa? Seulotaanko sillä kiinnostuneimmat miehet että valitaan se aktiivisin, vai päätyykö näin tunnetusti superaktiivisten seksinnälkäisten pelimiesten kohteeksi?

Kysymyshän oli mikä olisi ideaalitilanne? Silloinhan oletetaan että kiinnostus on vahva ja molemminpuolista.

Minä olen nuorempana ja kokemattomampana ollut se "ei kunnolla kiinnostunut mies". Ei, en lähtenyt parisuhteeseen koska nainen pakotti tai veti minua perässään. Lähdin koska viehätyin päättäväisyydestä ja siitä että nainen oli valmis ottamaan aloitteen käsiinsä. Suhde laimeni nopeasi kun kävi ilmi että nainen oikeasti toivoi minun muuttuvan suhteen pääksi ja seksissä dominoivaksi mieheksi. Minne se viejänainen oikein katosi???

Nykyään osaan paremmin tunnistaa naiset jotka ovat aloitteellisia käytännön pakosta, mutta eivät haluaisi olla.

Vierailija
54/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymyksen asettelu. Miksi et kysy, kumpi teillä määrää " kaapin paikan" ?

Tai oletko kynnysmatto vai pidätkö miestäsi kynnysmattona?

Koska se ei tarkoita tuota.

Minä pidän dominoivista naisista. Mutta en viihtyisi päivääkään parisuhteessa jossa toinen on kynnysmatto, tai toinen tekee yksin päätökset.

Vierailija
55/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysely juuri siksi koska pitää ottaa kantaa sen sijaan että kaikki heittää vaan sen molemmat vievät, vaikka oikeasti jonkinlainen preferenssi on olemassa.

Huono kysely koska sillä ei selviä todellisia presidenttejä.

Mikä siis on koko kyselyn tarkoitus?

Vierailija
56/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo kysymys tai sitten olen liian vanhassa parisuhteessa.

Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä 25 vuotta ja meillä todellakin mennään rintarinnan. Minä otan joskus ohjakset, välillä mies, yleensä molemmat. En odota, että mies lähtisi vetämään mitään tai mitä tässä ikinä tarkoitetaankaan ja mies ei odota, että minä lähtisin sooloilemaan sen enempää kuin nytkään. Seksiä on silloin kun molempia haluttaa ja meillä tilanne lähtee liikkeelle jo mukavasta yhdessäolosta , ei siihen enää kummankaan tarvitse mitään aloitteita tehdä tai toista suostutella. Tämä on ideaalitilanne ja en osaa muuta edes kuvitella.

En tarkoituksella päästä vastaajia noin helpolla ;) Ero saattaa olla tuo 51-49. Tai jos pitäisi valita jompi kumpi (mies/nainen vie useammin) niin toinen vastauksista olisi mieluisampi kuin toinen.

ap

Kumpikaan ei ole mieluisa eli pitää jätää vastaamatta tai valehdella. Kumman haluat että teen?

Vierailija
57/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä 25 vuotta ja meillä todellakin mennään rintarinnan. Minä otan joskus ohjakset, välillä mies, yleensä molemmat. En odota, että mies lähtisi vetämään mitään tai mitä tässä ikinä tarkoitetaankaan ja mies ei odota, että minä lähtisin sooloilemaan sen enempää kuin nytkään. Seksiä on silloin kun molempia haluttaa ja meillä tilanne lähtee liikkeelle jo mukavasta yhdessäolosta , ei siihen enää kummankaan tarvitse mitään aloitteita tehdä tai toista suostutella. Tämä on ideaalitilanne ja en osaa muuta edes kuvitella.

En tarkoituksella päästä vastaajia noin helpolla ;) Ero saattaa olla tuo 51-49. Tai jos pitäisi valita jompi kumpi (mies/nainen vie useammin) niin toinen vastauksista olisi mieluisampi kuin toinen.

ap

Kumpikaan ei ole mieluisa eli pitää jätää vastaamatta tai valehdella. Kumman haluat että teen?

Etkö muka oikeasti osaa valita pienempää pahaa?

"Minun on pakko kertoa rehellisesti että tykkään olla se vähän aloitteellisempi osapuoli ja olen välillä vähän dominoivakin sängyssä, olisiko tämä sinulle ok?"

"Minun on pakko kertoa rehellisesti että tykkään sinun olevan se vähän aloitteellisempi osapuoli ja olen välillä vähän alistuvakin sängyssä, olisiko tämä sinulle ok?"

Kumman valitset?

Vierailija
58/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

"Minun on pakko kertoa rehellisesti että tykkään olla se vähän aloitteellisempi osapuoli ja olen välillä vähän dominoivakin sängyssä, olisiko tämä sinulle ok?"

"Minun on pakko kertoa rehellisesti että tykkään sinun olevan se vähän aloitteellisempi osapuoli ja olen välillä vähän alistuvakin sängyssä, olisiko tämä sinulle ok?"

Kumman valitset?

Minäkään en vastannut, koska kysymyksenasettelu ei ollut tuo. Tuohon olisi helppo vastata, mutta kun seksi sekoitettiin treffailuun.

Vierailija
59/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kumman valitset?

Pienemmän pahan valitseminen ei kerro haluista.

Kyselyn tarkoitus siis ei ole saada selville mitä ihmiset haluaa.

Vierailija
60/85 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa vastaajista kuvaa tilanteen jossa nainen vie ja se johtaa parisuhteisiin joissa nainen joutuu vetämään miestä perässä.

Tämä ei vastaa ap:n kysymykseen siten kuin sen ymmärrän. Tässähän puhutaan taktikoinnista, mikä indikoi niin sanotun todellisen kiinnostuksen kanssa? Seulotaanko sillä kiinnostuneimmat miehet että valitaan se aktiivisin, vai päätyykö näin tunnetusti superaktiivisten seksinnälkäisten pelimiesten kohteeksi?

Kysymyshän oli mikä olisi ideaalitilanne? Silloinhan oletetaan että kiinnostus on vahva ja molemminpuolista.

Minä olen nuorempana ja kokemattomampana ollut se "ei kunnolla kiinnostunut mies". Ei, en lähtenyt parisuhteeseen koska nainen pakotti tai veti minua perässään. Lähdin koska viehätyin päättäväisyydestä ja siitä että nainen oli valmis ottamaan aloitteen käsiinsä. Suhde laimeni nopeasi kun kävi ilmi että nainen oikeasti toivoi minun muuttuvan suhteen pääksi ja seksissä dominoivaksi mieheksi. Minne se viejänainen oikein katosi???

Nykyään osaan paremmin tunnistaa naiset jotka ovat aloitteellisia käytännön pakosta, mutta eivät haluaisi olla.

Luulen, että sekoitat nyt asioita. Seksuaalinen dominanssi tai alistuvuus ei korreloi sen kanssa miten muuten käyttäytyy. Tunnut olettavan, että masokistimiehet ovat alistuvia ja passiivisia kaikin tavoin myös muussa elämässä. Tämähän ei pidä lainkaan paikkansa. Samaten tunnut kuvittelevan, että dominoivat naiset ovat aktiivisia kaikissa muissakin elämän asioissa treffailusta alkaen. 

Kuitenkin seksuaaliset mieltymykset voivat olla hyvinkin yllättäviä eikä niitä näe ihmisen muusta käytöksestä kuten siitä miten käyttäytyy treffaillessa. Siihen vaikuttavat lukemattomat muut syyt tilannekohtaisista tekijöistä alkaen. Ihmiset eivät ole yksinkertaisia paperinukkeja, jotka ovat joko x tai y, vaan meidän kaikkien käytös on paljon monimutkaisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan