Onko tämä muka oikeasti ollut joskus suosittu keskustelupalsta?
Kun mitä tuota viestiliikennettä selailee, niin todella hiljaistahan täällä on.
Kommentit (20)
Oli joskus aikoinaan kun oli yötkin auki. Siitä varmaan aikaa joku 15 vuotta että oli suosittu.
Ei täällä ole kuin 10 samaa ihmistä koko päivän. 3 trollia ja 7 muuta sekoilijaa.
Nykyisin on kaikkea muuta tarjolla niin paljon ettei tämä palsta jaksa kiinnostaa.
heitä jotain lukuja todisteeksi siitä, että olet edes nähnyt sitä viestiliikennettä
Vierailija kirjoitti:
heitä jotain lukuja todisteeksi siitä, että olet edes nähnyt sitä viestiliikennettä
Uusi kommentti nostaa avauksen aina ylimmäiseksi, joten otsikoita seuraamalla näkee, että täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla.
Oli, kunnes persut kaappasivat palstan omiin tarkoituksiinsa.
...Nappeja on silti helppo painella.
Nykyisin täällä on vain sekopäitä. Pitäis poistua takavasemmalle, ettei itse vajoa samaan kuoppaan. Vuosien tauon jälkeen olen täällä, mutta onhan tältä lähdettävä pois.
Luulin saavani enemmän vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kuin 10 samaa ihmistä koko päivän. 3 trollia ja 7 muuta sekoilijaa.
Nykyisin on kaikkea muuta tarjolla niin paljon ettei tämä palsta jaksa kiinnostaa.
Samaan päädyin että jotain tota luokkaa se on. + / - muutama
Kyllä täällä oli vilkasta, ennen kuin joku tyyppi söi lasten vanukkaat ja av-mammat ostivat uudet tampooninkorut!
Itse eksyn tänne, kun en tiedä parempaakaan. Joku ylis on ainakin hirveää kuraa. Siellä vasta niitä sekopäitä riittääkin, kun kukaan ei kai pahemmin kattele perään, mitä sinne suolletaan. Mut voi sielläkin käväistä kattelemassa meininkiä aina silloin tällöin.
Täällä oli aikoinaan ihan kivojakin keskusteluja, mutta siitä on jo vuosia. Oli nimimerkillä, ihan legendaksi muodostuneita tyyppejä ja ystävyyssuhteitakin syntyi.
Kumpi on parempi, huoli24 vai vaiva.fi?
Itse tulin viattomana uteliaana poikana kurkistamaan, että mitähän ne mammat ja naiset täällä puuhaa. Pikkusen järkytyin kun täällä puuhailtiin jotain fantasioita boikalasten sahaamisesta moottorísahalla. En kyllä muista miten minä tänne sitten jäin. :D
Ei vastauksia?