Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin jälleen kerran vaihtaa alaa, olen vaihtanut alaa jo 3 kertaa. Vaihdanko taas?

Vierailija
11.10.2021 |

Opiskelin yliopistossa huuhaata kandin verran, aloitin ja jätin kesken kaksi eri maiseritutkintoa. Aloitin amiksessa yhden alan, 6kk jälkeen kyllästyin ja lopetin. Sitten aloitin amiksessa toisen alan, ja nyt 1v myöhemmin olen kyllästynyt ja haluisin vaihtaa toiseen perustutkintoon. Ai niin yksi turha ammattitutkinto myös löytyy. Nykyinen työllistäisi ihan ok, mutta en missään nimessä halua tehdä sen alan töitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos rahoittaja  ei sano vastaan.

Vierailija
22/22 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä meinasit pyrkiä ensimmäistä kertaa työelämään? 60+ ?

Sitten kun löydän alan, jolla olisi töitä ja se olisi mielestäni myös siedettävää :(

Eli et milloinkaan tuota menoa. Et ennätä elämään mukaan jos vain opiskelet ja opiskelet. Karu totuus mutta näin se on.

Mutta miksi menisin töihin joiden tekoa inhoan? Onko liikaa vaadittu, että ala olisi mielestäni edes ihan ok?

Miksi olet lähtenyt opiskelemaan alaa jota inhoat? Ja vielä useampaan kertaan?

Koska monesti on ollut ruusuiset kuvat jostain alasta, mutta viimeistään ekassa työharjottelussa tulee olo että en pärjää ja olen ihan surkea, mikä saa vihaamaan koko alaa.

Mitä ihmettä? Siksihän siellä harjoittelussa ollaan, että opitaan, ei siksi, että osaisit jo valmiiksi. Kaikissa töissä on myös ikäviä puolia ja lähes mikä vaan työ on kivaa, jos työporukka on mukava.

Nyt vähän asennemuutosta, ei kukaan ole seppä syntyessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi