Kysymys niille joilla jälkiehkäisy EI toiminut
Eli te joilla raskaus jälkiehkäisytabletista huolimatta alkoi, tuliko teille kuitenkin jonkinlaista vuotoa tabletinoton jälkeen? Mietin että voinko jo huokaista helpotuksesta, otin tabletin maanantaina ja kuukautiset (?) alkoivat tänään.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:01"]
Mulla ei tullu vuotoa ollenkaan, olin raskaana.
[/quote]
Auts... Otitko tabletin ihan ohjeenmukaisesti? -ap
Miksi et voisi ajatella että olet saamassa suuren joululahjan jos nyt olisit raskaana?
Mulla tuli jopa kahdet menkat, tosin molemmat vähän oudot. Oli semmosta ruskeaa tippavuotoa. Mutta muuten tuli ajallaan ja kesti ihan normaaliajan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:05"]
Miksi et voisi ajatella että olet saamassa suuren joululahjan jos nyt olisit raskaana?
[/quote]
:D Yllättävän kauan kesti! No kun en. Raskaus olisi katastrofi kaikkien osallisten suhteen. -ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:07"]
Mulla tuli jopa kahdet menkat, tosin molemmat vähän oudot. Oli semmosta ruskeaa tippavuotoa. Mutta muuten tuli ajallaan ja kesti ihan normaaliajan.
[/quote]
Ja siis olit raskaana?! Apua... täytyy siis tehdä varmuudeksi raskaustesti. Missä vaiheessa se aikaisintaan kannattaa tehdä?
Miten runsasta teillä on jälkiehkäisyn jälkeinen vuoto ollut? Mulla on niin runsasta jo toista päivää että täytyy varmaan lääkäriin lähteä :0
Eikö nykyään enää käytetä kierukkaa jälkiehkäisyyn? Paljon tehokkaampi kuin nuo pillerit.
Mulla ei tullu vuotoa ollenkaan, olin raskaana.