Jungerin heila Emilia Poikkeus
Mikä daami tämä Emilia Poikkeus oikein on? Nätti tyttö ja hyvin nuori nuori (23 vee) ja hengailee 49 vee Mikael "komeus" Jungerin kanssa. Isoa rakkautta(ko)?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
09.03.2015 klo 22:28
Emilia voittaa kauneudesta suurimman osan tyrkyistä. Ruusilat yms. On jotenkin elegantin kaunis :)
Ei todellakaan voita Sofiaa.
ja millähän perusteella? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
09.03.2015 klo 22:28
Emilia voittaa kauneudesta suurimman osan tyrkyistä. Ruusilat yms. On jotenkin elegantin kaunis :)
Ei todellakaan voita Sofiaa.
T Sofia?
Onks tän Emilian isä muuten se porilaisten hyvin muistama ex-autokauppias?
Omg.. gold.....dig..... kukapa ei kullasta tykkäis ;D
Vierailija kirjoitti:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288754457076.jpg
Reminds me of
mistäs sen tietää milloin tosi rakkaus iskee ;-).
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html
"En ole kauhean työorientoitunut".
Ja nyt voi laittaa soimaan sen Golddigger-viisun. Tulisiko tästä vielä uusi tuksu, ellei onnistu nyt nuorena löytämään elättäjää? Yritys on kyllä varmaan armoton.
Onpa vanhan näköinen ikäisekseen.
Kelpaisi minulle. Tosi seksikäs nainen ja aivan unelmakroppa.
Seuranhakuilmoitus. Ihan kuin maksullisen naisen.
Ei ollu vissii Jungerin lompakko tarpeeks paksu.
Joo, voiko tuota enää selvemmin sanoa, työnhakuilmoitus: "Olen sitä mieltä, että mies tuo leivän pöytään. En ole itse kauhean työorientoitunut. Ihailen sellaisia naisia, jotka ovat, mutta itse en ole sellainen. Nautin myös siitä, kun saan pitää miehestä hyvää huolta ja valmistaa hänelle ruokaa." - eli hyvää huolta pidän kun maksu on sopiva. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu vissii Jungerin lompakko tarpeeks paksu.
Ikäero tullut vastaan ja elämän kokemattomuus?
Niin kauan menee hyvin, kun kumpikin jaksoi bilettää ja käydä ihmisten parissa? Oleminen sohvalla neljän seinän sisällä ja asettuminen äitipuoleksi ei käyne kellekään alle 30-vuotiaalle.
Miten siis sopii yhteen vähän yli kaksikymppisen ja viiskymppisen maailma?
Tulipahan kokemusta, kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voiko tuota enää selvemmin sanoa, työnhakuilmoitus: "Olen sitä mieltä, että mies tuo leivän pöytään. En ole itse kauhean työorientoitunut. Ihailen sellaisia naisia, jotka ovat, mutta itse en ole sellainen. Nautin myös siitä, kun saan pitää miehestä hyvää huolta ja valmistaa hänelle ruokaa." - eli hyvää huolta pidän kun maksu on sopiva. Mikäs siinä.
Tuo on hyvä työnjako, mies tienaa ja nainen on kotona. Lapset kiittää, kun ei tarvitse tulla tyhjään kotiin.
Näin meillä aina 60-luvulle saakka enimmäkseen!
Jungner teki niin kuin kuumien naisten ja nopeiden autojen kanssa yleensä tehdään. Nautitaan kovasta kyydistä ja pistetään kiertoon kun alkaa kyllästyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minulle. Tosi seksikäs nainen ja aivan unelmakroppa.
Missä rinnat? En löytänyt niitä kuvista. Ei oo saumaa kestojulkkikseksi tolla kropalla. Ihan tavallinen 24 v kroppa. Saanee arvostella, kun on lehteen asettunut arvosteltavaksi. Seiska voisi maksaa silarit ja tehdä jutun käynnistä Tiina Jylhän klinikalla. Sen jälkeen voi hakea viidakon tähtäsin ja jatkaa iltapv-lehtien kansikuvatyttönä.
Vierailija kirjoitti:
"seksi on parasta!"
Oksennan.
Seksiä kumppanin kanssa, joka on sairastanut levinneen eturauhassyövän ja sydäninfarktin ? Itse lehdissä nuo kertonut. On sellaista tautitaakkaa, että ikäisensä tai muu aikuiseksi luokiteltava saattaa perääntyä. Pelottaisi terveydentila ja tulevaisuus niin, että ei ehkä heti syttyisi. Seksuaalinen toimintahan on melkoinen fyysinen rasitus - kestääkö pumppu? 24-v tyttö elää hetkessä ja varmaan siksi kepeää ja viihdyttävää seuraa hetkeen, jossa haluaa elämän rajallisuuden unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua tuota Instagrammia! Ihan hirveä pissis, onkohan Jungner nähnyt tytön Instaa? Tyttöhön olisi ihan sopiva Jungnerin lapseksi, muttei juuri muuhun...
Jungner on älykäs ja tosi monella tapaa lahjakas mies, ja taitaa tulla ihan kulttuurikodista. Jungnerin omalla kasvuympäristöllä ja geeniperimällä tulee lahjakkaita lapsia, joilla varmaan on myös käytöstavat. Ei Jungnerin lapset mitään Poikkeuksia oo.
Jospa Heikki Lampela tarttuu käsipuoleen ravintola Teatterista. Onko tuo Teatteri vähän iäkkäämpien herrasmiesten paikka, koska Poikkeus ja Jungner tapasivat siellä?
lukekaa TTI soppimuksen sisältö ja valitkaa kansanedustaja vaaleissa siten että äänestää sen homman kumoon.
vapaakauppasopimus USA