Jungerin heila Emilia Poikkeus
Mikä daami tämä Emilia Poikkeus oikein on? Nätti tyttö ja hyvin nuori nuori (23 vee) ja hengailee 49 vee Mikael "komeus" Jungerin kanssa. Isoa rakkautta(ko)?
Kommentit (188)
Eikö muuten Sirpa Selänne ole opiskellut fysioterapeutiksi, muistanko oikein?
Minusta näissä naisjutuissa vain Jungner mokaa itsensä. Totuus on se, että vaikka esittää ns. naistenmiestä jolla on kauniita naisia kainalossa, niin kaikki TIETÄVÄT ettei yksikään noista ole hänen kanssaan rakkaudesta vaan siksi että hakevat jotain muuta, esim. julkisuuttaa/varakasta elämää tmv.
Itse en ole pinnallinen ihminen, mutta en koskaan menisi mokaamaan itseäni kulkemalla tuollaisen ukkelin rinnalla. On "hieman" eri asia olla esim. jonkun urheilijan heilana, heillä sentään usein on sen rahan/kuuluisuuden lisäksi myös lihaksikas kroppa jne.
Ja kyllä: jos Oikeaa Rakkautta on ilmassa, silloin pinnallisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Mutta monellako vastaavalla varastomiehellä tmv. on kainalossa kaunis nainen? Niinpä niin...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 04:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:56"]
Onko sen lyylin sukunimi tosiaan poikkeus? No uskottava se kai sitten on.
Sitä voi itse kukin Siwan kassa miettiä, että olisiko sitä mieluummin Keravan Siwassa töissä vai joku Hanna tai Sirpa kuuluisan miljonäärin kainalossa jossain miljoonalukaalissa Anaheimin auringossa eli pidetäänkö niistä tunnetuista ja kuuluisista miehistä erityisesti kiinni vaikka ei ne nyt muuten niin kauhean henkeviä tai muuten kummallisia ole eikä Jungner ole poikkeus. Vittu Jokisen Ollillakin on muija ja ihan hyvännäkönen vielä. Ovatko koultukseltaan mitään tai onko tarvinnut töissä käydä? No ei ole. You do the math.
[/quote]
Onhan niitä poikkeuksia tässäkin asiassa.
Esim. Saku Koivun vaimo Hanna oli yliopisto-opiskelija pääaineenaan biokemia, kun rakkaus iski.
Sirpa Selänteen koulutus sen sijaan on peruskoulu, samoin kuin Teemu Selänteen itsensä.
"Selänne"-leffassa tämä koulutuksen puute tuli huvittavalla tavalla näkyviin, kun Teemu moneen kertaan kertoi isänsä saaneen "infraktin" ja kun hän kertoi, että hänen piti katsoa sanakirjasta mitä veli tarkoitti, kun nimitti häntä "despootiksi"....
[/quote]
Sirpa Selänteellä on peruskoulun jälkeinen koulutus. Hän on ylioppilas ja opiskellut sen jälkeen vielä fysioterapeutiksi. Kun Teemu siirtyi NHL:ään vuonna 1992, Sirpa jäi vielä Suomeen opiskelemaan ja kävi välillä Pohjois-Amerikassa. Valmistui aika pian ja muutti sitten pysyvästi Pohjois-Amerikkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:21"]
Siellä pariskunnat juhlivat:
https://pbs.twimg.com/media/B9SmiVUIMAIBwQ5.jpg
[/quote]Kuka toi toinen nainen on
[/quote]
[/quote]
jep aika tavis
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:20"]
[/quote]
jep aika tavis
[/quote]
toistaiseksi
Toi "Porin lahja maailmalle" poikkeus kopioi nuorempana täysin Paris Hiltonia ja käyttäyty sen mukaan, monella Porilaisella olis varmaan meheviä juoruja, mitä oon itse kuullut, ite törmäsin poikkeukseen joskus porissa ja se hoippui kännissä skumppa? Pullo kädessä korkkarit ja kultakledjut vilkkuen ja huuteli muille ihmisille toisen idiootin blondin kanssa et "TEIL EI OO PERINTÖÖ, VITUN KÖYHÄT" ja toisteli sitä muutaman kerran, onneks en sen jälkeen kyseiseen korppikotkaan oo törmänny..ei siinä, sopivat loistavasti toisilleen :DD
Mä komppaan sua!! Oon porista ja kuullu ihan samat jutut varmaan ainaki kymmeneltä ihmiseltä, yhen mun tutun bileissäki se oli jaellu pikkusen..sisäpiiritietoparhautta (y):D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:50"]
Toi "Porin lahja maailmalle" poikkeus kopioi nuorempana täysin Paris Hiltonia ja käyttäyty sen mukaan, monella Porilaisella olis varmaan meheviä juoruja, mitä oon itse kuullut, ite törmäsin poikkeukseen joskus porissa ja se hoippui kännissä skumppa? Pullo kädessä korkkarit ja kultakledjut vilkkuen ja huuteli muille ihmisille toisen idiootin blondin kanssa et "TEIL EI OO PERINTÖÖ, VITUN KÖYHÄT" ja toisteli sitä muutaman kerran, onneks en sen jälkeen kyseiseen korppikotkaan oo törmänny..ei siinä, sopivat loistavasti toisilleen :DD
[/quote]
kuulostaa hyvältä. Eikö hän ole korumyyjä ja Mikael juristi?
Yhessä vaiheessa se oli guessillä töissä ja joo instan mukaan nykyään korumyyjä..sillä on itseasiassa instassakin kuva mis sil on musta mekko, aurinkolasit, hiukset nutturalla ja siinä just lukee näistä sen "Hilton" vuosista teksti että miten on sitä fanittanu..enpä tiiä millanen on neito käytölseltään nykysin, mut nuorempana täysin ala arvosta kastia huuteluineen ja muutenki haukku aina kaikkia jotka ei pukenu itteään burberryyn, vuittoniin ym..ei paljoa VOI olla korvien välissä..:D
[/quote]
Ei hyvä luoja.
Varmasti suuri rakkaus juu.
Jotain yhteistä tulee mieleen: Jungner, se höhlä pikarakastuja asianajaja Lampela ja Vesa Keskinen. Joillain elämänaloilla varmasti viisaita, osaavia miehiä. Sitten naissuhteissa häviää järki ja kaikki sumenee!! Mopo karkaa käsistä teoissa ja puheissa, vaikuttavat täysuunoilta :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]
Perintöä odotellessa... Kun vanhus kuolee, jää isot rahat jakooon.
[/quote] Mikaelilla ainakin yksi lapsi, juristi niin osaa tehdä paperit lapsen hyväksi
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 03:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]
Perintöä odotellessa... Kun vanhus kuolee, jää isot rahat jakooon.
[/quote] äidin suku on pohjoisesta, suvussa ollut yksi kansanedustaja, silloisesta maalaisliitosta nykyinen keskusta ja tytön pojasta tuli demari
Mua aina ihmetyttää miksi Jungnerista puhuttaessa kuvitellaan, että hän olisi rikas. On toki ollut hyväpalkkaisissa töissä, mutta ei hän mikään NHL-jääkiekkoilija tai vanhan teollisuussuvun vesa ole. Johtuuko se siitä, että hänellä on saksalainen sukunimi? Ei kai kukaan niin yksinkertainen voi olla?
Eduskunnan sivuilta voi varmaan selövittää varallisuudet, velat ja sidokset, jos kiinnostaa.
Jungner taitaa kuulua niihin, jotka ei tiedä olevansa olemassa, ellei näe naamaansa ip-lehtien viihdesivuilla. Mitään kunnon poliittisia kannanottoja tai ulostuloja häneltä on turha odottaa, kun ihmissuhdelausuntojen antaminen vie kaiken ajan. Mulla on vähän sellainen kutina, ettei häntä valita seuraavalle kaudelle.
Myös Maria Jungner oli aikoinaan aikamoinen julkisuustyrkky, levitti suolistovaivansakin pitkin naistenlehtiä. Emilia Poikkeus ei ole vielä avautunut laajemmin medialle, vai onko? Kulkee vain kainaloisena kanana toistaiseksi.
Elokuussa tapasivat ja syyskuussa muuttivat yhteen. Kestääköhän suhde kesään?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 04:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:56"]
Onko sen lyylin sukunimi tosiaan poikkeus? No uskottava se kai sitten on.
Sitä voi itse kukin Siwan kassa miettiä, että olisiko sitä mieluummin Keravan Siwassa töissä vai joku Hanna tai Sirpa kuuluisan miljonäärin kainalossa jossain miljoonalukaalissa Anaheimin auringossa eli pidetäänkö niistä tunnetuista ja kuuluisista miehistä erityisesti kiinni vaikka ei ne nyt muuten niin kauhean henkeviä tai muuten kummallisia ole eikä Jungner ole poikkeus. Vittu Jokisen Ollillakin on muija ja ihan hyvännäkönen vielä. Ovatko koultukseltaan mitään tai onko tarvinnut töissä käydä? No ei ole. You do the math.
[/quote]
Onhan niitä poikkeuksia tässäkin asiassa.
Esim. Saku Koivun vaimo Hanna oli yliopisto-opiskelija pääaineenaan biokemia, kun rakkaus iski.
Sirpa Selänteen koulutus sen sijaan on peruskoulu, samoin kuin Teemu Selänteen itsensä.
"Selänne"-leffassa tämä koulutuksen puute tuli huvittavalla tavalla näkyviin, kun Teemu moneen kertaan kertoi isänsä saaneen "infraktin" ja kun hän kertoi, että hänen piti katsoa sanakirjasta mitä veli tarkoitti, kun nimitti häntä "despootiksi"....
Sirpa on fysioterapeutti mutta ei ole ammatissa ollut koskaan, miksi olisi Teemu Selänne kun on aviomies
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:11"]
Seiskan mukaan nyt on Emilian alastonkuvat kierrossa. :O
[/quote] onko hän sitten ollut joku alastonmalli????
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:48"]Rakastan avta, täällä puetaan aina mun salaiset pahantahtoset ajatukset sanoiksi. Plus oon oppinut vaikka mitä juoruja täällä ennenkuin ketjut poistetaan.
Junger (whatever) reppana, Emilia perus 22v jolla ei naama riitä omanikäiseen. Simple as.
[/quote] Mulle taas tulee aika paha mieli näistä ketjuista. Tulee vaan mieleen, että millaiset ihmiset näitä tänne kirjoittavat ja PAHANTAHTOISESTI puivat ja pilkkaavat julkisuudessa olevan parin elämää. Miksi? Tähän en keksi mitään muuta syytä kuin sen, että omassa elämässä ei ole kaikki hyvin. Onnellinen ihminen ei tule nettipalstoille haukkumaan julkisuuden henkilöitä tai ylipäänsä ketään. Mitä se teitä oikeasti liikuttaa minkä ikäisen tai minkä näköisen kanssa joku liikkuu? Miksi haukut Emilian ulkonäköä, vaikka tiedät itsekin ettei siinä ole mitään haukuttavaa? Haukkuisitko silloinkin, jos Emilia olisi tavallinen parikymppinen jonka näkisit kadulla parikymppisen poikaystävän kanssa? Ihan oikeasti, mistä olet katkera kun sanot rakastavasi paikkaa, jossa pahantahtoisesti puidaan ja arvostellaan muiden ihmisten ulkonäköä ja elämää? Kaikista surullisimmaksi tulin siitä, kun näin yläpeukkujen määrän tässä viestissä. Mikä teitä vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:45"]Nolo mies! Heilastella nyt jonkun sänkyselfieitä ottavan 26 vuotta nuoremman tytön kanssa ihan julkisesti ja vielä raijata se pressaa tapaamaan... ei helvetti. Sori Mikael, mut kukaan ei pidä sua alfauroksena sen vuoksi, että saat nuorta lihaa. Sua pidetään lipevänä keski-iän kriisistä kärsivänä ukkona.
[/quote] Mikaelia vitut kiinnostaa sun mielipide :D
[/quote]Kuka toi toinen nainen on