Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit?

Vierailija
07.12.2014 |

Olen tutustunut mieheen töissä ja olemme kaverustuneet. Olen jo pitkään salaa ollut häneen aika ihastunut, mutta koska olemme saman ikäiset (37), olen ajatellut, ettei minulla ole mitään toivoa. Nyt pikkujouluissa hän kuitenkin sanoi, että olisi kiinnostunut enemmästäkin, mutta en oikein tiedä voiko tällaisella suhteella olla mitään toivoa... Joka päivä saa lukea lehdistä, miten miehet vaihtaa nuorempaan ja netissäkin miehet sanoo, että yli 30 -vuotiaat on vanhoja kurppia. Olen itsekin ajatellut, että olen liian vanha hänelle. Voiko hyvännäköinen mies oikeasti olla kiinnostunut 37-vuotiaasta naisesta vai etsiikö hän vain helppoa panoa? Särjenkö vain sydämeni, jos aloitan hänen kanssaan jotain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi mitään. Seurustelin 40 -vuotiaana 39 -vuotiaan miehen kanssa, miehen pitkään piiritettyä minua. Suhde kesti vuoden, josta puolet mies petti 21-vuotiaan kanssa. Sitten sekin suhde päättyi ja mies oli taas minun oveni takana, mutta kerroin, minne hän voi minun puolestani mennä. Kyllä naisen täytyy olla huomattavasti nuorempi, että suhteella on mitään toivoa. 

Tähän samaan muuten voisin kysyä, että mikä yleensä on raja, minkä ikäiseen naiseen mies voi vielä tuntea vetoa?

Vierailija
2/2 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies voi olla aidosti kiinnostunut samanikäisestä (tai vähän vanhemmastakin) naisesta, mutta pikkujoulupuheisiin kannattaa ehkä noin lähtökohtaisesti suhtautua varovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme