Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmoitteko miten asiat tapahtuisi?

Vierailija
07.12.2014 |

Mietittekö te koskaan/teettekö päässänne unelmia? Esim olette ostaneet uuden mekon ja mietitte miten menette se päällä johonkin, miten ihmiset kommentoi ja mitä teette mekko päällä? Luotte tavallaan semmosta unelmatarinaa päässä :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaakin jopa

Vierailija
2/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Eikös kaikki tee niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin jostakin miehestä mitä ja miten asiat voisivat hänen kanssaan edetä, tällaisia keveitä päiväunia siis.

Vierailija
4/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä elän unelmissani, en oikeasti. Enkä mä tyydy noin vähään kuin uuteen mekkoon ja juhliin. Mun elämä on rikasta ja tervettä, miehiäkin tapaan. Siis unelmissa.

Vierailija
5/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne unelmat on vähä eri luokkaa mutta vastaukseni on kyllä, kyllä unelmoin. Miehet miehet......tai yks tietty..... ;) Mutta ehkä se ei koskaan toteudu. Ihmeitä pitäis tapahtua. 

Vierailija
6/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotin siis ihan sitä että keksii omia tarinoita ja haaveilee miten asiat voisi mennä ja edetä. Ylensä näissä päivähaaveiluissa on kauniimpi ja rohkeampi jne.
Hyvä jos muillakin tämmösiä kokemuksia? :D
AP

Vierailija
7/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin miesten suhteen kyllä. Pettymysten määrä on suuri.

Vierailija
8/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaa kuinka usein ja mistä aiheesta :D ne on mahtavia

Vierailija
10/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuvitusmiehiä, joten ei ole sitä vaaraa että tulisi pettymyksiä sitten irl.

Vierailija
11/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä olen elänyt ns kahdessa maailmassa viimeiset 20 vuotta. Olen nyt 30. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa siirryn sinne toiseen maailmaani ennen kuin nukahdan. Tuon oman maailmani sisällöstä kukaan, ei todella kukaan tiedä. Enkä kerro sitä nytkään.

Vierailija
12/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:06"]

Luon unelmien paikkoja, joissa on hyvä vaellella. Luon huoneita, musiikkia, puutarhoja, kasveja ja maisemia. Tarinoita silloin, kun kirjoitan.

[/quote]

Minulla aika lailla sama. En unelmoi toisista ihmisistä vaan kivoista paikoista.

Vierailija
13/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole tämmöistä tajunnukkaan. Pitääpä ruveta unelmoimaan :D

Vierailija
14/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan nimellä "päiväunelmointi" eli day dreaming :p

Vierailija
15/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, miehistä minäkin :) Olen huomannut sen tosi vaaralliseksi, se kun vahvistaa omaa ihastumista ja käsitystä millainen toinen ihminen olisi, miten käyttäytyisi ja millaista hänen kanssaan olisi. Ja ikinähän ei käy mitään tähään suuntaankaan, ja kipu ja pettymys on sitten suurempaa, kun sitä on omalla fantasioinnillaan ruokkinut.

En unelmoi olevani kauniimpi tai parempi ihminen :) Mutta olettaisin että lottovoittofantasiointi (mitä rahoilla tekisi) voi olla toinen yleinen juttu, noiden miesten lisäksi?

Vierailija
16/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ollut kerran parin kuukauden ajan ihastunut erääseen hetero-naiseen (olen itsekin nainen). Olin haaveillut mielessäni, miten tavataan baarissa kavereiden kautta, kuvitellut yksityiskohtaisesti pyytäväni hänet ulos juttelemaan ja suutelevani häntä, miten päädymme lopulta samaan sänkyyn yöksi. Seuraavana viikonloppuna tapahtui tismalleen niin kuin olin haaveillut. Harmi vaan, että tuon haaveen toteutumisesta huolimatta nainen oli kaiken tapahtuneen jälkeen edelleen täysin hetero. Silti ei harmittanut yhtään. Edelleen vaan ihmettelen, miten se tapahtuikin juuri niin kuin olin haaveillutkin. :)

Vierailija
17/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:36"]Joo. Mä elän unelmissani, en oikeasti. Enkä mä tyydy noin vähään kuin uuteen mekkoon ja juhliin. Mun elämä on rikasta ja tervettä, miehiäkin tapaan. Siis unelmissa.
[/quote]

Samoin! Piristää tylsiä hetkiä.

Vierailija
18/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luon unelmien paikkoja, joissa on hyvä vaellella. Luon huoneita, musiikkia, puutarhoja, kasveja ja maisemia. Tarinoita silloin, kun kirjoitan.

Nyt kun olen kaiketi masentunut, ovet ovat kokonaan kiinni. Vaikka kuinka keskittyisin, en pääse ajatuksissani yhtään minnekään. Koko viikon olen yrittänyt saada edes yhden maailman auki, mutta näin vain vilauksen sademetsästä, sinnekään en pääse sisään eikä kuulu eläinten ääniä.

En oikeasti tiedä onko tuo masennuksne syytä vai seurausta Trptyl-lääkkeestä, jonka aloitin kivunhoitoon. Sietämätöntä.

Vierailija
19/19 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:02"]

Sama täällä, miehistä minäkin :) Olen huomannut sen tosi vaaralliseksi, se kun vahvistaa omaa ihastumista ja käsitystä millainen toinen ihminen olisi, miten käyttäytyisi ja millaista hänen kanssaan olisi. Ja ikinähän ei käy mitään tähään suuntaankaan, ja kipu ja pettymys on sitten suurempaa, kun sitä on omalla fantasioinnillaan ruokkinut.

En unelmoi olevani kauniimpi tai parempi ihminen :) Mutta olettaisin että lottovoittofantasiointi (mitä rahoilla tekisi) voi olla toinen yleinen juttu, noiden miesten lisäksi?

[/quote]Voi, kuin olisin kirjoittanut tämän itse, sanasta sanaan! Ja varsinkin tuo pettymys kun unelmat eivät vastaakaan todellisuutta yhtään... :-( N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi