Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen miksi et tavoittele "rikasta" miestä

Vierailija
07.12.2014 |

Ei tarvitse olla oikea miljonääri mutta miksi ette pyri opiskelijana yhteen n. kymmenen vuotta vanhempien, jo hyvässä uraputkessa olevien miesten kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska etsin oikeasti rikasta miestä, en "rikasta". Ei kannata pilata mainettaa seukkaamalla köyhän vanhuksen kanssa.

Vierailija
22/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo kysymys. Miksi ihmeessä valitsisin kumppanini rahan perusteella tai hakisin lähtökohtaisesti eri elämäntilanteessa olevaa miestä? Olen sitä mieltä, että siinä se rakkaus lujittuu, kun yhdessä lasketaan rahoja, etsitään kesätöitä ja opiskellaan: ei mitään luksuselämää mutta tasavertaisuutta ja rakkautta en vaihtaisi sitä mihinkään rahaan. :) enkä todellakaan tarvitse itselleni elättäjää, vaan kumppanin tärkeimmät kriteerit ovat äly, hyvä huumorintaju ja samat arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tarvitse rikasta, etsin rakasta :). Ajattelen myös tulevaisuuteen: miehille vanhuuden vaivat tulevat nopeammin kuin naisille, eli 50-60 v miehet on jo ihan raihnaisia ja sori,vaarin näköisiä, naiset tuossa iässä vielä nuorekkaita ja hyväkuntoisia. Ja kun miehet vielä ottaa ja kupsahtaa sen 10 v nuorempina. Joten ihan omasta ikäluokastani katselen komistuksia (myönnän, pinnallista mutta ulkonäkö merkkaa mulle), eli kun itse oon 21 v, niin mies saa olla max 5 v vanhempi.

Vierailija
24/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnosta vanhat ukot (yli35)
En vain kiihotu yhtään niistä:(

Vierailija
25/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä ottaisin jonkun yli 35-v ukon, kun saan nuorempiakin? Eihän siinä olis ku muutama vuosi ja ukko alkais harmaantua, kaljuuntua, tulis eturauhasvaivoja, ja ties mietä sydänsairauksia. Ja koska haluan lapsia ehkä n. 10v:n kuluttua, niin mies olis kyllä silloin jo ihan liian vanha isäksi. Opiskelen ihan hyvään ammattiin ja ihan itse ajattelen elättää itseni ja miehen ei tartte olla yksin elättäjänä. Ja myöskään fyysisesti miehet eivät ole kiinnostavia enää yli 40-v.

Vierailija
26/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yli 30-vuotias on parikymppisen silmissä ikäloppu!

Vierailija
27/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up