petitouhut eivät onnistu
Ompa aika vierähtänyt. 5 vuotta sitten olen viimeiksi vieraillut näillä sivuilla. Nyt clomi-tyttö jo 5,5 vuotias ja kakkosta sunnitteilla. Kierukan jätin toukukuun alusta pois ja kakkonen saa tulla. PAITSI, miten ihmeessä saisin miehen " syttymään" . Vauvaa toivomme kyllä molemmat, mutta yrittäminen tuntuu " pakkopullalta" . Toisin sanoen menkkareitten jälkeen yritämme, mutta kun muutaman kerran jälkeen tuntuu siltä, ettei enää edes " seiso" . Apua! Mitä mun pitäis nyt tehdä? Ollaan yritetty eri paikoissa ja eri asennoissa, mutta kun ei auta niin ei auta. Joulukuuhun asti vielä yritetään luomuna, sitten varmaan taas clomit edessä. En tikuttele, vaan yritetään siten, että simppoja olisi koko ajan tarjolla. kehoni luulen tuntevan, ja tunnen oviksen ajan. Toivoisin että onnistaisi jo niin ei tarvitsisi enää " väkisin" yrittää. Että onko teillä muilla tällasta ongelmaa, vai onnistuuko pupuilut luontevasti?
Meilläkin on käynyt noin, kyllä sitä tapahtuu, mies tuntee itsensä ehkä vähän " koneeksi" ja on kovan paineen alla. Muistan sen turhautumisen tunteen!! Mitään neuvoja en kyllä juurikaan osaa antaa, aika ja ehkä se, ettei asiasta tehdä mitään numeroa, auttaa. Muistan myös sen, kuinka tunsin oloni kovin loukkaantuneeksi, mikä MINUSSA on vikana, kun käy noin, mitkään miehen vakuuttelut eivät tuntuneet auttavan. Vaikka, eihän se siitä tainnut kiikastaakaan, enemmän juuri nuo paineet ja odotukset, joita mies tuntee itseensä kohdistuvan.