Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa puhelimeen...

Vierailija
07.12.2014 |

Lähti reissuun torstaina ja tänään on tulossa takaisin. Eilen jo soitin, muttei ole vieläkään soittanut takaisin. Soitin äsken uudestaan, mut ei vastausta.

Todennäköisesti se on vaan pistäny puhelimen johonki, mistä ei kuule sitä (tai äänettömälle), mutta mua ensinnäkin pelottaa, että jos sille on sattunut jotain, ja toiseksi ärsyttää, koska se lupasi olla tavoitettavissa jos mulle tulee asiaa...

Miten mä saan taottua sille päähän, että vois edes joskus pitää yhteyttä, kun on reissussa? Kertois vaikka sähköpostilla olevansa perillä, jos ei muuta... Nyt en saanut asiaanikaan hoidettua, kun ei sitten vastannutkaan puhelimeen, ei sähköpostiin... Ja mitäs jos tällä kertaa sille onkin sattunut jotain? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan huolissas, et se jättää sut uuden hoidon takia, ihme selittelyä, jos sille sattuu jotain, aikuinen ihminenhän se on, eiköhän se pärjää ihan itsekseenki.

Vierailija
2/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minkäs sille voi, mutta voisi vastata kuitenkin, kun lupasi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HJNTIY

Vierailija
4/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina lähti eikä vastaa? Eikö ois etsintäkuulutuksen paikka?

Vierailija
5/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]Niin, minkäs sille voi, mutta voisi vastata kuitenkin, kun lupasi...

ap
[/quote]Melkeempä joka mies tekee tota, se on vaan niitten tapa. Jos sen perään kyselet saat kyylääjän ja hullun mustasukkaisen leiman ja mies syyn häipyä useammin tai lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi