Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av- mammoilta mielipiteitä ja miten lopettaa tämä yhteys miehen kanssa..

Vierailija
07.12.2014 |

Erosin lasteni isästä n. 7 vuotta sitten. Laitoin treffiprofiilin. Eräs kiinnostava mies otti yhteyttä. Kirjottelimme jonkin aikaa, mutta hän ei " ehtinyt" tapaamaan. No viestittely väheni ja rupesin seurustelemaan erään toisen kanssa.. Seurustelin usean vuoden hänen kanssaan. Tämä kyseinen deittisivuston mies laitteli sillon tällön jotain. Kaikki osapuolet oli tietoisia jne. Noh, olen ollut nyt sinkkuna vuoden verran ja tämä sama mies yrittää ottaa jonkin näköisen otteen minusta. Todella tiivistä yhteydenpitoa puhelimitse. En ole vieläkään nähnyt livenä tätä miestä. Varmaan hänen tarkoituksensa ei ole koskaan nähdä. Mitä olette mieltä? Haluaisin eroon miehestä, koska olen mieheen ihastumassa.. En tiedä miksi. Olen myös mustasukkainen jollain tapaa hänestä. Olen sanonut hänelle, että tässä ei ole mitään järkeä. Aina vaan ottaa yhteyttä. Minusta tämä on jotenkin todella outoa. Kaipaisin neuvoja, vinkkejä ja mielipiteitä. Täällä ensimmäistä kertaa asiasta kenellekkään kerron. Mies on 35v ja minä 32v. Anteeksi sekava viesti ja virheet:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä. Miehellä ei lapsia ja asumme eri kaupungeissa ( välimatka n.150km).ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme