Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako nykyään "lahjaksi" vain lahjakortti tai raha?

Vierailija
07.12.2014 |

Jotenkin surullinen fiilis; lahjat eivät enää ole yllätyksiä vaan tilausjuttuja tai rahaa. Harrastetaanko enää missään piireissä perinteisiä lahjoja? Paketteja? Yllätyksiä? Jotain mitä lahjan antaja haluaa antaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka kyllä noi aika pinnalla on nykyään. Mun kaveri antaa poikaystävälleen joululahjaksi lasipurkin, minkä on itse koristellut punaisella lahjapaperilla, nauhoilla ja ledivaloilla. Päälle sydämiä ja sisälle lappuja, minne kirjoittaa kaikkea söpöä. Tosi ihana lahja, näin siitä kuvan. Minä annan mun poikaystävälle kitaran, ollaan seurusteltu päälle 3v ja itse en ole toivonut keneltäkään yhtään mitään. Varmaan saan muutaman paketin, missä on kaikkea pientä kivaa (ja varmaan kameran, vaikka sanoin, etten oikeasti tarvitse mtn >,< ), tyyliin karkkia, suklaata ja jotain krääsäkoruja. Tykkään krääsäkoruista. Yllätykset on parhaita. t. 17v

Vierailija
2/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan vain pikkulahjoja, isompia lahjoja varten annetaan rahaa koska voi olla vaikea vaihtaa väärää ostosta. Jouluna annetaan siis lahjoja tai rahaa, pyöreitä vuosia täyttäessä, rippilahjaksi, valmistujaislahjaksi ym. annetaan usein rahaa, jonka rahalahjan saaja sitten sijoittaa osakkeisiin tai rahastoihin. Näin meidän suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lahjakorttihan on nimenomaan LAHJAkortti.

Vierailija
4/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää mielessä, että joskus lahjakortit ei toimikaan. Ettei raha olekaan latuatunut kortille. Juttu on nolo ja työläs lähteä jälkikäteen selvittämään. Siksi raha on aina helpoin antaa koska sillä pystyy maksamaan kaikissa paikoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme