Stockmannilta YT:t, nyt lähtee viimeisetkin myyjät
Kohta self service -putiikkien kokoelma koko Stockmann.
Kommentit (30)
Missä tossa ilmoituksessa puhuttiin myyjistä? https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008324133.html
Ei kukaan osta ylihintaisia tuotteita
Kunnon yökerho yläkertaan. Pakohuoneita, hohokeilausta ja hohtominigolfia yms. Joku ravintolamaailman tyyppinen jutska myös, sinne saisi vaikka mitä kivaa
Minä olen aina tykännyt stockannista ja sen valikoimat on hyvät sekä tavarataloissa että netissä. Harvoja kivijalkakauppoja enää suomessa mistä viitsii enää vaatteita, sisustusta ja kauneutta enää ostaa.
Siellä on nykyään liian vaikea asioida, kun on "kauppoja kaupan sisällä" eli esim. Bossin tuotteita myy Bossin oma myyjä, eikä hän sitten myy muuta. Eli ei voi mennä kyselemään muista kuin niistä Bossin tuotteista.
Ei tämmöinen keski-ikäinen osaa siellä asioida. Kerran yritin ja lähdin pois.
Stocka kärsii snobista imagostaan. Ei sinne rahvas mene. Liikaa historiaa alentavasta käytöksestä ja huonosta kohtelusta maksavaa asiakasta kohtaan, joka ei satu olemaan heidän normiensa mukaan yläluokkainen kanta-asiakas.
Syyttävä sormi osoittaa huonoon johtamistaitoon, osakakkaiden ahneuteen ja kyvyttömyyteen uudistua asiakasta houkuttelevalla tavalla.
Sitä niittää, mitä kylvää.
"Siellä on nykyään liian vaikea asioida, kun on "kauppoja kaupan sisällä""
😃 en kerran tajunnut, että olen eri yrityksessä, vaan ajattelin että tämä on vain Luhdan tuotteet keskitetysti Stockmannin osastolla. Vasta sen yrityksen kassalla sain tietää, kun ei muita tuotteita voinut maksaa.
29 korjaa, ei Luhta vaan Halti-myymälä.
Näin on, harvalla taviksella on varaa johonkin satojen eurojen high end vaatteisiin. Ei jaksa edes käydä katsomassa kun laatuhan niissä on ihan samaa kuin halvemmissa. Hienojen tavaroiden näyttelyitä. kaikki ihmisten rahat menee asuntovelkoihin kuplaantumaan päästetyille asuntomarkkinoille.