Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokovartalotatuoinneista

Vierailija
11.10.2021 |

Sinänsä se ja sama mulle jos joku haluaa tatuoida kauniin ihonsa piiloon mutta jotenkin surullinen tulevaisuudennäkymä kauttaaltaan tatuointien peitossa oleva ryppyinen vanhus. Kuvista ja teksteistä ei saa enää selvää, yhtä rumaa sotkua. Eikä pienemmätkään leimat näytä hyvältä mummolla, mun mielestä. Jokaisella saa olla mielipide.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä sama hullu jaksaa ;D ei voi muuta kun hattuu nostaa pakkomielteelles ! :D

Vierailija
22/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko jotenkin valaista sitä, miksi se on surullinen tulevaisuudennäkymä?

Mun mielestä kokovartalotatuointi rumentaa nuoriakin mutta erityisesti ryppyisiä vanhuksia. Heitä on jatkossa paljon. ap

Eli siis sekö on surullista, että sulla on tällainen mielipide, vai mikä tässä oli nyt se surullinen osio?

Jaa a. Voit muodostaa siitä oman mielipiteen. ap

Sinä teit tämän avauksen, joten ajattelin, että osaat jotenkin avata tätä ajatteluasi, mutta ilmeisesti et osaa.

Lukemisen ymmärtäminen. Älä jaksa ❤️ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kokovartalotatuointi rumentaa nuoriakin mutta erityisesti ryppyisiä vanhuksia. Heitä on jatkossa paljon. ap

Eli siis sekö on surullista, että sulla on tällainen mielipide, vai mikä tässä oli nyt se surullinen osio?

Sinä teit tämän avauksen, joten ajattelin, että osaat jotenkin avata tätä ajatteluasi, mutta ilmeisesti et osaa.

No ymmärrä sitten sinäkin lukemasi ja yritä vähän avata tätä surua, jota tunnet. Sinä teit avauksen, joten kuvittelin, että osaisit jotenkin kertoa lisää näistä tuntemistasi tunteista.

Vierailija
24/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te surette toisten ihmisten ihoa ja tatuointeja? En vain tajua tätä. Ei mulle ole koskaan ollut epäselvää, että ihmisen iho vanhenee, ja että myös vanhenevalla iholla on tatuointeja. Muistan jo 80-luvulla, kun isä lainasi kirjastosta tatuointeja käsitteleviä valokuvateoksia. Niissä oli kaiken ikäisiä ihmisiä.

Tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, ei mennä nyt sun sääntöjen mukaan. Ketään ei ole henk.koht. loukattu, joten se siitä. Keskity mieluummin noihin huor...tteluihin ja lasten jne solvaamisiin, niissä riittää tekemistä.'

Vierailija
25/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se vanhan ihmisen iho mitenkään kaunis ole vaikkei tatuointeja olisikaan. Ryppyinen, kalpea, täynnä suonikohjuja.

Toki kaikilla saa olla mielipiteensä, mutta miksi luulet että ketään kiinnostaa juuri sinun mielipiteesi? Kyllä minunkin mielestä tatuoimaton iho on tylsä ja mitäänsanomaton, mutta en silti koe tarpeelliseksi kertoa mielipidettäni muille koko ajan.

Vierailija
26/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on. Vaikka ois kuinka kaunis nainen, pilaa leimoja täynnä oleva käsivarsi koko vartalon. Luonnollisuus mennyttä. Ja voi nuo morsiamet :( Siihen vielä liilaa, turkoosia ja pinkkiä hiuksiin, niin vau.

Näkeehän sen jo nyt vanhoilla merimiehillä, miltä näyttävät kuvat, haalistuneet ja ihon ryppypoimuista ei saa selvää mitä mikäkin esittää. Vanhemmalla rouvalla surullinen näky, vielä jos on lihonut oikein kunnolla. Tekohampaat ja peruukki, mutta mustetta täynnä.  Eikä se laihan roikkuva nahkakaan mikään iloinen näky ole.

Tätä juuri tarkoitin, kuvasit hyvin. Ei lisättävää. ap

Luin jostain, että laserpoistot ovat yleistyneet enenevissä määrin. Miehelle sanoin joitain vuosia sitten, että tulevaisuudessa saa töitä tältä alalta. Tatskaajat tuskin ottavat tämän repertuaariinsa :D

Niin se menee, onneksi tatuointeja voi poistattaa rahalla jos niitä katuu. ap

Vierailija
27/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ajatellut että ryppyinen iho nyt olisi muutenkaan mitenkään kovin kaunis. No, jotkut jaksavat näemmä harmitella muiden ulkonäköä päivästä toiseen.

Vierailija
28/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te surette toisten ihmisten ihoa ja tatuointeja? En vain tajua tätä. Ei mulle ole koskaan ollut epäselvää, että ihmisen iho vanhenee, ja että myös vanhenevalla iholla on tatuointeja. Muistan jo 80-luvulla, kun isä lainasi kirjastosta tatuointeja käsitteleviä valokuvateoksia. Niissä oli kaiken ikäisiä ihmisiä.

Tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, ei mennä nyt sun sääntöjen mukaan. Ketään ei ole henk.koht. loukattu, joten se siitä. Keskity mieluummin noihin huor...tteluihin ja lasten jne solvaamisiin, niissä riittää tekemistä.'

Jos tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, niin kait minäkin sitten saan kysyä nuo kysymykset ilman, että joku käskee mua keskittymään johonkin muuhun? Vai meneekö raja mielestäsi siinä, että toisen ihmisten ulkonäkövalinnoista saa kirjoittaa negatiivisesti, mutta jos yrittää kysellä tuosta negatiivisesta suhtautumisesta, niin se ei olekaan enää keskustelua tai mielipide?

Vierailija
29/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se vanhan ihmisen iho mitenkään kaunis ole vaikkei tatuointeja olisikaan. Ryppyinen, kalpea, täynnä suonikohjuja.

Toki kaikilla saa olla mielipiteensä, mutta miksi luulet että ketään kiinnostaa juuri sinun mielipiteesi? Kyllä minunkin mielestä tatuoimaton iho on tylsä ja mitäänsanomaton, mutta en silti koe tarpeelliseksi kertoa mielipidettäni muille koko ajan.

No anteeksi, kun kerroin mielipiteeni. Oli muuten ensimmäinen kerta tästä aiheesta. Mistä aiheesta ajattelisit, että täällä voisi halutessaan kertoa mp? Tiedän sitten jatkossa ❤️ ap

Vierailija
30/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tulevaisuudenNÄKYMÄ. Oisko se tässä?  eri

Yritin saada aloittajaa jotenkin avaamaa tätä surullisuutta, mutta hän on hyvin niukkasanainen asian suhteen. En vain ymmärrä sitä, miksi pitää surra jonkun toisen ihmisen ulkonäköä, tai vanhenemista, joka meillä kaikilla on edessä.

No kyllä mä ainakin käsitin, että  nuorella "hyvältä näyttävät" kuvat ovat iäkkäällä aivan erilaiset ja rumentavat ihon. Sairas ja ylipainoinen ja kirjavaa leimaa kroppa täynnä, ei kuulosta ainakaan mitenkään miellyttävältä.

Ja tietenkin on jokaisen oma asia, ihan samoin kuin vaikka paino, mutta tämä nyt on vaan keskustelua asiasta. On kuitenkin niin yleinen ilmiö, josta on paljon puhuttavaa. Miksi vain ihastelevia kommentteja saa esittää?  -sama eri

Vierailija
31/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrä sitten sinäkin lukemasi ja yritä vähän avata tätä surua, jota tunnet. Sinä teit avauksen, joten kuvittelin, että osaisit jotenkin kertoa lisää näistä tuntemistasi tunteista.

Ei ole mitään lisättävää. Kirjoitin jo tunteeni, surullista katsottavaa, rumaa, mun mielestä. Ei muuta. ap

Vierailija
32/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin saada aloittajaa jotenkin avaamaa tätä surullisuutta, mutta hän on hyvin niukkasanainen asian suhteen. En vain ymmärrä sitä, miksi pitää surra jonkun toisen ihmisen ulkonäköä, tai vanhenemista, joka meillä kaikilla on edessä.

No kyllä mä ainakin käsitin, että  nuorella "hyvältä näyttävät" kuvat ovat iäkkäällä aivan erilaiset ja rumentavat ihon. Sairas ja ylipainoinen ja kirjavaa leimaa kroppa täynnä, ei kuulosta ainakaan mitenkään miellyttävältä.

Ja tietenkin on jokaisen oma asia, ihan samoin kuin vaikka paino, mutta tämä nyt on vaan keskustelua asiasta. On kuitenkin niin yleinen ilmiö, josta on paljon puhuttavaa. Miksi vain ihastelevia kommentteja saa esittää?  -sama eri

Kenen silmää sen sairaan, ylipainoisen ja tatuoidun ihmisen kehon sitten pitäisi miellyttää?

Vierailija
33/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään lisättävää. Kirjoitin jo tunteeni, surullista katsottavaa, rumaa, mun mielestä. Ei muuta. ap

Tarkoitatko nyt surulla sitä, että tunnet itse jonkinlaista surua, vai yritätkö vain pukea hyväksyttävämpään muotoon sitä, että halveksit?

Vierailija
34/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle taitaa olla yllätys että ihmisen vanhetessa iho löystyy ja ryppyyntyy, tatuoinneilla tai ilman. Kaunista katseltavaa ei ole kumpikaan vaihtoehto.

Ja vanheneminen on jokaisella edessä. Siksipä nautin taiten tehdyistä tatuoinneista, antavat kantajalleen persoonaa ja särmää. Ovat arkipäivän taidetta, samoin kuin pukeutuminen ja ihmisen koko habitus. Kertovat nykyisin myös luonteesta = mutkattomia ja aikaansaavia ihmisiä.

Nipottaja, lakkaa kyyläämästä muita ihmisiä ja hanki oma elämä! Tai se tatuointi...

Vierailija
35/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, niin kait minäkin sitten saan kysyä nuo kysymykset ilman, että joku käskee mua keskittymään johonkin muuhun? Vai meneekö raja mielestäsi siinä, että toisen ihmisten ulkonäkövalinnoista saa kirjoittaa negatiivisesti, mutta jos yrittää kysellä tuosta negatiivisesta suhtautumisesta, niin se ei olekaan enää keskustelua tai mielipide?

"Miksi te surette toisen ihmisen ihoa ja tatuointeja en vain tajua tätä"? ei ole mitään keskustelemista.

Kukaan ei ole surrut mitään, vaan mietitään miltä ikääntyvä näyttää kuvineen, ihan yleisesti, ei ketään solvaten eikä loukaten.

Ei noin nosallistuta keskusteluun, että "hyökätään" miksi surette jne. Lisäksi kerrot että sulle on selvää, että iho vanhenee jne. No ei se varmaan ole kenellekään epäselvää, mutta se miltä se tatuoitu iho näyttää roikkuvana on aivan eri asia.

Kerro mielipide, vaikka että "Mielestäni tatskat sopivat oikein hyvin ryppyisellekin iholle, eli olen eri mieltä kuin te muut" siinäpä se.

Vierailija
36/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskatuille amispilluille on turha puhua järkeä.

Vierailija
37/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi te surette toisen ihmisen ihoa ja tatuointeja en vain tajua tätä"? ei ole mitään keskustelemista.

Kukaan ei ole surrut mitään, vaan mietitään miltä ikääntyvä näyttää kuvineen, ihan yleisesti, ei ketään solvaten eikä loukaten.

Ei noin nosallistuta keskusteluun, että "hyökätään" miksi surette jne. Lisäksi kerrot että sulle on selvää, että iho vanhenee jne. No ei se varmaan ole kenellekään epäselvää, mutta se miltä se tatuoitu iho näyttää roikkuvana on aivan eri asia.

Kerro mielipide, vaikka että "Mielestäni tatskat sopivat oikein hyvin ryppyisellekin iholle, eli olen eri mieltä kuin te muut" siinäpä se.

Jos minun kirjoitukseni ei ole keskustelua, niin sitten ei ole aloittajankaan. Eikä sinun. 

Vierailija
38/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa on. Ikään kuin aloittajan avaus olisi jotain neutraalia ja hyvässä hengessä esitettyä pohdintaa ("jotenkin surullinen tulevaisuudennäkymä kauttaaltaan tatuointien peitossa oleva ryppyinen vanhus"), mutta jos kysyy, miksi surette, se on hyökkäys :D

Vierailija
39/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niistä tatskoista ainakin se hyöty, että apn kaltaiset kehitysvammaiset apinat pysyy loitolla.

Vierailija
40/68 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen silmää sen sairaan, ylipainoisen ja tatuoidun ihmisen kehon sitten pitäisi miellyttää?

No voisi kysyä ihan samaa, kun jatkuvasti lihavia haukutaan, eli ketä sen lihavan pitäisi miellyttää? Ulkonäkökysymykset kai saavat koskea myös tatuoituja vartaloita?

Ei tässä miellyttämisestä olekaan kyse, vaan siitä miltä joku/jotkut näyttävät, kun ikää tulee. Näky ei ole kaunis. Edelleen kyse mielipiteistä. Ihan kuten arvostellaan vaatteita, hiuksia, kasvoja, kauneusleikkauksia yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme