Mies loukkaantui syntymäpäivälahjastani
Annoin sen hänelle eilen, kyseessä oli tunnetun merkin miesten tuoksu. Todella arvokas ja hänkin taisi tunnistaa sen. Mutta hän ei vaikuttanut yhtään ilahtuneelta ja kysyin että eikö hän pidä siitä niin sanoi suoraan että ei. Häntä loukkaa että "johonkin niin turhaan laitetaan niin paljon rahaa". Lähdin siitä sitten kotiin ja emme ole keskustelleet sen jälkeen. Mitä tässä pitää tai edes voi tehdä?
Kommentit (129)
Kyllä se siinä pitkässä suhteessa tasaantuu, ja pian kysytään ennen sitä merkkipäivää, mitä haluat. Ja mitään muuta ei hankita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mies oli oikeassa. Miksi haaskata rahaa johonkin typerään tuoksuun. Mies suuttui ja sinäkin suutuit. Näin on, että voitte pian mennä naimisiin. Etkö tiennyt, että miehen taloudellinen arvomaailma on säästäväisyys. Sinä et saa häneltä arvostusta haaskaamalla turhuuksiin. Bokserit on aina hyvä lahja miehelle.
Silloinkin kannattaa katsoa tarkkaan, millaisia boksereita mies käyttää. Jotkut ovat tarkkoja mallista ja väristä (esimerkiksi meidän pojat).
Boksereita lahjaksi?? Onpa "hyvä" idea.
Mitä naiset tuumaisitte jos poikaystävä ostaisi teille paketin Sloggeja???
Lahjasta kiitetään ja piste. Ainoastaan täysi moukka tai huonosti kasvatettu lapsi alkaa nyrpistellä nenäänsä saamastaan lahjasta. Itsekseen voi vaikka saada itkupotkuraivarin tai takoa päätään seinään, mutta sen verran pitää olla käytöstapoja, että ottaa lahjan asiallisesti vastaan.
Annoin kerran miehelle lahjaksi jakoavaimen ja hän fiksuna miehenä heti tajusi viestin ja haki lääkäriltä sildenafiilireseptin.
Jos siis naisesi antaa sinulle lahjaksi hajuvettä, siellä takana voi olla viesti! Naiset ei yleensä ihan sattumalta anna lahjoja.
N48
Piparin tuoksu synttäriaamuna on parasta mitä mies voi toivoa! M39
Tosimies ei mitään hajuvesiä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Ex mieheni osti minulle joululahjaksi kattilan ja keittokirjan, en tykännyt.
Olin kyllä puhunut kattilasta, mutta joululahjaksi ?????????????— ei hyvä ajatus !
Ai, mä taas pyysin lahjaksi kattilaa. Eikun se olikin synttärilahjaksi, jouluna en halua lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Lahjasta kiitetään ja piste. Ainoastaan täysi moukka tai huonosti kasvatettu lapsi alkaa nyrpistellä nenäänsä saamastaan lahjasta. Itsekseen voi vaikka saada itkupotkuraivarin tai takoa päätään seinään, mutta sen verran pitää olla käytöstapoja, että ottaa lahjan asiallisesti vastaan.
Lahjananatajan ei pidä sitten loukkaantua kun löytää myös seuraavana ja sitä seuraavana vuonna ostamansa hajustepullot korkkaamattomina kaapista.
Tuoksut on kyllä niin henkilökohtainen juttu, että vaikea ostaa. Oma mies ei käytä kuin yhtä ainoaa, ei suostu, viimeksi sitä ikeaa onneksi löytyi yhdeltä Euroopan lentoasemalta. Toisinkin päin on mennyt pieleen, mies toi aikanaan työmatkoillta paffyymejä, mutta yksi ainakin oli ihan kauhea mun iholla.
Ja kaikki ei tykkää tuoksuista. En minäkään enää.