Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui syntymäpäivälahjastani

Vierailija
11.10.2021 |

Annoin sen hänelle eilen, kyseessä oli tunnetun merkin miesten tuoksu. Todella arvokas ja hänkin taisi tunnistaa sen. Mutta hän ei vaikuttanut yhtään ilahtuneelta ja kysyin että eikö hän pidä siitä niin sanoi suoraan että ei. Häntä loukkaa että "johonkin niin turhaan laitetaan niin paljon rahaa". Lähdin siitä sitten kotiin ja emme ole keskustelleet sen jälkeen. Mitä tässä pitää tai edes voi tehdä?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, ettei mies osannut kertoa oikeista tunteistaan. Viha äärimmäisen harvoin on se lähtötunne. Jos olisi ihan tasapainoinen, olisi sinulle rauhallisesti sanonut, että arvostaa elettäsi, mutta hän ei oikein pidä tuoksuista, tai mikä oikea syy onkaan.

Voiko olla, että kokee, ettei hänellä ole varaa hankkia sinulle vastaavia lahjoja tai ajattelee, että mielestäsi hänen pitäisi jotenkin olla erilainen, eri tyylinen tai ainakin paremman tuoksuinen? Ota rauhallisesti, koska nyt on loistava tilaisuus oppia kommunikoimaan keskenänne. Osuit johonkin kipukohtaan.

Kyllä menee liian monimutkaiseksi. Olisi jatkossakin melkoista taiteilua ja haistelua koko ajan osuuko joku asia nyt oikein vai väärin.

En jaksais. On myös olemassa miehiä joille kivan lahjan antaminen tms. ei osu johonkin kipukohtaan.

Vierailija
82/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on dissannut joka ikisen antamani lahjan. Deodoranttia ei voinut käyttää kun ei ollut Niveaa, neuletakki ei ollut hänen makuunsa, hajuvesi ei ollut yhtään hänen makuunsa, lehtitilaus oli turha, kun ei sitä kuitenkaan lue. Valitsemani ravintola oli Ok, mutta x olisi ollut parempi. Nykyisin valittaa siitä, kun en enää ostele lahjoja ja järjestele yllätyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat juntteja. Ostetaan tuollaisia lahjoja ja sitten joukolla tuoteen toisiaan jollakin hikisellä foorumilla.

Vierailija
84/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ajatteli että sinun mielestäsi hän haisee paskalta.

Vierailija
85/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä käy kun ostetaan toiselle lahjaksi joku mitä antaja haluaa.

Vierailija
86/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivälahja pitäisi olla aikuiselle henkilökohtaisesti valittu. Taloudellisesti auttava lahja kertoo välinpitämättömyydestä eli suoritetaan velvoite tavallaan.

Tietysti jos kohde on köyhä ja jatkuvassa rahapulassa, niin se voi olla sille se paras tapa.

Välittävän ihmisen tuntee siitä, että hän tietää ja muistaa sinun tapasi ajatella.

Vierailija
87/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohi kehtysmaalaiselle alkuasukkaalle tai kaivo kehitysmaalaiskylään olisi ollut humanitäärisempi lahja.

Mihinkähän nekin rahat menisivät?

Vierailija
88/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei käytä tuoksuja/ei tosissaan pidä mistään kalliista ja häntä loukkasi kun et tuntenut häntä ollenkaan? Kun annetaan lahjoja pitää miettiä mistä se lahjan saaja pitää eikä mikä itsestä olisi kiva. Onhan se ikävää kun lahja menee pieleen ja voisihan se lahjan saaja kohteliaisuudesta teeskennellä pitävänsä lahjasta .. itse monesti teeskentelen. Mutta kyllä ihmettelen myös miten huonosti minut tunnetaan jos annetaan esim. auringonkukka lahjaksi vaikka en voi sietää niitä.

EI ei ei ja vielä kerran ei. Ei lähdetä tuolle linjalle että teeskennellään pitävänsä jostain mistä ei pidä, varsinkaan sille rakkaimmalle ihmiselle. Teeskentely on ok jollekin puolituttavalle, jotta ei halua loukata mutta puolisolle pitää olla rehellinen. Muuten se johtaa siihen että sitä sitten paljastaa totuuden viimeisen eroriidan ollessa kesken ja toinen saa tietää että olet valehdellut vuosikausia.

M43

Teeskentely ei tietenkään ole ok, kuin ehkä sille puolitutulle, ja siksi tuo alkuperäinen vastaaja saakin auringonkukkia, vaikkei niistä pidäkään.

Mitä ap:n mieheen tulee, niin on joku välimuoto loukkaantumisen ja teeskentelyn välissä. Voi ihan oikeasti olla iloinen siitä, että toinen on muistanut (ja luvata yrittää käyttää tätä lahjaa, vaikkei ole tuoksuja niin tottunutkaan pitämään) mutta voi myös ihan asiallisesti kertoa hieman myöhemmin, mikä siinä lahjassa oli hieman pielessä. Ei vain mutista itsekseen, että "johonkin turhaan laitetaan niin paljon rahaa..."

No mutta jos lahja oli ostettu vaikka miehen rahoilla niin kyllähän se kyrsii.

Vierailija
89/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat seuraavan kerran kortin. Ehkä jopa vain sähköisen niin ei kulu rahaa.

Asciikortti whatsapilla :D

Vierailija
90/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli tökerö, koska ei ajatellut lahjan saajaa. Mies on aina antamassa minulle seksiä lahjaksi, vaikka itseä kiinnostaisi korkeintaan pari vapaatuntia lapsista tai yksi hyvin nukuttu yö. Ja jos en ole aivan innoissani tästä hienosta lahjasta, niin sitten saan kuunnella vähintään viikon, kuinka miehen tunteita on loukattu. Ei mulla muuta.

Vierailija
91/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

limoni kirjoitti:

Voiko  seurustelevalle miehelle ostaa parranhoitotuotteita lahjaksi vai onko liian intiimiä? en tunne tyttöystäväänsä ..

Jos et ole hänen seurustelukumppaninsa, vanhempansa tai lapsensa etkä ole varma, millaisia tuotteita hän käyttää tai haluaa, niin on liian intiimiä.

Vierailija
92/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna seuraavaksi impotenssilääkettä.

Vierailija
93/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa miehellesi strap-on-viritys.

Vierailija
94/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Mies oli oikeassa. Miksi haaskata rahaa johonkin typerään tuoksuun. Mies suuttui ja sinäkin suutuit. Näin on, että voitte pian mennä naimisiin. Etkö tiennyt, että miehen taloudellinen arvomaailma on säästäväisyys. Sinä et saa häneltä arvostusta haaskaamalla turhuuksiin. Bokserit on aina hyvä lahja miehelle.

Oliko tuo suuttumuksen aihe? Oikeesti? Ei kai.

Saat lahjan ja suutut? Toinen muistaa sua, ja sä suutut?

Joku muu juttu siinä oli taustalla. Puhumisen paikka.

Vierailija
95/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä lahjaksi antava on itsekeskeisyyden perikuva, antaa lahjaksi hajua jota itse haluaa haistella kyseisessä henkilössä miettimättä haluaako lahjan saaja haista kyseiselle aineelle

96/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensioireita siitä, että tulisi kontrolloimaan jatkossa rahankäyttöäsi,vai kontrolloiko jo kuinka paljon ?

Vierailija
97/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavalla kerralla xl kokoa oleva anustappi.

Vierailija
98/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostan miehelle hajuvesiä ja hän ilahtuu niistä aina. Partavesiä taas ei käytä joten ehkä hän harmistuisi sellaisesta.

Jos taas mies ostaisi mulle vaikka esim Louboutinin järkkykalliit korkkarit niin en tykkäisi, koska hänen pitäisi tietää, etten käytä sellaisia ja minusta olisi älytöntä laittaa niin paljon rahaa minulle turhaan tavaraan.

Veikkaan että mies suuttui koska kokee että ap ei tunne hänen mieltymyksiään vaan antaa itseään miellyttävän lahjan.

Vierailija
99/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hajuvesi on hyvä lahja. Minun mies käyttää hajuvesiä ja ilahtuisi kyllä semmoisesta lahjasta. Jos on rahat tosi tiukilla teidän taloudessa niin sitten ehkä ymmärtää sen reaktion, mutta muuten en kyllä ymmärrä. Haisteliko se sitä? Tykkäskö tuoksusta? Minäkin oon monesti saanu jonkun semmosen lahjan mistä en tykkää yhtään, mutta oon silti kiitollinen sen antajalle siitä, että halusi antaa mulle lahjan.

Vierailija
100/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Kiva idea, mut tuoksut ei ole terveellisiä millään mittapuulla ja aiheuttavat monille ihmisille hengitysvaikeuksia. Kenenkään ei kannattaisi käyttää niitä. Luultavasti miehesi ajattelee muita ihmisiä/oireilee myös itse niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän