Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui syntymäpäivälahjastani

Vierailija
11.10.2021 |

Annoin sen hänelle eilen, kyseessä oli tunnetun merkin miesten tuoksu. Todella arvokas ja hänkin taisi tunnistaa sen. Mutta hän ei vaikuttanut yhtään ilahtuneelta ja kysyin että eikö hän pidä siitä niin sanoi suoraan että ei. Häntä loukkaa että "johonkin niin turhaan laitetaan niin paljon rahaa". Lähdin siitä sitten kotiin ja emme ole keskustelleet sen jälkeen. Mitä tässä pitää tai edes voi tehdä?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitoit ehkä päiväpalkkasi verran nesteeseen joka on niin kallista vain koska sillä jon jonkun vanhan mannermaisen kaappih*mppelin nimi ja odotit että se ilahduttaisi ketään järkevää miestä?

Vierailija
22/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ystäväsi loukantui siis? Oletan kun lähdit kotiin?Miksi et ottanut lahjaa mukaasi,jos hän ei siitä pitänyt itse? miehillä on ihania tuoksuja,joita nainenkin voi käytää! Lisäksi aikuisille ei osteta toinen aikuinen lahjoja!Ensi kerralla anna rahaa,jos jotain pitää antaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hajuveden palauttaa ja ostaa jotain muuta tilalle?

Vierailija
24/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kehtaisi kiukutella 😩

Ajatus kuitenkin se tärkein.

Onko silloinkin jos antaa esim vegaanille minkkiturkin?

Vierailija
25/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mieheni osti minulle joululahjaksi kattilan ja keittokirjan, en tykännyt.

Olin kyllä puhunut kattilasta, mutta joululahjaksi ?????????????— ei hyvä ajatus !

Eikös ajatus ole tärkein?

Vierailija
26/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Älä nyt ala vääntämään vegaanijuttuja.

Vierailija
27/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohi kehtysmaalaiselle alkuasukkaalle tai kaivo kehitysmaalaiskylään olisi ollut humanitäärisempi lahja.

Tai tuoksu kehitysmaan lammaspaimenelle.

Repesin! Tää oli hyvä!

Vierailija
28/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kerran lapseni isälle partakoneen ja hän käski viedä sen takaisin kauppaan. Miehet on hankalia.

Naiset ymmärtävät partakoneista yhtä paljon kuin lehmä turboahtimista

Mikähän siinä sitten on, että oon meidän 30v ikäisen parisuhteen aikana ostanut miehelle 3 partarakonetta, uuden kun edellinen on vanhuuttaan hajonnut. Aina ovat kelvanneet käyttöön. Ja pojallekkin ostin koneen, on kuulema tosi hyvä.

Vierailija
29/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ystäväsi loukantui siis? Oletan kun lähdit kotiin?Miksi et ottanut lahjaa mukaasi,jos hän ei siitä pitänyt itse? miehillä on ihania tuoksuja,joita nainenkin voi käytää! Lisäksi aikuisille ei osteta toinen aikuinen lahjoja!Ensi kerralla anna rahaa,jos jotain pitää antaa?

Sulle olisi oiva lahja kieli oppi kurssi.

Vierailija
30/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi tuoksuja lahjaksi. Kyllä ne pitää itse kokeilla iholle.

Vierailija
31/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kerran lapseni isälle partakoneen ja hän käski viedä sen takaisin kauppaan. Miehet on hankalia.

Naiset ymmärtävät partakoneista yhtä paljon kuin lehmä turboahtimista

Mikähän siinä sitten on, että oon meidän 30v ikäisen parisuhteen aikana ostanut miehelle 3 partarakonetta, uuden kun edellinen on vanhuuttaan hajonnut. Aina ovat kelvanneet käyttöön. Ja pojallekkin ostin koneen, on kuulema tosi hyvä.

Ehkä heidän parrankasvunsa ei ole kovin vaativaa. Tai eivät kehtaa sanoa mitä oikeasti ajattelevat.

Vierailija
32/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle olisi oiva lahja kieli oppi kurssi.

Samoin sulle.

Vierailija
33/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu edelleen siitä ajatuksesta millä ajatuksella antaa. Jos antaa vittuillakseen - ei ole, jos on unohtanut, että ystäsvä joka ennen rakasti turkiksia, onkin muuttunut vegaaniksi - on se ajatus tärkein kuitenkin.

Miten joku kehtaa kiukutella siitä, että toinen on hyvää hyvyyttää pyrkinyt ilahduttamaan?? Se on huonoa käytöstä. Tarvitseeko valehdella käyttävänsä/pitävänsä? Ei. Mutta eikö ihmiset osaa peruskäytöstapoja, mm sitä, että toisen tunteet huomioidaan. Asiat voi esittää monella tapaa.

Vierailija
34/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitusta on alapeukutettu? Onko nyt ap ollut harkitsematon vai mies tökerö vai molempia?

Vierailija
35/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap,

Ihan pelkkä aamuseksi olisi riittänyt. Ainakin minulle.

Vierailija
36/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei käytä tuoksuja/ei tosissaan pidä mistään kalliista ja häntä loukkasi kun et tuntenut häntä ollenkaan? Kun annetaan lahjoja pitää miettiä mistä se lahjan saaja pitää eikä mikä itsestä olisi kiva. Onhan se ikävää kun lahja menee pieleen ja voisihan se lahjan saaja kohteliaisuudesta teeskennellä pitävänsä lahjasta .. itse monesti teeskentelen. Mutta kyllä ihmettelen myös miten huonosti minut tunnetaan jos annetaan esim. auringonkukka lahjaksi vaikka en voi sietää niitä.

Ihmistä, joka teeskentelee ei voi oppia tuntemaan muilta osin,kuin että hän teeskentelee. Ei siis kannata ihmetellä, jos saat edelleen auringonkukkia.

Vierailija
37/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväni pitäisi tuoksuja turhana rahanmenona niin ei olisi mun tyyppinen mies. Puhumattakaan siitä miten moukkamaista olisi loukkaantua toisen antamasta lahjasta. Vaihtoon!

Vierailija
38/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies ostaisi mulle hajuveden ja mä alkaisin siitä kiukuttelemaan, niin mies loukkaantuisi sydänjuuriaan myöten, eikä ostaisi mulle varmaan koskaan enää mitään.

eikä kuulukaan ostaa. aikuiset ostavat itse sen  minkä tarvitsevat

Vierailija
39/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa lahjan siitä kiitetään,muu on huonoa käytöstä ei tarvi tykätä lahjasta voi lahjottaa sen pois.

toisaalta parisuhteessa voi sanoa suoraan että ei esim.halua lahjoja tätä ok.

jos joku nyrpistelee lahjoille ,sille ei sit anneta yhtään mitään. ei kaikki halua lahjoja.

Vierailija
40/129 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan haluaisi aikuisena lahjaksi jotain turhaa. minulla ei ole tilaa säilyttää tavaroita, joita en tarvitse. ja nimissäni tehdyn lahjoituksen kehitysmaahan ottaisin raskaana vittuiluna. jokainen tehköön lahjoitukset omissa nimissään tai nimettömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi