Mitä tehdä, kun ei jaksa elää
Kommentit (21)
Mä vaan olen ja odotan josko joskus ois paremmin, vaikka en siihen usko. En uskalla itseäni tappaakkaan että ei ole paljon vaihtoehtoja.
Mä joskus mietin, ilman mitään masennuksia tms, että tää maailma alkaa olla oikeesti ihan liian sairas mesta elää. Jos mulla ei olisi lapsia niin en tiedä lähtisinkö täältä, tai ainakin muuttaisin jonnekin korpeen, missä ei tarvitsisi lähikaupassa katsella vittuuntuneiden kanssaihmisten nyrpeitä naamoja. Nautin luonnosta, urheilusta, lapsistani ja miehestäni mutta muuten kai olen sitten ihmisvihaaja. Vihaan vittumaisia ihmisiä, joita on LIIKAA!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:39"]Ota vielä yks kalja.
[/quote]
en käytä alkoholia.
ap
Ala minulle vaimoksi.
Naisten hommia olis niin paljon, ettet ehtisi paljon valitella jaksamista. Piha pitäis laittaa, siivoamista on aina, ruoat, sisutsus kaipais päivitystä... ja tietty jotain seksihommiakin..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:01"]Ala minulle vaimoksi.
Naisten hommia olis niin paljon, ettet ehtisi paljon valitella jaksamista. Piha pitäis laittaa, siivoamista on aina, ruoat, sisutsus kaipais päivitystä... ja tietty jotain seksihommiakin..
[/quote]
sori olen ruma.
eikun luoti päähän..........tai sit köysi kaulaan....
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:01"]Ala minulle vaimoksi. Naisten hommia olis niin paljon, ettet ehtisi paljon valitella jaksamista. Piha pitäis laittaa, siivoamista on aina, ruoat, sisutsus kaipais päivitystä... ja tietty jotain seksihommiakin.. [/quote] sori olen ruma.
[/quote]
Haha, en usko. Naiset jotka sanoo noin eivät yleensä oikeasti ole rumia.
Kokeile Jeesusta. Miljoonat ihmiset ympäri maailman eivät pane toivoaan siihen nimeen ihan tyhjän takia. Ei maksa mitään, mutta voi antaa paljon odotettua enemmän.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:10"]
eikun luoti päähän..........tai sit köysi kaulaan....
[/quote]
En osaa sitoa solmuja enkä tiedä mistä saisin aseen. Ei ap.
Joo odota valaistusta. (Turha odottaa.)
elää päivän kerrallaan. jossain vaiheessa helpottaa!
mistä noita idiootteja riittää joka ketjuun. suksikaa nyt jo nevadaan! sorry ap mutta jäi vaivaamaan noi muutamat törkyturvat.
mutta nyt asiaan. jos et jo ole hakenut olotilaasi apua, hae apua! tilaa ensiviikolla terveyskeskuksesta aika lääkärille tai mielenterveyden sairaanjoitajalle. kuulostat masentuneelta. tsemppiä ap!
Muuta jotain. Vaikka miten pientä, kunhan saat tunteen, että pystyt vaikuttamaan elämääsi muutenkin kuin ajamalla itsesi ojasta allikkoon. Sitten alat miettiä, mitä kohtia voisi yrittää parantaa ja mitkä ovat keinot. Sitäkin voi miettiä, mitkä ovat syyt, miksi elämästään ei voi nauttia. Kerrohan meille niistä?
Jos sulla ei ole mitään menetettävää niin tee jotain epätavallista Ota kulutusluotto ja lähde äkkilähdöllä vaikka kanarialle. Jos tuo ei onnistu niin keksi jotain vastaavaa. Muuta toiselle puolelle Suomea. Ota lemmikki.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:01"]
Ala minulle vaimoksi.
[/quote]
17 jatkaa: Tapaa tää tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:01"]
Ala minulle vaimoksi.
[/quote]
17 jatkaa: Tapaa tää tyyppi.
[/quote] et voi olla tosissasi!
Ei kannata antaa periksi! Olen itsekin tuntenut joskus samoin ja vaikka kuulostaakin kliseeltä niin elämä osaa yllättää ja sieltä pohjalta on mahdollista nousta ylös. Et tarkemmin kerro miksi et jaksa elää elämääsi joten vaikea antaa tarkempia neuvoja.
Olen rämpinyt siitä tunteesta ohi. Luottanut, että helpottaa.Ja aina on helpottanut. Mieti, että täällä olen, fiilis ei hyvä, mutta tästä nousen. Tee kivoja asioita, vollota välillä ja porskuta eteenpäin. Kohta huomaat, että kyllä jaksat. Toista tarviittaessa! ;) Tällä reseptillä joka kerta on helpompi. Terkuin yksi rämpijä, joka porskutttaa juuri nyt hyvällä tasolla. Välllä vaikeampaa...
pohjalta ei ole suuntana kuin ylöspäin