Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluavatko opettajat joululahja????

Vierailija
06.12.2014 |

Terve!Joulu lähestyy ja haluaisin antaa jotain joululahjaksi mun opettajille, vaan siksi että he ovat mukavia ja kiltteja ja he auttavat mua aina tervittaessaniMutta en tiedä, että haluavatko että antaisinko heille jotain joululahjaksi vai eivät, enkä halua kysyä suoraan. Ja jos antaisin niin mitä kannattaa antaa?
ps. Olen lukiossa
Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiselle opettajalle voisi ostaa vaikka esim jonkun edullisen aidon riipuksen. Olisi sitten lähes ikuinen muisto.

http://www.aitolahja.fi

Tuolta tilasin itselleni aidon hopea sormuksen ja mielestäni tein aika hyvät kaupat ja toimituskin oli nopea.

Vierailija
2/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 03:12"]

Kukka, suklaata, pullo viiniä...

[/quote]

Ei mitään kukkia! Koko luokallinen kun tuo joulutähden tai hyasintin, niin ei enää naurata. Tai konvehtirasian.. Ennemmin vaikka joku kaunis kynttilä, jos jotakin haluaa antaa.
[/quote]

No kyllä mulle vain kelpaa. Älä tyrmää toisten ehdotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä maulla annettu lahja ilahduttaa! Opettaminen on raskasta työtä ja pikku lahja kelpaisi aivan varmasti! Esim lahhjakortti tai laadukas suklaarasia. T.ope

Vierailija
4/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa aineen opettajia myös. Koululla on paljon muitakin työntekijöitä.

Vierailija
5/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. 

Vierailija
6/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä äikän opettajalle tämä ketju. Sille tulee hauska joulu.

Vierailija
7/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:llä on kaunis ajatus ja nimenomaan tuo, että oppilas itse haluaa muistaa! Kortti on aina hyvä+mahd. joku pieni syötävä  :) ei mitään kallista.

Vierailija
8/19 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up
Poker

Vierailija
9/19 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tykkään lahjoista, mutta en erityisesti niitä odota tai varsinkaan edellytä.

Vierailija
10/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolainenhan voi viedä vaikka pullon viiniä jos opettaja sattuu olemaan viinimäen naisia, myös suklaarasia voisi olla mieleinen. Tuikkukippoja ja muuta krääsää on jokaisella opettajalla luultavasti pienen kirpputorillisen verran, en siis suosittele.

Vierailija
11/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että opettajat eivät kaipaa lahjoja. Kiva kortti ja riittää, jos haluaa osoittaa, että on opettajaan tyytyväinen. Itse tehdyt lahjat yms. voivat loppujen lopuksi olla aika riesa.

Vierailija
12/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin artikkelin jälkeen loppui opettajien lahjominen.

Vierailija
13/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lahjoja. Kiitoskirje tms. lämmittäisi.

T. yläkoulun ope

Vierailija
14/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja opettajillesi olisi, jos opettelisit kirjoittamaan.

Vierailija
16/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty kortti on paras lahja.

Vierailija
17/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 02:23"]Lukiolainenhan voi viedä vaikka pullon viiniä jos opettaja sattuu olemaan viinimäen naisia, myös suklaarasia voisi olla mieleinen. Tuikkukippoja ja muuta krääsää on jokaisella opettajalla luultavasti pienen kirpputorillisen verran, en siis suosittele.
[/quote]
Ope ei tarvi lahjoja. Ja esim itse joudun tarkkaan pitämään salassa, että en syö itse niitä saamiani suklaita, koska olen niin allerginen. En halua loukata

Vierailija
18/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain haluat viedä, niin anna ennen joulua opettajanhuoneeseen yhteiseksi vaikka konvehteja.

Vierailija
19/19 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 03:12"]

[/quote]

Ei mitään kukkia! Koko luokallinen kun tuo joulutähden tai hyasintin, niin ei enää naurata. Tai konvehtirasian.. Ennemmin vaikka joku kaunis kynttilä, jos jotakin haluaa antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme