Mitä tuumaisit, jos joku mukava nainen ihastuisi mieheesi?
Siis oikeasti mukava ja fiksu, ei mikään bimbo. Säilyisikö 100% luotto vai olisitko mustasukkainen?
Kommentit (40)
Mä en tykkäisi jos mies vaikuttaisi sitten kiinnostuneelta. Enkä tajua, miksi ei vaikuttaisi, ei minussa ole mitään, millä kilpailla jonkun normaalin naisen tai yleensäkään pillun omistavan naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:50"]
Olen sanonut miehelle, että jos minua paremman löytää, antaa mennä saman tien! En halua ketään väkisin pitää tyyliin "lasten takia ollaan naimisissa". Sen verran minulla on omanarvontuntoa.
Rakastan kyllä miestäni yli kaiken, mutta en halua olla hänen kanssaan, jos hän vähääkään haluaisi toista.
[/quote]
Et sä sitten häntä yli kaiken rakasta. Haluaminen ja asioiden tapahtuminen ovat eri asioita, lisäksi.
[/quote]
Miten niin? Jos hän katsoo jonkun toisen naisen kiinnostavammaksi kuin minut, yrittäköön sitten tuota toista.
[/quote]
No eihän tuossa alun esimerkissä enää tarttis yrittää.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:48"]
Olisin iloinen miehen puolesta. :)
[/quote]
Siis, täh? Oikeastiko? Miksi?
[/quote]
No miksen olis? Mitä se on multa pois? Kiva jos löytäis itselleen jonkun mua sopivamman.
Olen sanonut miehelle, että jos minua paremman löytää, antaa mennä saman tien! En halua ketään väkisin pitää tyyliin "lasten takia ollaan naimisissa". Sen verran minulla on omanarvontuntoa.
Rakastan kyllä miestäni yli kaiken, mutta en halua olla hänen kanssaan, jos hän vähääkään haluaisi toista.
[/quote]
Et sä sitten häntä yli kaiken rakasta. Haluaminen ja asioiden tapahtuminen ovat eri asioita, lisäksi.
[/quote]
Miten niin? Jos hän katsoo jonkun toisen naisen kiinnostavammaksi kuin minut, yrittäköön sitten tuota toista.
[/quote]
Jos mies, jota rakastan yli kaiken koittaisi mennä toisen luo koittaisin olla niin rakastava ja rakastettava, ettei hänen tarttis mennä ja kaikin keinoin kertoa, etten halua menettää häntä koska rakastan häntä.
Jos joku nainen ihastuu, niin ei kai se automaattisesti tarkoita että mieskin ihastuu?? Eikö ongelmia tule vasta sitten, jos mies lähtee leikkiin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
No miksen olis? Mitä se on multa pois? Kiva jos löytäis itselleen jonkun mua sopivamman.
[/quote]
Kiva miehes, rakkaasi, olis sulta pois. Ei se haittaisi? Miksi sitten olet hänen kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No eihän tuossa alun esimerkissä enää tarttis yrittää.
[/quote]
Siis missä "alun esimerkissä"? Tarkoitatko aloitusviestiä?
Ja vaikka kirjoitin "lasten takia jne", meillä ei ole lapsia. Ja tiedän, että mies ei ikimaailmassa vaihtaisi minua kehenkään toiseen, sen verran hän on hulluna minuun. :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:50"]Olen sanonut miehelle, että jos minua paremman löytää, antaa mennä saman tien! En halua ketään väkisin pitää tyyliin "lasten takia ollaan naimisissa". Sen verran minulla on omanarvontuntoa. Rakastan kyllä miestäni yli kaiken, mutta en halua olla hänen kanssaan, jos hän vähääkään haluaisi toista. [/quote] Ei kai pentutehtailija kenellekään tasokkaalle kelpaisi. Arvo parisuhdemarkkinoilla tippuu miinuksen puolelle ensimmäisen lapsen myötä, sen jälkeen ei tarvitsekaan kelvata kuin omalle kumppanille. Uusperheelliset ovat pervompia kuin pedofiilit, en etenkään ymmärrä miten joku kykenee nussimaan ruhoa, jota on käytetty muiden miesten jälkeläisten tuottamiseen.
[/quote]
Samaa mieltä! En koskis pitkällä tikullakaan ämmään joka on nussinut jotakin muita! Saati poikinut jollekin muulle kersan! Hyi sta!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Mukavaahan se on jos ihmiset tykkää. Mä ainakin olen vähän imarreltu jos joku tykkää musta.
[/quote]
Niin, susta, mutta tässähän se kohdistuisi mieheesi. Mitä sä siitä saat? Eikö pelota, että se toinen saa miehesi? Mitä sitten ajattelisit?
[/quote]
Olisin tietysti äärimmäisen surullinen jos mieheni haluaisikin jonkun toisen. Mutta en mä sitä pelkää. Jos joku ihastuu mun mieheen, ei se tarkoita sitä että mieheni ihastuisi häneen. Mitä todennäköisimmin niin ei tule tapahtumaan, ja jos tapahtuu, enhän mä sille mitään voi. Voin olla iloinen mieheni puolesta siitä, että hän on mukava ja muutkin kuin minä tykkäävät hänestä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:02"]
Jos joku nainen ihastuu, niin ei kai se automaattisesti tarkoita että mieskin ihastuu?? Eikö ongelmia tule vasta sitten, jos mies lähtee leikkiin mukaan.
[/quote]
Kyllä se ainakin mun tapauksessani tarkottais. En käsitä, miten kukaan voi minua rakastaa. Niin kauan kuin rakastaa niin kiva, jos lopettaisi niin ei kiva, mutta luotan siihen kai, ettei kukaan muukaan muka mun miestä OIKEASTI halua :(
Sen verran wt-taustaisia nämä kirjoittelijat, että tulevat nussimaan vielä täysin tyytyväisinä wt-eukkoja, joilla on lapsia useammalle miehelle.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Mukavaahan se on jos ihmiset tykkää. Mä ainakin olen vähän imarreltu jos joku tykkää musta.
[/quote]
Niin, susta, mutta tässähän se kohdistuisi mieheesi. Mitä sä siitä saat? Eikö pelota, että se toinen saa miehesi? Mitä sitten ajattelisit?
[/quote]
Olisin tietysti äärimmäisen surullinen jos mieheni haluaisikin jonkun toisen. Mutta en mä sitä pelkää. Jos joku ihastuu mun mieheen, ei se tarkoita sitä että mieheni ihastuisi häneen. Mitä todennäköisimmin niin ei tule tapahtumaan, ja jos tapahtuu, enhän mä sille mitään voi. Voin olla iloinen mieheni puolesta siitä, että hän on mukava ja muutkin kuin minä tykkäävät hänestä.
[/quote]
Mä en olisi jos se tarkottaisi, että joku muu asetettais mun edelleni / tielleni miehen sydämeen.
No ei kai se vois olla vähän vaivaannuttavaa jos joku mun tuttu/kaveri olis selvästi ihastunu mun mieheen eli näyttäis sen jotenki, tyrkyttäis itteensä ym. Se on sitten ihan eri juttu jos mun mies ihastuis toiseen, en kyllä usko että mies mihinkään lähtisi vaikka käskisin, miehelle on perhe niin tärkeä, enkä sitten lähtisi jos todella rakastuisi ja se rakkauden kohde vastaisi voimakkaasti tunteisiin. Aika kaukaa haettua, mies on niin huono näyttämään tunteitaan mullekaan, meillä se alkuhuuma kesti varmaan pari viikkoa, sitten taas sanainen arkku loksahti kiinni.
What? Ootteko te kaikki täällä jotain teinejä? Mitä helkuttia sillä on väliä jos joku ihastuu omaan mieheen? On suhde ja oma itseluottamus aika huonolla pohjalla jos tuosta pitää säikähtää tai tuntea olonsa uhatuksi. Mun mieheen on monikin nainen matkan varrella ihastunut. Päinvastoin olen ollut vähän otettu siitä. Mukavahan se on että tuo ukko kelpais muillekin mutta silti haluaa pysyä mun rinnalla. Niin ja oishan toki niitä ottajia mullakin.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:03"]
Kiva miehes, rakkaasi, olis sulta pois. Ei se haittaisi? Miksi sitten olet hänen kanssaan?
[/quote]
No miksipä ei olisi NYT sellaisen miehen kanssa, joka ei rakasta ketään muuta?
ohis
"Vähääkään haluaisisi toista"?! Heh, voin kuule luvata että näin on käynyt jo monta kertaa. 99% ihmisistä haluaa pitkässä parisuhteessa välillä muita. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Ja siis sehän ei vielä tarkoita pettämistä.
[/quote]
Jää vielä se 1%, joka ei niin tee :).
olisin mustis, mutta jos toinen nainen ei oo koko aika iholla eikä mies osoita kyllästymisen merkkejä mua kohtaan ni en mä siitä mitään kriisii ottais. puhuisin miehen kanssa siitä ni ei tarttis olla sitte äkänen turhaan :)
[/quote]
[/quote]