Kerroin naiselle tunteistani ja hän vastasi..
Hän vastasi minusta törkeästi sillä olen epäillyt hänen pelaavan kanssani. Halusin selvittää mitä juttumme on sillä tuntuu että nainen pyörittelee minua, ja kerroin nyt tunteistani että tämä selkiyttäisi jos hän jtn minusta haluaa oikeasti eikä kuluta vain aikaani.. ja nainen vastasi tylysti: ” En oikeen ymmärrä”. Hän ei sen jälkeen sanonut mitään, ei kysynyt mitään, ei vastannut eikä sanonut mitään muuta ja nyt jäin ihmettelemään. Pitääkö mun kysyä uudelleen kun hän ei ymmärtänyt? Vai yrittääkö vain sumuttaa?
Kommentit (60)
Todennäköisesti pelaa kanssasi ja siksi ei ”muka”ymmärtänyt mitä sanoit. Uskon että ymmärsi ellei vajaa älyinen tapailukumppani täysin ole? Jos ei ymmärrä miksi ei kysynyt tarkentavaa kysymystä? Sinuna minä jättäisin jutut tuohon jos häntä ei edes kiinnostanut vastata sulle!
Naiset ovat julmia ja kylmiä rottia. M26
Ei ole kanssasi tosissasi. Jos olisi, ei vastaisi noin
Sinuna jättäisin jutun tuohon, en laittaisi mitään enää naiselle ja jos ottaa yhteyttä mikäli haluaa sinua vielä jossain määrin kevyesti nähdä, niin jos suostut näkemään vielä-> ottaisin sinuna asenteen ettet halua hänestä sen vakavampaa eli ettet itsekkään siinä mitään menetä jos näette. Kunnes selvität mitä hän susta oikeasti haluaa. Pelleillä vai vakavaa. 👌🏽
En oikeen ymmärrä😂 veikkaan että yritti kiertää lähettämäsi rakkauden tunnustukset Ja jos muitakin kierroksessa
Ei näytä kiinnostavan joten siirry eteenpäin. Jos yrittää pelailla kanssasi ja nähdä sua vielä myöhemmin niin kieltäytyisin näkemästä
Onko sinulla hyvä vai huono leuka?
Eli mitä sinä tarkalleen ottaen sanoit hänelle? Vaikea on sanoa, onko sanomasi todella jäänyt ymmärtämättä, kun et kerro mitä hänelle sanoit ja millä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole..vain testaavat sinua..pimeyden prinssin kommentti asiasta kertovat kaiken.
"Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. "
mies53v
No jos olet yhtä selkeästi esittänyt asiasi tälle tapailunaisellesi, kuin mitä tänne kirjoitit, niin taitaa siinä olla sekin mahdollisuus, ettei ole ihan ymmärtänyt. Et sinällään kertonut, mitä hänelle tarkkaan ottaen sanoit, mutta ainakin näiden sepustusten perusteella tuo sun ulosantisi jättää vähän toivomisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä sinä tarkalleen ottaen sanoit hänelle? Vaikea on sanoa, onko sanomasi todella jäänyt ymmärtämättä, kun et kerro mitä hänelle sanoit ja millä tavalla.
Tuntuu et hän alkanut pyörittelemään mua. Viime kerralla sovittiin et nähdään tietty päivä ja noin aika, mut kun aika tuli laitoin hänelle viestin kun odottelin hänen yhteydenottoaan kun ei ollut kuulunut vielä tarkempaan mitään ja hän ei vastannut siihen mitään, kysyin uudelleen johon hän vastasi että kohta, ja kirjoitti olleensa siskonsa kanssa viinillä juuri. Odotin mutta hän ei laittanut koko iltana enään mitään, hän tietää vaikka tekisi tietoisia feidauksia niin olen ollut sanomatta hänelle näistä mitään ja suostun aina näkemään kun hän haluaa. Tuntuu että hän pyörittelee minua.. Toisinaan tämä nainen varmistaa en näe muita ja haluaa viestejä minulta, ja nähdä. Kerroin siis että haluaisin saada tähän selkeyden mitä hän musta haluaa. Hän vastasi ettei oikein ymmärrä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos olet yhtä selkeästi esittänyt asiasi tälle tapailunaisellesi, kuin mitä tänne kirjoitit, niin taitaa siinä olla sekin mahdollisuus, ettei ole ihan ymmärtänyt. Et sinällään kertonut, mitä hänelle tarkkaan ottaen sanoit, mutta ainakin näiden sepustusten perusteella tuo sun ulosantisi jättää vähän toivomisen varaa.
Että olen kiinnostunut hänestä sekä haluisin jonkin selkeyden näkemisiimme. ( Tuntuu että hän siis pyörittelee mua. Ja toisaalta kiinnostunut vai esittää vain? )
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole..vain testaavat sinua..pimeyden prinssin kommentti asiasta kertovat kaiken.
"Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. "
mies53v
Niin eli pyöritellä miestä että mies juoksee perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Ai saakeli, nyt on kyllä paha sanoa, kuka näistä kolmesta miesoletetusta on surkuhupaisin: a) rottamies26, b) pimeyden prinssi(?), joka tuntee naisten tehdasasetukset vai c) setämies53, joka lainaa ed. mainitun sankarin aivopieruja. :-D
Ei hän vissiin halua sinusta yhtään mitään.
Miksi suostut tuollaiseen?
Etsi nainen, joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.
🇺🇦🇮🇱
Kyllä sinun ap pitäs ymmärtää tuosta naisesta jo se, ettei hän ole sinusta kiinnostunut.
Vaan pelkkä trollihan koko juttu onkin.
Minusta tuntuu hän on antanut olettaa että meillä olisi enemmän vaikka teot puhuvat toisaalta eri.. ja ihmettelin tätä vastausta nyt kyllä?
AP