Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin naiselle tunteistani ja hän vastasi..

Vierailija
10.10.2021 |

Hän vastasi minusta törkeästi sillä olen epäillyt hänen pelaavan kanssani. Halusin selvittää mitä juttumme on sillä tuntuu että nainen pyörittelee minua, ja kerroin nyt tunteistani että tämä selkiyttäisi jos hän jtn minusta haluaa oikeasti eikä kuluta vain aikaani.. ja nainen vastasi tylysti: ” En oikeen ymmärrä”. Hän ei sen jälkeen sanonut mitään, ei kysynyt mitään, ei vastannut eikä sanonut mitään muuta ja nyt jäin ihmettelemään. Pitääkö mun kysyä uudelleen kun hän ei ymmärtänyt? Vai yrittääkö vain sumuttaa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, nyt on kyllä paha sanoa, kuka näistä kolmesta miesoletetusta on surkuhupaisin: a) rottamies26, b) pimeyden prinssi(?), joka tuntee naisten tehdasasetukset vai c) setämies53, joka lainaa ed. mainitun sankarin aivopieruja. :-D

Vierailija kirjoitti:

Se koira äläht...pusu sulle, kultapieni.😘

mies53v

No pusu vaan sullekin setäkulta, jos tässä nyt hempeilemään ryhdytään. Mutta en nyt ihan tiedä, mihin sulla oli tarkoitus kalikallasi kalauttaa. Pahoin pelkään, että huti tuli. Usko tai älä, lutunen, mutta niin minulla, kuin uskoakseni suurimmalla osalla kanssasisaristani, ei ole tapana testailla kenenkään selkärangan suoruttaa tai kestävyyttä. Tai että löytyykö sitä ylipäänsä, se nyt ainakin näkyy jo ensikättelyssä. Voi huokaus, voiko olla tympeämpää ajatusta, kuin että ihmissuhteissa pitäisi jaksaa jotenkin pelailla, miettiä strategioita ja piilomerkityksiä. Eiköhän tää kanssakäyminen ole ihan tarpeeksi monimutkaista muutenkin.

Vierailija
42/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, nyt on kyllä paha sanoa, kuka näistä kolmesta miesoletetusta on surkuhupaisin: a) rottamies26, b) pimeyden prinssi(?), joka tuntee naisten tehdasasetukset vai c) setämies53, joka lainaa ed. mainitun sankarin aivopieruja. :-D

Vierailija kirjoitti:

Se koira äläht...pusu sulle, kultapieni.😘

mies53v

No pusu vaan sullekin setäkulta, jos tässä nyt hempeilemään ryhdytään. Mutta en nyt ihan tiedä, mihin sulla oli tarkoitus kalikallasi kalauttaa. Pahoin pelkään, että huti tuli. Usko tai älä, lutunen, mutta niin minulla, kuin uskoakseni suurimmalla osalla kanssasisaristani, ei ole tapana testailla kenenkään selkärangan suoruttaa tai kestävyyttä. Tai että löytyykö sitä ylipäänsä, se nyt ainakin näkyy jo ensikättelyssä. Voi huokaus, voiko olla tympeämpää ajatusta, kuin että ihmissuhteissa pitäisi jaksaa jotenkin pelailla, miettiä strategioita ja piilomerkityksiä. Eiköhän tää kanssakäyminen ole ihan tarpeeksi monimutkaista muutenkin.

No naisena luonnollisesti et itse sitä huomaakkaan. Näin se vain nyt on.

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se valitettavasti vähän kuulostaa siltä, että pelailee sun kanssa. Voit joko jättää asian sikseen, unohdat koko naisen, tai sitten väännä vielä kerran rautalangasta ja kysy ihan suoraan, että minkälaisen suhteen hän haluaa kanssasi, oletko sinä hänelle vain hätävara paremman puuttuessa.

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ei kannata kysyä suoraan. Kannattaa vaan olla hiljaa ja jos haluat naisen susta kiinnostumaan niin tosiaan ole itse passiivinen ja ole asenteella että et menetä mitään jos häntä vielä näet. Silloin pelinainen saattaa kiinnostua

Niin, miksipä sitä vain yksinkertaisesti kysyisi suoraan, kun voi pelaillakin. Ja naiset on muka niitä tippaleipäaivoisia piilomerkityksiä puhkianalysoivia vaikeilijoita, joita loogisesti ja rationaalisesti ajatteleva miespopulaatio ei voi ymmärtää. Mitä te nyt lopulta haluatte, pidetäänkö asiat suoraviivaisina ja simppeleinä, vai pelataanko pelejä?

Vierailija
44/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut sinulle kaveri ja sinä olet kuvitellut olemattomia. Jos etsit vakavaa suhdetta niin jatka elämäksikin kutsuttua matkaa.

Vierailija
45/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Niin no ollaanhan me naiset tietysti kovin monimutkaisia olentoja, oikeita luomistyön taidonnäytteitä. Miten minusta kuitenkin tuntuu, että ainakin tässä tapauksessa selvästi heikompi itsereflektiokyky löytyy kyllä nyt sieltä päästä. Ja pieni argumentointitaitojenkaan kehittäminen ei taitaisi olla pahitteeksi. ;-)

Vierailija
46/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Niin no ollaanhan me naiset tietysti kovin monimutkaisia olentoja, oikeita luomistyön taidonnäytteitä. Miten minusta kuitenkin tuntuu, että ainakin tässä tapauksessa selvästi heikompi itsereflektiokyky löytyy kyllä nyt sieltä päästä. Ja pieni argumentointitaitojenkaan kehittäminen ei taitaisi olla pahitteeksi. ;-)

Vahvat käsivarret pelastaa..

mies53v

Vierailija
47/60 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat käsivarret pelastaa..

mies53v

Varmasti joissakin tapauksissa pelastaa. Tai pelasti vielä kymmenkunta vuotta sitten. Tässä tapauksessa vankat käsivartesi eivät kuitenkaan pitkälle kannattelisi, ei vaikka hauiksesi olisivat kuin kaksi Suomen kauneinta kyhmyjoutsenta, jos niiden kaveriksi ei löydy tarpeeksi harmaata ja valkoista ainetta aivokuorelta. Onko bodatessa kato käynyt vai erityisen taitavastiko vain vedät nuoren uroon putkiaivoista macho-vaihetta elävän keski-ikäisen pierun roolia? Kannatan toki jälkimmäistä, koska moinen kiero huumorihan on ihan omintakin alaani, eikä keski-ikäisessä pieruudessakaan mitään vikaa, mutta enpä ryntää vielä pistämään rahojani likoon sen puolesta.

Lieneekö sulla jokseenkin ikäviä kokemuksia meistä XX-kromosomittarista, vai mikä marinoinut miehen niin naiskyyniseksi. Meitä on useampaan junaan, ei kukaan pakota valitsemaan niitä asemalle jääneitä. Tietysti jos satut olemaan jonkin sortin uskon miehiä, niin kuin joku tuossa viittasi, niin se toki selittää paljon. Kaikki omaa ajattelua rajoittava lienee mielestäsi naiselle vain eduksi, mutta näköjään kelpaa se sitten sinullekin Herran nimessä. Tainnutkin saada ihan kivasti mentaalikapasiteettia vapautettua käsivarsiesi kasvatukseen, heh heh. Ellet sitten tässäkin kohtaa ole kunnon viäräleuka ja huumormies, siinä tapauksessa voisin jo sanoa olevani kiinnostunut.

No, pieni roustaava verbaali-battle aina piristää, mutta taidat lopulta olla inasen liikaa nuija & talja -kauden miehiä ihan muuallakin, kuin makkarissa, että tästä mitään kostuisi. Joten kiitos ja anteeksi. Pusuja kultapieneltäsi. ;-)

Vierailija
49/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry passiiviselle linjalle. Jos ei kuulu mitään niin häntä ei kiinnostanut alun perinkään. Tosin, vaikka olisi kiinnostanutkin niin ei sieltä siltikään mitään todennäköisesti tule koska naiset ja aktiivisuus näissä asioissa eivät kuulu yhteen. Älä katsele mitään tyhmän esittämistä ja ihme pelailua, ole mies.

Nyt kun hän ei vastannut viestiini, olin hiljaa. Nyt huomasin että nainen oli poistanut minut päivällä instagrammista seuraajista täysin tyhjästä ja paria tuntia myöhemmin lähettänyt viestin jonka huomasin äsken. Siis nyt olen ihan sekaisin?

Ap

Vierailija
50/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry passiiviselle linjalle. Jos ei kuulu mitään niin häntä ei kiinnostanut alun perinkään. Tosin, vaikka olisi kiinnostanutkin niin ei sieltä siltikään mitään todennäköisesti tule koska naiset ja aktiivisuus näissä asioissa eivät kuulu yhteen. Älä katsele mitään tyhmän esittämistä ja ihme pelailua, ole mies.

Nyt kun hän ei vastannut viestiini, olin hiljaa. Nyt huomasin että nainen oli poistanut minut päivällä instagrammista seuraajista täysin tyhjästä ja paria tuntia myöhemmin lähettänyt viestin jonka huomasin äsken. Siis nyt olen ihan sekaisin?

Ap

Mitä ihme peliä tämä on?

Ap

Vierailija
51/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole siis laittanut hänelle missään mitään ja hän teki nyt näin?

Ap

Vierailija
52/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyörittelee sua selkeesti tai ihmettelee miksi et juokse perässä.

Vierailija
53/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi kysyä suoraan, mutta kyllähän sieltä taitasi ei tulla. Lisäksi naisesi ei vaikuta kovin keskustelutaitoiselta, kun ei suostu puhumaan. Silti pyytäisin ulos vielä kerran ja kävisin sen loppukeskustelun niin jää molemmille parempi mieli.

Vierailija
54/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs kokoinen kikkeli löytyy pöksystä? Olennainen tieto.

Vierailija
55/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa olisi kysyä suoraan, mutta kyllähän sieltä taitasi ei tulla. Lisäksi naisesi ei vaikuta kovin keskustelutaitoiselta, kun ei suostu puhumaan. Silti pyytäisin ulos vielä kerran ja kävisin sen loppukeskustelun niin jää molemmille parempi mieli.

Siis kysyin jo suoraan mutta hän luki viestini jonka koin törkeäksi koska hän ei vastannut mitään. Tottunut laitan hänen peräänsä viestiä ja nyt en niin tehnyt. Olin hiljaa mutta nyt hän oli poistanut minut kavereistaan jostain syystä ja myöhemmin itse pisti äsken viestiä jonka huomasin juuri

Ap

Vierailija
56/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomioo hän tuolla haluaa? Naisesta tuli nyt törkeä, sekä lapsellinen kuva itselleni.

Ap

Vierailija
57/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut sinulle kaveri ja sinä olet kuvitellut olemattomia. Jos etsit vakavaa suhdetta niin jatka elämäksikin kutsuttua matkaa.

Jos meinaat hänen juttujensa perusteella kuvitellut niin kyllä näistä saanut en kuvan. Muuten en ole luullut yksinäni.

Ap

Vierailija
58/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastut johonkin,voi olla hyvin yksipuolista! Joten älä kuvitele mitään. Todella hän ei ollut sinusta yhtään kinostunut!

Vierailija
59/60 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyin jo suoraan mutta hän luki viestini jonka koin törkeäksi koska hän ei vastannut mitään. Tottunut laitan hänen peräänsä viestiä ja nyt en niin tehnyt. Olin hiljaa mutta nyt hän oli poistanut minut kavereistaan jostain syystä ja myöhemmin itse pisti äsken viestiä jonka huomasin juuri

Ap

Ok sitten on kyse vain jostain prinsessasta, joka tykkää huomiosta, mutta ei halua suhdetta. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
60/60 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok sitten on kyse vain jostain prinsessasta, joka tykkää huomiosta, mutta ei halua suhdetta. Unohda koko tyyppi.

Joo, ei tollaseen kannata aikaa tuhlata. Pelinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän