Kerroin naiselle tunteistani ja hän vastasi..
Hän vastasi minusta törkeästi sillä olen epäillyt hänen pelaavan kanssani. Halusin selvittää mitä juttumme on sillä tuntuu että nainen pyörittelee minua, ja kerroin nyt tunteistani että tämä selkiyttäisi jos hän jtn minusta haluaa oikeasti eikä kuluta vain aikaani.. ja nainen vastasi tylysti: ” En oikeen ymmärrä”. Hän ei sen jälkeen sanonut mitään, ei kysynyt mitään, ei vastannut eikä sanonut mitään muuta ja nyt jäin ihmettelemään. Pitääkö mun kysyä uudelleen kun hän ei ymmärtänyt? Vai yrittääkö vain sumuttaa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä sinä tarkalleen ottaen sanoit hänelle? Vaikea on sanoa, onko sanomasi todella jäänyt ymmärtämättä, kun et kerro mitä hänelle sanoit ja millä tavalla.
Tuntuu et hän alkanut pyörittelemään mua. Viime kerralla sovittiin et nähdään tietty päivä ja noin aika, mut kun aika tuli laitoin hänelle viestin kun odottelin hänen yhteydenottoaan kun ei ollut kuulunut vielä tarkempaan mitään ja hän ei vastannut siihen mitään, kysyin uudelleen johon hän vastasi että kohta, ja kirjoitti olleensa siskonsa kanssa viinillä juuri. Odotin mutta hän ei laittanut koko iltana enään mitään, hän tietää vaikka tekisi tietoisia feidauksia niin olen ollut sanomatta hänelle näistä mitään ja suostun aina näkemään kun hän haluaa. Tuntuu että hän pyörittelee minua.. Toisinaan tämä nainen varmistaa en näe muita ja haluaa viestejä minulta, ja nähdä. Kerroin siis että haluaisin saada tähän selkeyden mitä hän musta haluaa. Hän vastasi ettei oikein ymmärrä.
Ap
Jos periaatteessa häntä ei kiinnosta kun feidailee ym niin miten sitten toisaalta kiinnostaa että olen ”tässä” eikä tykkää näen muita.. en ymmärrä.
Ap
Taas jälleen: jos joudut miettimään mitä toinen sinusta hakee, lopeta suhde ja siirry seuraavaan. Oikean ihmisen kanssa ei pitäisi olla tuollaista säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä sinä tarkalleen ottaen sanoit hänelle? Vaikea on sanoa, onko sanomasi todella jäänyt ymmärtämättä, kun et kerro mitä hänelle sanoit ja millä tavalla.
Tuntuu et hän alkanut pyörittelemään mua. Viime kerralla sovittiin et nähdään tietty päivä ja noin aika, mut kun aika tuli laitoin hänelle viestin kun odottelin hänen yhteydenottoaan kun ei ollut kuulunut vielä tarkempaan mitään ja hän ei vastannut siihen mitään, kysyin uudelleen johon hän vastasi että kohta, ja kirjoitti olleensa siskonsa kanssa viinillä juuri. Odotin mutta hän ei laittanut koko iltana enään mitään, hän tietää vaikka tekisi tietoisia feidauksia niin olen ollut sanomatta hänelle näistä mitään ja suostun aina näkemään kun hän haluaa. Tuntuu että hän pyörittelee minua.. Toisinaan tämä nainen varmistaa en näe muita ja haluaa viestejä minulta, ja nähdä. Kerroin siis että haluaisin saada tähän selkeyden mitä hän musta haluaa. Hän vastasi ettei oikein ymmärrä.
Ap
Ulosantisi on kyllä ainakin tässä ketjussa nyt sen verran sekavaa, etten vieläkään ymmärtänyt, mitä sinä naiselle oikein sanoit. Osaisitko kertoa ihan suunnilleen sanasta sanaan, kuinka tunteesi naiselle ilmaisit ja mitä nuo tunteet ovat?
Ap, jos ei vielä ole sulle perille mennyt, niin sanotaan nyt ihan suoraan päin kasvoja:
Nainen ei välitä sinusta vähääkään.
Pitää sinua varalla, jos muuta seuraa ei ole.
Jos olisin sinä, rupeasin katselemaan uutta naista seurakseni.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet yhtä selkeästi esittänyt asiasi tälle tapailunaisellesi, kuin mitä tänne kirjoitit, niin taitaa siinä olla sekin mahdollisuus, ettei ole ihan ymmärtänyt. Et sinällään kertonut, mitä hänelle tarkkaan ottaen sanoit, mutta ainakin näiden sepustusten perusteella tuo sun ulosantisi jättää vähän toivomisen varaa.
Tuntui ettei hän kysynyt tarkennusta vaan sanoi ettei ymmärrä pseesensissä ja jätti asian sikseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat julmia ja kylmiä rottia. M26
No ei ole..vain testaavat sinua..pimeyden prinssin kommentti asiasta kertovat kaiken.
"Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. "
mies53v
Niin eli pyöritellä miestä että mies juoksee perässä?
No niinkin ja paljon muutakin. Pysy kovana äläkä anna naisen pyörittää...sinä olet viimekädessä se joka päättää miten asiat menee.☝️
mies53v
Kaffepulla kirjoitti:
Ei hän vissiin halua sinusta yhtään mitään.
Miksi suostut tuollaiseen?
Etsi nainen, joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.
Paitsi ilmeisesti petiin kanssani 😅 Ja siksi varalla nähtävästi olen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai ihmiset. Mutta näin ne vaan miehetkin osaa ihastua jännänaisiin, vaikka aina päinvastaisesta syytellään.
AP, turha kysellä enempää koska toivomaasi vastausta sieltä ei tule, ainoastaan erilaiset variaatiot ei-toivotusta vastauksesta ovat tässä vaiheessa mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole..vain testaavat sinua..pimeyden prinssin kommentti asiasta kertovat kaiken.
"Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. Olisi parempi, jos miehesi menisi takapihalle ja kaivaisi selkärankansa ylös mullista ja kiinnittäisi sen takaisin itseensä. Naisten tehdasasetuksiin kuuluu testailla miehen selkärankaa, alitajuisesti. Kun mies läpäisee kakkatestin, nainen varmistuu, että jep, olen miehen kanssa, en vätyksen kanssa. Nainen TAHTOO, ja TOIVOO että mies läpäisee testit. "
mies53v
Ai saakeli, nyt on kyllä paha sanoa, kuka näistä kolmesta miesoletetusta on surkuhupaisin: a) rottamies26, b) pimeyden prinssi(?), joka tuntee naisten tehdasasetukset vai c) setämies53, joka lainaa ed. mainitun sankarin aivopieruja. :-D
Se koira äläht...pusu sulle, kultapieni.😘
mies53v
No kyllähän se valitettavasti vähän kuulostaa siltä, että pelailee sun kanssa. Voit joko jättää asian sikseen, unohdat koko naisen, tai sitten väännä vielä kerran rautalangasta ja kysy ihan suoraan, että minkälaisen suhteen hän haluaa kanssasi, oletko sinä hänelle vain hätävara paremman puuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Luulin että olet kristitty ja uskot Jeesukseen? Nämä testaamiset mitä nykyajan naiset harrastavat eivät ole Jumalasta Jeesuksesta vaan paholaisesta! Eivät ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä?
Ap
Vinkkejä mihin? Hän ei rakasta sinua, eikö se jo tullut selväksi. Mitä itse haluat?
Kaffepulla kirjoitti:
Ei hän vissiin halua sinusta yhtään mitään.
Miksi suostut tuollaiseen?
Etsi nainen, joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.
Koska pidin hänestä ja luulin että hän oli kiinnostunut minusta. Kun antoi välillä näin olettaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siirry passiiviselle linjalle. Jos ei kuulu mitään niin häntä ei kiinnostanut alun perinkään. Tosin, vaikka olisi kiinnostanutkin niin ei sieltä siltikään mitään todennäköisesti tule koska naiset ja aktiivisuus näissä asioissa eivät kuulu yhteen. Älä katsele mitään tyhmän esittämistä ja ihme pelailua, ole mies.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se valitettavasti vähän kuulostaa siltä, että pelailee sun kanssa. Voit joko jättää asian sikseen, unohdat koko naisen, tai sitten väännä vielä kerran rautalangasta ja kysy ihan suoraan, että minkälaisen suhteen hän haluaa kanssasi, oletko sinä hänelle vain hätävara paremman puuttuessa.
Veikkaan että ei kannata kysyä suoraan. Kannattaa vaan olla hiljaa ja jos haluat naisen susta kiinnostumaan niin tosiaan ole itse passiivinen ja ole asenteella että et menetä mitään jos häntä vielä näet. Silloin pelinainen saattaa kiinnostua
Tai et menetä mitään jos hän ei sua halua nähdä* koska et halua hänestä itse mitään
En minäkään ymmärrä.
Nimittäin aloituksestasi sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Luulin että olet kristitty ja uskot Jeesukseen? Nämä testaamiset mitä nykyajan naiset harrastavat eivät ole Jumalasta Jeesuksesta vaan paholaisesta! Eivät ole normaalia.
Kuule, naiset on tehnyt tuota erilaisissa muodoissaan, aatamista ja eevasta lähtien. Naisen mieli on ailahtelevainen..muista se omppu homma, kaikki alkoi sieltä.
mies53v
Kuulostaa siltä, että olette käyneet pareilla treffeillä. Joku ilta nainen on ollut siskonsa kanssa liikenteessä, ja olet alkanut pommittaa viesteillä. Ja olet sitten vetänyt herneet nenään kun nainen ei vastailekaan koko ajan sekunnissa, vaikka kertoo siihen syynkin. Seuraavaksi kun tapaatte, alat syyllistää naista peluriksi, ja nainen on täysin pihalla siitä, mitä yhtäkkiä on tapahtunut.
En minäkään varmaan sanoisi yhtään sen enempää, vaan yrittäisin häipyä paikalta toivoen, etten koskaan kuule tuollaisesta sekavasta pakkomielteisestä tyypistä enää mitään.
Siirry passiiviselle linjalle. Jos ei kuulu mitään niin häntä ei kiinnostanut alun perinkään. Tosin, vaikka olisi kiinnostanutkin niin ei sieltä siltikään mitään todennäköisesti tule koska naiset ja aktiivisuus näissä asioissa eivät kuulu yhteen. Älä katsele mitään tyhmän esittämistä ja ihme pelailua, ole mies.