Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olette jaksaneet jahdata samaa miestä?

Vierailija
10.10.2021 |

Eli kuinka kauan olette jaksaneet ”jahdata” samaa miestä, johon olette olleet rakastunut? Miten olette kestäneet ja päässeet yli pettymyksistä ja taka-pakeista ja silti jaksaneet jatkaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään sen jälkeen kun sain kaverikortin. Ei voi enää selvemmin sanoa ettei pidä minua puoleensavetävänä. Hassua kyllä, tämä tapahtui vasta sen jälkeen kun oltiin jo oltu sängyssä.

Ei kaverikortti välttämättä tarkoita sitä, etteikö pitäisi puoleensavetävänä. Ei vain pidä suhdemateriaalina. Miehille panot ja suhdematsku ovat ihan eri naiset.

Heh, vähän mietin millainen se suhdematsku oikein on jos minä en tuolloin sitä ollut :D No joo, sama se, ei kiinnosta enää.

Vierailija
22/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään sen jälkeen kun sain kaverikortin. Ei voi enää selvemmin sanoa ettei pidä minua puoleensavetävänä. Hassua kyllä, tämä tapahtui vasta sen jälkeen kun oltiin jo oltu sängyssä.

Ei kaverikortti välttämättä tarkoita sitä, etteikö pitäisi puoleensavetävänä. Ei vain pidä suhdemateriaalina. Miehille panot ja suhdematsku ovat ihan eri naiset.

Heh, vähän mietin millainen se suhdematsku oikein on jos minä en tuolloin sitä ollut :D No joo, sama se, ei kiinnosta enää.

Esimerkiksi sellainen, joka ei hyppää miehen sänkyyn heti, kun vähän virnistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteen exään kiintynyt noin neljän vuoden ajan. Tai ainakin henkisessä mielessä. Nyt on jo pakko alkaa unohtaa hänet ja keskittyä omaan elämään. Toiseen mieheen oli ihastunut noin vuoden ajan. Mutta sama hänenkin kohdallaan. 

Liian pitkään olin siis ajallisesti kummankin perään, myönnän sen

Minkähän diagnoosin tämä käytös nyt sitten olisi täyttänyt?

Obsessionko?

Vierailija
24/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole jaksanut mutta siinä vanhassa hittibiisissä tyyppi jaksoi "15 kesää" seurailla jotain mimmiä,joka sit vaan häipyi muihin maisemiin.

Siinä biisissä on oikeesti aika karmivat lyriikat.

Vierailija
25/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hypännyt, enkä kenekään sänkyyn häntä ennen.

Vierailija
26/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tarvetta alentua ketään miestä jahtaamaan. 

Vierailija
27/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolin ja toisin voisi viestiä kukkien kielellä, jos ei sanotuksi saa. Vaihtoehtoja riittää, huumoriakin.

http://www.yrttitarha.fi/tietopankki/konstit/kieli.html

Vierailija
28/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why chase when I'm the catch 😉

Vierailija
29/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias enkä ole ikinä jahdannut yhtäkään miestä. Ihan toisinpäin on mennyt

Vierailija
30/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 2 vuotta. Piti odottaa ensin, että lopettaa seurustelemisen edellisen naisystävänsä kanssa. Sen jälkeen saada hänet tajuamaan, että olen kiinnostunut, kun oltiin tunnettu ystävinä jo monta vuotta. Mies ei millään ottanut käsittääkseen, että toivoin muutakin kuin ystävyyttä. Hyvin päättyi lopulta, saatiin kaksi lasta yhdessä ja rakkautta on riittänyt.

Vierailija
31/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetit neitsyytesi pelimiehelle?

Vierailija
32/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta odotin. Tutustuin mieheen työkaverina mutta hän oli naimisissa, eroamassa tosin. Ero otti koville eikä hän kuitenkaan pitkään aikaan halunnut mitään uusia vakavia suhteita. Sanoi jopa ettei halua enää koskaan. Minä pysyin kaverina ja tarvittaessa satunnais-seksikumppanina ilman sitoumuksia. Hänellä oli välillä muitakin yhden yön kumppaneita ja pari lyhyttä seurusteluakin. Minä pysyin rinnalla kaverina ja kuuntelijana. Hän ei tiennyt ollenkaan, että olen häneen rakastunut.

Lopulta nelisen vuotta erosta hän alkoi kyllästyä baareihin ja maksullisiin naisiin ja yhden yön juttuihin ja rauhoittua. Vähitellen meistä tuli jonkinlainen fwb pari ja lopulta kunnon pari kun tunnustin hänelle tunteeni ja alkujärkytyksen jälkeen hänkin sanoi että on oikeastaan aina rakastanut minua muttei ole koskaan kuvitellut että huolisin häntä vakavaan suhteeseen kun olen läheltä nähnyt hänen sekoilut eron jälkeen. Naimisissa on oltu jo vuosia.

Vierailija
33/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetit neitsyytesi pelimiehelle?

Kyllä vaan.

Vierailija
34/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole jaksanut mutta siinä vanhassa hittibiisissä tyyppi jaksoi "15 kesää" seurailla jotain mimmiä,joka sit vaan häipyi muihin maisemiin.

Siinä biisissä on oikeesti aika karmivat lyriikat.

Huvittavaa kun "melkein aloin rakentamaan lemmenpesää" 15 vuoden jälkeen,joka on ollut

ainoastaan salarakkautta.Miksi teit tämän minulle?!

Vierailija
35/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen avaus, ei voi olla rakastunut ennekuin tuntee kunnolla ihmisen.

Sittenhän kumppanin valinta olisi tosi vaikeaa. Pitäisi tutustua kunnolla aika suureen joukkoon ihmisiä, ennen kuin sieltä löytyisi joku johon voisi rakastua. Ei kenelläkään ole sellaiseen aikaa.

Vierailija
36/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka ei ole sinun kaltaisesi?

Vierailija
37/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen alkaa jahtaamaan miestä, hän on jo hävinnyt pelin.

Juurikin näin.

Kyllä miehestä näkee heti jos hän on susta kiinnostunut. Jos mies ei ihastumisen merkkejä osoita, ja rupeat itse naisena tällaista miestä jahtaamaan, niin kyllä se mies varmaan sinua suostuu aina välillä panemaan jos ei parempaakaan sillä hetkellä ole tarjolla, mutta mitään vakavampaa tuskin häneltä saat...

Vierailija
38/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan jahdannut vaan lopettanut siinä vaiheessa kun on sanottu suoraan, ettei kiinnosta ainakaan mikään vakavampi. Pelkän seksin takia en kiinnostavassa miehessä roiku.

Vierailija
39/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka ei ole sinun kaltaisesi?

No nyt on terävää päättelyä.

Vierailija
40/42 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen alkaa jahtaamaan miestä, hän on jo hävinnyt pelin.

Juurikin näin.

Kyllä miehestä näkee heti jos hän on susta kiinnostunut. Jos mies ei ihastumisen merkkejä osoita, ja rupeat itse naisena tällaista miestä jahtaamaan, niin kyllä se mies varmaan sinua suostuu aina välillä panemaan jos ei parempaakaan sillä hetkellä ole tarjolla, mutta mitään vakavampaa tuskin häneltä saat...

Tämä on kyllä niin totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi