Kuinka kauan olette jaksaneet jahdata samaa miestä?
Eli kuinka kauan olette jaksaneet ”jahdata” samaa miestä, johon olette olleet rakastunut? Miten olette kestäneet ja päässeet yli pettymyksistä ja taka-pakeista ja silti jaksaneet jatkaa?
Kommentit (42)
Eikö äitees kertonut sulle, että miehet on kuin junat? Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että kannattaisi perään itkeä.
Eikö tuo mene jo vainoamisen puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen alkaa jahtaamaan miestä, hän on jo hävinnyt pelin.
Minä en koskaan jahtaa naisia. Jos nainen on oikeasti minusta kiinnostunut, niin hän tekee jotain asian eteen.
10 vuotta. Sitten tajusin, etten ollutkaan oikeastaan rakastunut siihen mieheen. Olisi ollut kiva tajuta se aikaisemmin, mutta minkäs sille voi etten tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan jahtaa naisia. Jos nainen on oikeasti minusta kiinnostunut, niin hän tekee jotain asian eteen.
Taidat nauttia tumputtamisesta. Ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti siitä MITEN jahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No means no. Pätee niin naisiin kuin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta. Sitten tajusin, etten ollutkaan oikeastaan rakastunut siihen mieheen. Olisi ollut kiva tajuta se aikaisemmin, mutta minkäs sille voi etten tajunnut.
Joo, mulle tuli just taannoin sama oivallus. En ollut rakastunut mieheen, en edes halunnut häntä. Halusin vain päihittää sen naisen, jota hän tavoitteli, koska tunsin itseni tätä huonommaksi.
En yhtään sen jälkeen kun sain kaverikortin. Ei voi enää selvemmin sanoa ettei pidä minua puoleensavetävänä. Hassua kyllä, tämä tapahtui vasta sen jälkeen kun oltiin jo oltu sängyssä.
Omituinen avaus, ei voi olla rakastunut ennekuin tuntee kunnolla ihmisen.
Kyllähän sitä parikymppisenä jaksoi vaikka kuinka kauan kun ei ollut omanarvontuntoa. Tai no en jahdannut mutta suostuin aina näkemään jos toinen otti pitkästä aikaa yhteyttä jne.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään sen jälkeen kun sain kaverikortin. Ei voi enää selvemmin sanoa ettei pidä minua puoleensavetävänä. Hassua kyllä, tämä tapahtui vasta sen jälkeen kun oltiin jo oltu sängyssä.
Ei kaverikortti välttämättä tarkoita sitä, etteikö pitäisi puoleensavetävänä. Ei vain pidä suhdemateriaalina. Miehille panot ja suhdematsku ovat ihan eri naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä parikymppisenä jaksoi vaikka kuinka kauan kun ei ollut omanarvontuntoa. Tai no en jahdannut mutta suostuin aina näkemään jos toinen otti pitkästä aikaa yhteyttä jne.
Ks. benching. Miehet pitävät joitain naisia varalla ja näihin voi ottaa yhteyttä silloin, kun ykkösnaiset nihkeilee.
En jahtaa naista. Katselen miehiä olen mies. Tykkään miehistä.
- Mies miehelle
Itse en ole jaksanut mutta siinä vanhassa hittibiisissä tyyppi jaksoi "15 kesää" seurailla jotain mimmiä,joka sit vaan häipyi muihin maisemiin.
Tunnen yhden tällaisen roikottajamiehen niin hyvin, että tiedän tasan tarkkaan missä vaiheessa hänen säätönsä ovat siitä, miten hän milloinkin kommunikoi kanssani. Joskus tekisi mieli sanoa jotain näille naisille, mutta eihän ihastunut nainen näe tai kuule mitään, mikä ei vahvista hänen harhaansa.