Miksi naiset eivät ole isänmaallisia?
Miksi naiset eivät ole isänmaallisia? Naiset ovat monikulttuurisuuden kannattajia eivätkä he ole kiinnostuneita säilyttämään suomalaista kulttuuria ja historiaa tai opettamaan lapsilleen isänmaallisuutta.
Naisia eivät kiinnosta Suomen historia, heimoaate tai perinteet. Kuka teistä tietää juurensa vaikkapa 1500-luvulle asti? Kuka teistä kertoo lapsilleen talvi- ja jatkosodasta, entä kuka punakapinasta ja itsenäistymisestä? Kuka lukee lapsilleen Topeliuksen Maamme-kirjaa? Se kaikki jää meidän miesten tehtäväksi.
Kommentit (67)
Eipä tässä mitään itsenäisiä ole oltu enää kohta 20 vuoteen.
Mistä ihmeestä olet tuollaista saanut päähäsi? Minä olen nainen, ja vieläpä vihreä, ja juuri käytiin perheen kanssa viemässä haudoille kynttilät. Eniten on muilta vihreiltä naisilta facessakin aiheeseen liittyviä kirjoituksia, joku muisteli isoisänsä isää joka oli kaatunut sodassa saman ikäisenä kuin kirjoittaja, toinen kertoi että oli yrittäjänaisten kanssa ollut perinteisellä kierroksella lottien luona, olivat ruokailleet ja laulaneet maammelaulun ym. ja kirjoitti vielä pitkästi miten kiitollinen on sen ajan "yrittäjänaisille" ja tietysti muutenkin veteraaneille. Anoppini on ollut pikkulottana, ja mieheni isä oli sodat käynyt, hänelle veimme kynttilän. Mummani aina kertoi kuinka ensimmäinen sota vei sedät ja enot, ja toinen veljet, kyllä minulle isänmaallisuus näin pohjalaisena on aina ollut itsestäänselvyys. Olen myös esikoiselleni joka on tyttö, kertonut valkoisten ja punaisten sodasta ym.
Mieheni on hyvin isänmaallinen, ja on ollut sinivalkoisen puolueen vaaliehdokkaana, eikä hänkään pojille lue Topeliusta, vaikka iltasadun heille lukee joka ilta, kyllä siinä Kunnaksella mennään hyvin pitkälti. En tunne ketään joka olisi Topeliusta lukenut lapsilleen.
Minä ja äitini olemme tehneet sukututkimusta ja selvittäneet kyllä kaikki sukuhaarat niin kauas kuin mahdollista, jopa 1400-luvulle asti. Myös tätini eli isäni sisko on tutkinut sukuaan. Aika suuri osa sukututkijoista on naisia kun tuolla keskutelupalstoilla katsoo keskusteluja.
En ap nyt mitenkään tajua sinun yleistyksiäsi, sen verran metsään menee.
Naiset ovat kyllä keskimäärin kiinnostuneempia historiasta kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:24"]
Vittu miten typerä avaus.
[/quote]
Sanoo itsenäisyypäivän juhlia vastustava anarkistivasemmistolainen hevosenhaavoittaja.
[/quote]Minä olen myös vasemmistolainen mutta miten saat niputettua nuo ominaisuudet minuun? Tunnen Suomen vaiheet ja historian ja itsenäistymisprosessin ja ilman silloisia anarkisteja homma ei olisi toteutunut. Nykypäivän anarkistit ajavat köyhien asiaa ja kokoontuvat tänään protestoimaan rahan valtaa. Minä olen hyvin toimeentuleva joten en mene ulos vaan tuen köyhiä rahalla. Ja mitä tulee riehumiseen, siellä on aina toimettomia kännikaloja mukana riehumassa, mielenosoitukset eivät ole suljettuja tilaisuuksia. Jos lätkämatsin aikana joku lyö poliisia kännissä, syytätkö joukkuetta siiitä?
Olen puhunut tästä aiemminkin.
Naisille on ihan sama kuka tuo oravannahat luolaan - kunhan tuo. Naisille keskeisintä on oman ja jälkeläisten toimeentulon turvaaminen. Tälle on vahva evolutionäärinen tausta.
Miten muuten naisia olisi kautta aikojen voitu ryöstää vieraasta heimosta? Ja edelleen tänä päivänä 100 naista voidaan kaapata kylästä seksiorjiksi, mutta yritäpä samaa miehillä niin joudut tappamaan ne kaikki, koska miehet alkavat suunnitella kapinaa ja pakoa.
Mulla on päällä siniset farkut ja valkoinen fleece.
Joo rajat vaan kiinni ja "sekaveriset" pois, niin saadaan suomesta sisäsiittoinen.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:18"]
Miksi naiset eivät ole isänmaallisia? Naiset ovat monikulttuurisuuden kannattajia eivätkä he ole kiinnostuneita säilyttämään suomalaista kulttuuria ja historiaa tai opettamaan lapsilleen isänmaallisuutta.
Naisia eivät kiinnosta Suomen historia, heimoaate tai perinteet. Kuka teistä tietää juurensa vaikkapa 1500-luvulle asti? Kuka teistä kertoo lapsilleen talvi- ja jatkosodasta, entä kuka punakapinasta ja itsenäistymisestä? Kuka lukee lapsilleen Topeliuksen Maamme-kirjaa? Se kaikki jää meidän miesten tehtäväksi.
[/quote]
Toivottavasti oppisivat koulussakin jotain ellei historian opetusta poisteta "turhana" ja olisivat itsekin kiinnostuneita lukemaan historiasta kun ovat vanhempia. Oman maansa historiasta ja koko pallon historiasta.Jotenkin en nyt näe että noille alle kouluikäisille alkaisin punakapinasta tässä illan ratoksi kertoilemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:41"]
Naisille on ihan sama kuka tuo oravannahat luolaan - kunhan tuo. Naisille keskeisintä on oman ja jälkeläisten toimeentulon turvaaminen. Tälle on vahva evolutionäärinen tausta.
Miten muuten naisia olisi kautta aikojen voitu ryöstää vieraasta heimosta? Ja edelleen tänä päivänä 100 naista voidaan kaapata kylästä seksiorjiksi, mutta yritäpä samaa miehillä niin joudut tappamaan ne kaikki, koska miehet alkavat suunnitella kapinaa ja pakoa.
[/quote]
Kyllä niitä miehiä on kuule ryöstetty ihan yhtä lailla. Jossain tämän syksyn Tiede-lehdessä oli oikein oivallinen juttu orjakaupasta, luepa se. Jos siis kykenet lukemaan jotain muutakin kuin iltapierujen otsikoita.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:41"]
[/quote]
Olipa ihan helvetin hyvä ja läheltä liippaava vertaus ajatellen Suomen itsenäisyyttä.
Kyllä normaalit koulutetut naiset ovat. AV:llä vaan pelkkiä rumia surkimuksia, joillain sentään humanistin koulutus, mutta muut luusereita. Heidän mielestään on kiva imea neekerin kullia ja hankkia maahan lisää elätettäviä, etteivät itse olisi niitä kaikkein surkeimpia. Kaikki lähtee itsekkyydestä ja narsismista täällä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:33"]Se johtuu jo sanasta isänmaa. Siis miehen mukaan nimetty asia. Pitäisi keksiä neutraalimpi termi, esim. äidnmaa.T. Naistutkija
[/quote]
Koska mammat on tämän maan puolesta taistellu?
Naisen on ollut edullista sopeutua uusiin valloittajiin ja isäntiin.
Miten se naisen elämää muuttaa jos valloittaja tulee ja tappaa tämän miehen ja sanoo, että tää on nyt mun koti? Valloittajasta tulee uusi mies, joka seksiä, jälkeläisiä ja hoivaa vastaan hankkii naiselle mitä tämä tarvitsee.
Väitän, että minä vihreänä naisena rakastan tätä isänmaata sellaisella intohimolla, että sitä ei keskivertomies voi edes käsittää. Minä rakastan tämän maan metsiä, sen luontoa, sen maaperää. Ja kyllä, sen historiaa. Jatkuvuutta.
Ihmiset maan päällä vaihtuvat, mutta minä rakastan tätä MAATA. Tällainen rakkaus on ikivanha isänmaallisuuden ydin, joka on nykyään täysin hukassa useimmilta ihmisiltä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:46"]
Kyllä normaalit koulutetut naiset ovat. AV:llä vaan pelkkiä rumia surkimuksia, joillain sentään humanistin koulutus, mutta muut luusereita. Heidän mielestään on kiva imea neekerin kullia ja hankkia maahan lisää elätettäviä, etteivät itse olisi niitä kaikkein surkeimpia. Kaikki lähtee itsekkyydestä ja narsismista täällä.
[/quote]
Mikä on "humanistin koulutus"?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:42"]
Joo rajat vaan kiinni ja "sekaveriset" pois, niin saadaan suomesta sisäsiittoinen.
[/quote]
Ihan kuin arabimaissa? Niin sisäsiittoiseksi emme pääsisi koskaan. Se vaatii uskonnon, joka vaatii sukualaisten nussimista. Suomen luku on 0,13. Monessa muslimimaassa tilanne on täysin katastrofaalinen, esim Qatarissa ei saa enää tehdä lapsia ennen geenikoetta. Ovat nussineet sukulaisiaan liian kauan ja tulokset on kaikkien nähtävillä. Noista maista ei kannattaisi ottaa yhtään sukurutsaajaa Suomeen, musut pysykööt kotimaissaan.
http://blogs.discovermagazine.com/gnxp/2010/08/the-individual-social-risks-of-cousin-marriage/
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:33"]Se johtuu jo sanasta isänmaa. Siis miehen mukaan nimetty asia. Pitäisi keksiä neutraalimpi termi, esim. äidnmaa.T. Naistutkija [/quote] Koska mammat on tämän maan puolesta taistellu?
[/quote]
No enemmän se sotasairaalassa työskennellyt mummoni on tehnyt Suomen hyväksi kuin sinä ikinä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:47"]
Naisen on ollut edullista sopeutua uusiin valloittajiin ja isäntiin.
Miten se naisen elämää muuttaa jos valloittaja tulee ja tappaa tämän miehen ja sanoo, että tää on nyt mun koti? Valloittajasta tulee uusi mies, joka seksiä, jälkeläisiä ja hoivaa vastaan hankkii naiselle mitä tämä tarvitsee.
[/quote]
Vähänpä olet historiaa lukenut.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:33"]
Se johtuu jo sanasta isänmaa. Siis miehen mukaan nimetty asia. Pitäisi keksiä neutraalimpi termi, esim. äidnmaa.T. Naistutkija
[/quote]
Älä viitsi miestrolli..